Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik dans ook, en ik ga nu voor goud latin.
ik vind de latindansen het leukst. ik heb een vaste partner, das wel erg handig, want je kan elkaar een beetje aanvoelen, en je weet hoe die persoon danst. de leukste dans vind ik.....eh....jive en chacha. *maar bij de samba mag je zo lekker hupsen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik geloof dat het de chacha was, die ik het leukst vond. Ik ben een ramp met namen...'t zou dus ook best iets heel anders kunnen zijn. Walsen vind ik over het algemeen iig niks. (Volgens onze dansinstructeur was het de chacha en niet de chachacha. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik dans nu bijna 4 jaar en vind t nog steeds te gek. Ik zit nu in een ballroom formationteam (ong. 8 paren) waarmee ik volgend jaar met wedstrijden mee ga doen. Dat lijkt me wel heel spannend (we hebben ook een latin formation team, double V, die al veel kampioenschappen heeft gewonnen)
Ik dans niet alleen ballroom, maar ook latin. Mijn leukste dans is... even denken... de chachacha of de rumba, omdat de rumba zo'n uitdagende dans is ![]() Ik heb ooit een keer meegedaan met een danswedstrijd, maar dat was geen succes, iedereen kon veel verder dansen dan mijn partner en ik (en nog 2 anderen).. dan is het niet leuk, maar dat was ook al in mn 2e dansjaar, misschien is het wel leuker als je 4e jaars ben... dat ga ik misschien volgende week uitvinden ![]() Veel dansfun!!!
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik wil op stijldansen, vriendin wil het niet hebben Athlon | 107 | 01-10-2005 08:43 | |
Films, TV & Radio |
Stijldansen in films Below_Zero | 13 | 08-03-2005 18:53 | |
Lifestyle |
Wat vind jij van stijldansen? michieldewit | 70 | 16-01-2004 22:42 | |
Lifestyle |
Stijldansen Verwijderd | 10 | 16-01-2004 06:49 | |
Vrije tijd |
Stijldansen Wendy'tje | 44 | 10-06-2003 12:13 | |
Vrije tijd |
Stijldansen klinkguppie | 2 | 18-01-2002 20:22 |