![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik ben het geheel niet eens met je analyse van partnerkeuze. Een partner kies je op basis van je eigen persoonlijkheid, die van een ander, maar ook verwachtingen met betrekking tot de relatie. En die verwachtingen kun je denk ik adequater vormen als je al eerdere ervaringen hebt gehad in relaties. Weten wat je van een ander verwacht en wat er van jou verwacht zal worden is zeker een voordeel voor een dergelijke inschatting. Die inschatting kunnen sommige mensen al bij voorbaat maken, maar de meeste mensen zullen gewoon enige ervaring nodig hebben en het kan niet altijd de eerste keer goed gaan. Betreft je waarde aan seks: seks is niet per definitie meer waard als je partner je eerste partner is. Seks gaat om emotionele binding en het delen van intimiteit, niet om een nummertje. Verlies je die emotionele binding heeft het geen zin om met je partner verder te gaan, maar dat betekent niet dat je die binding niet weer met een ander kunt opbouwen, de volgende keer misschien zelfs beter.
|||||||||
Citaat:
ohja? Wie zegt dat? Jij? Citaat:
Citaat:
en JIJ was ook alweer...... mr I. nowitall? Citaat:
Citaat:
mensen veranderen en dan nog iets: van 'mislukte relatie' is geen sprake, van 'verbroken relaties' wel. Een relatie die tot zijn eind is gekomen, was niet geheel MISLUKT. Van deze voorgaande relaties leer je, ontwikkel je je. [quote] Logisch? De statistieken spreken voor zich.[/quote en die statistieken staan.....?op de binnenkant van je handpalm zeker. Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() heb wel even de puntjes op de i gezet
|||
Citaat:
Wat 'anders denkendt' denk ik bedoelt verder is dat je wel moet houden van adoptiekinderen, maar dat je nooit die verwantschap zal voelen als voor een kind van eigen vlees en bloed. Kortom, het was beter geweest indien dat kind wel van jezelf was. Citaat:
||
Citaat:
![]() Ach, gristentuig ook.....
|
Je verwijt mij (iigeval indirect mij) dingen,waar jij je helemaal niet mee hoeft te bemoeien.
Ook vind ik je erg denigerend overkomen, en mijn gevoel verteld mij dat je zelf nog maagd bent en er een kans van veel procent is dat je dat nog lang zult blijven. Veel plezier in je kerk ,maar hou je verhalen alsjeblieft voor je en stoor ons er niet mee.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onthouden van dromen Thinus | 19 | 23-11-2010 16:55 | |
Studeren |
onthouden Verwijderd | 4 | 04-10-2010 09:03 | |
De Kantine |
Hoe onthoud jij (belangrijke) afspraken? Mara | 65 | 02-02-2006 15:48 | |
Software & Hardware |