Advertentie | |
|
![]() |
|
Met uitgaan ontmoeten veel mensen zich wel denk ik
![]() Maar de meeste stelletjes.. Heb geen idee. Uitgaan heeft me nog nooit een relatie opgeleverd die langer dan 3 maanden duurde. Heb wel langere relatie gehad met een vriend die ik kende via sportvereniging. En met een vriend van mn ex (hoe fout... ![]() En mijn huidige vriend heb ik door mn werk leren kennen. Alleen zijn wij natuurlijk niet de meeste stelletjes.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je kent elkaar van gezicht, en dat is het. je weet nooit wat voor vlees je in de kuip hebt, zeg maar. als je bijv. iemand uit je vriendengroep leuk gaat vinden, dan weet je meer van iemand. |
![]() |
||
Citaat:
Dan moet je wel heel sterk in je schoenen staan om net zulke goede vrienden te blijven als voorheen. In mijn geval bleek dat namelijk niet mogelijk, met als gevolg dat die groep zich een beetje in 2en splitste.. Alleen al daarom zal ik niet snel meer iets beginnen met iemand binnen een vriendengroep. Met iemand al heel lang heel goed kennen is overigens niets mis natuurlijk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De enkele keren dat ik een vriend had uit een kroeg ging het verkeerd. Ik weet ook niet juist waarom maar diegene die vaak in de kroeg zitten hebben een oppervlakkigheid die ik liever wil mijden. Ik hou van jongens die eens alleen kunnen zijn. Jongens in een kroeg drinken zich te pletter, hebben altijd sociaal contact nodig, doen idioot, voelen zich stoer, zijn op zoek naar een meid voor een avond etc... Ik veralgemeen misschien maar zo voel ik het aan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ken de situatie momenteel volkomen, maar ik geloof dat het wel weer ietsje beter gaat. Maar dat kan ook verbeelding zijn. Ik denk toch ook wel dat ze meeste stelletjes elkaar op school of in de disco ofzo ontmoeten. |
![]() |
||
Citaat:
Achteraf gezien best wel idioot ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens: tales for the 1337 ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Niet dat dat zo lang duurde, maar beter iets dan niets Mis haar wel |
![]() |
||
Citaat:
Nee je moet gewoon niet willen, en er niet mee bezig zijn, dan komt het vanzelf, JIJ wil het gewoon te erg!
|
![]() |
Als je wat jonger bent zeker bij het uitgaan maar dat word wat minder naarmate je ouder word denk ik.
Waar ik toch wel heel vaak iemand vandaag heb gehad is mijn werk blijft echt een heel makkelijke plek om te scoren. Let alleen wel op dat je niet te direct met ze samen werkt want ik kan je vast vertellen dat gaat problemen opleveren ! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als ik naar mezelf kijk heb ik niet een plek waar ik snel iemand vind. Dat gebeurd gewoon zomaar. Dat kan zijn met iemand waar je mee in gesprek raakt terwijl je in de rij staat in de efteling. Dat kan zijn als je allebei de laatste fles cola wil pakken in de supermarkt. Dat kan zijn omdat je allebei net de bus gemist hebt en in de kou weer een uur moet wachten. je ontmoet leuke mensen overal en nergens. Maar ik moet wel zeggen dat mensen van 14 enzo die ontmoeten hun liefde toch wel vaak op school.
|
Verwijderd
|
De stelletjes waarvan ik weet waar ze elkaar ontmoet hebben, hebben elkaar ontmoet
- via internet (3 x, waarvan de ene relatie nu 2,5 jaar duurt, de ander ruim 3 jaar, en de andere 1,5 jaar) - via vrienden (2 x, waarvan de ene relatie nu een maand duurt en de andere bijna 30 jaar) - op het werk van haar vader (1 x, duurt nu een maand of 7) - op school (2 x, ene duurt nu 9,5 maand, andere duurt nu 1,5 jaar) De voormalige stelletjes (wat nu dus uit is) hadden elkaar ontmoet - Op dansles (7x, waarvan een 14 maanden, een 5 maanden, twee keer 3 maanden, een drie weken, een 4 maanden en een 8 maanden) - Op vakantie (1 x, duurde acht maanden) - Via vrienden (1 x, duurde vier maanden) - Op school (1 x, duurde twee maanden) - In een studentenvereniging (2 x, ene duurde ongeveer een jaar, andere vier maanden) en ehm... meer kan ik niet bedenken. Volgens dit lijstje heb je toch de meeste kans op een verkering/relatie als je op dansles gaat ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak. Gatara | 214 | 06-06-2007 19:33 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]schrijftstijl T_ID | 10 | 28-10-2005 21:52 | |
Vrije tijd |
hooliganisme Kuzushi | 65 | 15-03-2004 20:58 | |
Verhalen & Gedichten |
De Wraak van de Bloedelfen (Hoofdstuk 2) Ewuor | 11 | 16-02-2004 19:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheďsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 |