Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2003, 09:39
summer1986
summer1986 is offline
Afgelopen zomer heb ik een jongen op vakantie in Spanje gepijpt. Dit heb ik echter onveilig gedaan. Ik heb geen sperma in mijn mond gekregen, wel voorvocht maar dat heb ik uitgespuigd. Nu heb ik sinds kort een vriendje, waar ik graag verder mee wil gaan. Ben ik hem verplicht mij eerst te laten testen of is de kans zo klein dat ik het door de vingers kan zien? Alvast bedankt voor de reacties.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 10:33
Aniken
Aniken is offline
Niemand verplicht je, natuurlijk. Maar als je ergens last van hebt gekregen daarna zou ik t zeker wel doen. En anders ook, misschien toch maar.
Wie weet hoeveel meisjes die jongen op vakantie afgelopen zomer voor jou nog heeft gehad.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 11:02
Verwijderd
Citaat:
summer1986 schreef op 21-10-2003 @ 10:39:
Afgelopen zomer heb ik een jongen op vakantie in Spanje gepijpt. Dit heb ik echter onveilig gedaan. Ik heb geen sperma in mijn mond gekregen, wel voorvocht maar dat heb ik uitgespuigd. Nu heb ik sinds kort een vriendje, waar ik graag verder mee wil gaan. Ben ik hem verplicht mij eerst te laten testen of is de kans zo klein dat ik het door de vingers kan zien? Alvast bedankt voor de reacties.
Bij elke jongen (mits geen grote slet) in Nederland had je je niet hoeven te laten testen. Maar je bent echt stom als je je op vakantie zo laat gaan. Wie weet hoeveel andere meisjes hetzelfde hebben gedaan voor je? Ik zou me maar laten testen. Beter een keer te veel laten testen dan een keer te weinig. Maar dat is mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 11:04
Verwijderd
Citaat:
James_25cm_Bond schreef op 21-10-2003 @ 12:02:
Bij elke jongen (mits geen grote slet) in Nederland had je je niet hoeven te laten testen. Maar je bent echt stom als je je op vakantie zo laat gaan. Wie weet hoeveel andere meisjes hetzelfde hebben gedaan voor je? Ik zou me maar laten testen. Beter een keer te veel laten testen dan een keer te weinig. Maar dat is mijn mening.
Heersch maar je hebt wel gelijk. Om maar met Roger Wilco (Space Quest) te spreken:

'I wouldn't touch that, you don't know where it's been'.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 13:05
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef op 21-10-2003 @ 12:02:
Ow okeej dan moet ik er iets meer bij vertellen. Hij was zelf ook Nederlands en hij was met een groep vrienden op vakantie. Ik had hem al ontmoet in de bus, en hij is net als ik een week gebleven. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik weinig van hem weet, maar hij geen grote slet leek. Ik kan met zekerheid zeggen dat ik de enige was op zijn vakantie die dit met hem heeft gedaan. Ik ben me er zelf erg van bewust dat het geen slimme actie was, maar (geloof het of niet) ik wist voordat ik dit had gedaan niet eens dat ik hiermee een SOA kon oplopen...
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 13:29
Aniken
Aniken is offline
Citaat:
summer1986 schreef op 21-10-2003 @ 14:05:
.....maar (geloof het of niet) ik wist voordat ik dit had gedaan niet eens dat ik hiermee een SOA kon oplopen...
Ik geloof dat best. Maar mag ik dan wel even zeggen dat ik dat een klein beetje dom van je vind?

Zou me toch maar even laten testen als ik jou was, je weet nooit wat voor soa's hij eventueel heeft zonder het zelf maar te weten..!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 14:38
Punkygirl
Punkygirl is offline
Alleen als je last heb zou ik me laten testen..
Oud 21-10-2003, 15:05
AngelLena
AngelLena is offline
Als je niet zeker bent, testen. Je kan altijd zo denken dat de kans nihil is en te verwaarlozen, maar voor het zelfde geld is het wel een soa en breng je die ook over naar je vriend. Dus als je 100% zekerheid wilt hebben zal je moeten laten testen.
Oud 21-10-2003, 16:02
S
S is offline
Citaat:
summer1986 schreef op 21-10-2003 @ 14:05:
(...) maar (geloof het of niet) ik wist voordat ik dit had gedaan niet eens dat ik hiermee een SOA kon oplopen...
Ik gooi er even een quoteje tussendoor:

Citaat:
If you're not down with the rules, don't play the game.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 16:07
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 21-10-2003 @ 15:38:
Heb nergens last van nee. Bedankt voor de reacties he
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 16:11
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 21-10-2003 @ 15:38:
Er zijn genoeg SOA's waar je in het begin niets van merkt hoor. (en waar je later wel onvruchtbaar van kan worden, om maar even een voorbeeld te geven)

@topicstarter: ik zou je gewoon even laten testen. Je hoeft er bijna niets voor te doen en het is wel de moeite waard.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten