Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik heb een gruwelijke hekel aan koosnaampjes. Gelukkig ben ik dus niet de enige..... Vooral ´schatje´, walgelijk....
![]() Mijn naam afkorten vind ik dan nog net kunnen, of er een andere (niet denigrerende of course) variant op maken, alhoewel dat natuurlijk niet echt een koosnaampje is. Ik knap er ook behoorlijk op af als iemand gelijk al begint met ´liefje´ of ´schatje´, iiiieew ![]()
||
Citaat:
![]() En toch heeft het wel iets ![]()
|
Mijn vriendin noemt der vriend aaaaltijd 'mijn liefje' . Blegh, ja ik ga natuurlijk morgen wel bij mijn liefje kijken, jij bent mijn liefje 4 ever! Jaja het zal wel. Ik noem mijn vriend altijd bij zijn naam. Koosnaampjes vind ik voor klefbefs.sorry
![]()
|
Koosnaampjes moet je alleen gebruiken op 'speciale' momenten of zo, niet te vaak althans. Niet wanneer de hele wereld mee kan genieten. Dat vind ik zo klef en BLEHHH.
Maar als je met je vriend lekker knus tegen elkaar aanzit en hij zegt bijv. "lieverd" of zo tja dan smelt ik wel. ![]() Maar niet dus zo: "Beertje van me, schenk es wat thee voor me in" Dan is het al vanzelfsprekend geworden. Maar goed, ik zeik te veel erover door. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
koosnaampjes in het engels Sangria | 11 | 24-06-2011 16:48 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jullie van koosnaampjes voor vrienden? Loveangel90 | 6 | 09-11-2010 21:13 | |
De Kantine |
Geef de forumer boven je een fout koosnaampje trophus | 500 | 21-01-2008 09:32 | |
Liefde & Relatie |
Koosnaampje verzinnen, wie helpt? Jay_Snake | 16 | 11-11-2007 20:30 | |
Liefde & Relatie |
Koosnaampjes recycelen Xanatos | 48 | 15-06-2003 18:16 | |
Liefde & Relatie |
hoe noem je hem/haar...........koosnaampjes!! meastrecks | 45 | 28-03-2002 22:49 |