Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2003, 21:36
Saiorse.TK
Saiorse.TK is offline
Wie doet er hier aan stijldansen, en wat is je favo dans? Heb je ambities om wedstrijden te dansen of dans je wedstrijden??

Dans zelf nu bijna 4 jaar stijl... moet zeggeh... vind een heftige tango nog steeds het mooist... Sou best eens een keer mee willen doen aan een wedstrijd, maar heb hier geen ervaring meej, en sou dan natuurlijk ook me dansen moeten perfectioneren
Oud 10-07-2003, 20:16
MoonWolf
MoonWolf is offline
Ik ben ongeveer half jaar gestopt omdat het niet meer ging. En vond zelf een hele snelle Jive leuk om te doen. Alleen wel ontzettend uitputtend!

En of ik ambities heb om wedstrijden te dansen (als ik het lichamelijk aan zou kunnen) weet ik niet. Ik en mijn danspartner haalde wel altijd de hoogste punten.
Oud 14-07-2003, 20:57
skip
skip is offline
ik heb slechts 2 jaar aan stijldansen gedaan......moest stoppen omdat ik het niet meer met m'n andere hobby kon combineren.

heb in het tweede jaar wel wedstrijden gedaan.....vond ik erg leuk....zijn een paar keer in de eerste poule gaan strijden om de eerste prijs.

maar, het ging ook heel goed met de danspartner....we voelden elkaar gewoon aan....ik wist precies wanneer hij wilde draaien of wat dan ook en daar speelde ik dan op in

ik vond alle dansen wel leuk. in het eerste jaar was de engelse wals saai, maar in het tweede jaar hebben we er veel bijgeleerd. chachacha vind ik ook nog steeds erg leuk. en, ondanks dat we die niet hoefden te leren, hebben we hem toch geleerd, de weense wals.......basis dan.....echt geweldig!!!

~SKIP~
Oud 16-07-2003, 11:40
8m&m85
8m&m85 is offline
Ben net gestopt met stijldansen, omdat ik ga studeren en het dan lastig te combineren zou zijn. Ik heb nooit wedstrijd gedanst, behalve het gewone afdansen, ik geloof niet dat daar op onze dansschool aan werd/wordt gedaaan, ik ken in ieder geval niemand die dat doet.

Ik vind zelf de standdaarddansen het leukst, latijns-amerikaans ligt me minder. Ik vind denk ik een quick-step het leukst, al heeft een tango natuurlijk ook wel wat.
Oud 30-07-2003, 12:06
Saiorse.TK
Saiorse.TK is offline
weense wals trekt mij persoonlijk niet zo heel erg aan...
Paso Doble is héérlijk.. prachtige dans..

Tnx for the reply's
Oud 03-08-2003, 16:02
BCR
BCR is offline
Wha, ik heb in de brugklas gestijldanst. En kvond t echt walgelijk . Maar ik kan ook helemaal niet dansen, dus mischien ligt t daaraan
Oud 27-08-2003, 21:16
Dory
Dory is offline
Ik heb de eerste cursus gedaan. Vond het wel leuk, maar meer ook niet Eigenlijk te makkelijk, niet uitdagend ofzo.
Oud 28-08-2003, 11:33
Verwijderd
Heb het 6 jaar gedaan Vond het best wel leuk, maar was de jongste en ik kreeg er gewoon genoeg van. Cha cha cha was altijd wel vet, Rumba ook wel. En Tango natuurlijk...
Oud 29-08-2003, 22:11
marisjuhh
marisjuhh is offline
Citaat:
Saiorse.TK schreef op 08-07-2003 @ 22:36:
Wie doet er hier aan stijldansen, en wat is je favo dans? Heb je ambities om wedstrijden te dansen of dans je wedstrijden??

Dans zelf nu bijna 4 jaar stijl... moet zeggeh... vind een heftige tango nog steeds het mooist... Sou best eens een keer mee willen doen aan een wedstrijd, maar heb hier geen ervaring meej, en sou dan natuurlijk ook me dansen moeten perfectioneren
Ik stijldans ook.
Ik ga nu zilver doen, maar ik dans al 2 jaar, maar nooit les gehad.
gewoon via vrienden zeg maar.
uit gaan en dan stijldansen
super vét!
ik schaam me er ook duidelijk niet voor!
ik zou graag wedstrijden willen dansen.
Maar eerst alles maar volgen en dan zien we wel

Ik vind de Jive nog steeds het leukste
om te dansen
maar om te zien is een Tango en een engelse wals natuurlijk super mooi

liefs, mariska
Oud 10-09-2003, 16:41
Verwijderd
ik dans ook, en ik ga nu voor goud latin.
ik vind de latindansen het leukst. ik heb een vaste partner, das wel erg handig, want je kan elkaar een beetje aanvoelen, en je weet hoe die persoon danst.
de leukste dans vind ik.....eh....jive en chacha. *maar bij de samba mag je zo lekker hupsen*
Oud 10-09-2003, 17:18
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Hmmm

ballet is mooier.
Oud 05-10-2003, 19:28
Envy
Envy is offline
Ik ben nu net begonnen, 3 lessen gehad nu. Dus uhm ik heb nog geen favo dans ofzo, maar t is wel gezellig
Oud 16-10-2003, 15:55
Verwijderd
ik zit nog steeds op stijldansen. en vind persoonlijk de jive en de cha cha cha wel heel leuk en de samba
Oud 17-10-2003, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Saiorse.TK schreef op 08-07-2003 @ 22:36:

't is zo achterlijk duur...en vaak zo achterlijk laat op de avond, anders had ik het nog wel gedaan...en dan was ik er ook zeker mee verder gegaan (in totaal 20 lessen gehad, maar 'k vind het leuk, ook omdat ik het met m'n vriend kan doen ).

Ik geloof dat het de chacha was, die ik het leukst vond. Ik ben een ramp met namen...'t zou dus ook best iets heel anders kunnen zijn. Walsen vind ik over het algemeen iig niks.

(Volgens onze dansinstructeur was het de chacha en niet de chachacha. )
Oud 18-10-2003, 12:00
tjous
tjous is offline
Ik dans nu bijna 4 jaar en vind t nog steeds te gek. Ik zit nu in een ballroom formationteam (ong. 8 paren) waarmee ik volgend jaar met wedstrijden mee ga doen. Dat lijkt me wel heel spannend (we hebben ook een latin formation team, double V, die al veel kampioenschappen heeft gewonnen)

Ik dans niet alleen ballroom, maar ook latin. Mijn leukste dans is... even denken... de chachacha of de rumba, omdat de rumba zo'n uitdagende dans is

Ik heb ooit een keer meegedaan met een danswedstrijd, maar dat was geen succes, iedereen kon veel verder dansen dan mijn partner en ik (en nog 2 anderen).. dan is het niet leuk, maar dat was ook al in mn 2e dansjaar, misschien is het wel leuker als je 4e jaars ben... dat ga ik misschien volgende week uitvinden

Veel dansfun!!!

Regels voor berichten