Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2001, 13:17
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Wie kijkt er?

Ik vind Wennemars tegenvallen, al deed hij het op de 1000 meter wel weer goed (2e), maar hij zat wel weer meer dan een seconde achter Jan Bos. Gretha Smit is ontzettend goed en een grote verassing (ze heeft de 3000 en de 5000 meter gewonnen, de 5000 zelfs in een nieuw nederlands record).
Nu is de 1500 meter vrouwens, strax nog de 10 km voor mannen, kijken wat romme doet.

Wat vinden jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2001, 13:18
tukkerboy
tukkerboy is offline
ik hoop dat romme bij de 10 km ook door de mand valt...irritant mannetje vind ik dat..
Oud 23-12-2001, 13:30
DJ Incompetent
irritant??? hoezo?

Thomas 1e op de 1000 meter, voor de Jong en Timmer
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 13:35
tukkerboy
tukkerboy is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
irritant??? hoezo?

Thomas 1e op de 1000 meter, voor de Jong en Timmer
ja, kweet het eigenlijk niet... komt altijd een beetje arrogant op me over, en nu het slecht gaat loopt ie ineens heel hard weg voor de pers...een beetje een gevoelskwestie, eigenlijk geen goede argumenten voor
Oud 23-12-2001, 13:44
DJ Incompetent
Ja, dat is waar, je moet bij goede en slechte tijden voor de camera verschijnen vind ik, die verantwoordelijkheid heb je nou eenmaal.

Kijk naar Frank de Boer, die staat er altijd
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 13:49
kermie
kermie is offline
Ik hoop dat Carl Verheyen vandaag de 10 km gaat winnen.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 13:56
DJ Incompetent
Over een uur weten we het...

Ik hoop op Bob de Jong, vind hem wel sympathiek en hij mag nou wel is voorgoed uit de schaduw van Romme gaan treden.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 12:28
*MOI*
*MOI* is offline
Ja sorry, maar ik vind het belachelijk dat Romme niet met de 5km op de Olyimpische spelen mee mag doen! Oke, hij was maar 5de (of 4de, weeknie meer) maar op de wereldbekerwedstrijden heeft hij super gepresteerd! En omdat hij toevallig een keer een slechte dag heeft mag hij niet meedoen, sorry hoor maar dat vind ik echt belachelijk!

[Dit bericht is aangepast door *MOI* (24-12-2001).]
Oud 25-12-2001, 17:25
DJ Incompetent
Citaat:
*MOI* schreef:
Ja sorry, maar ik vind het belachelijk dat Romme niet met de 5km op de Olyimpische spelen mee mag doen! Oke, hij was maar 5de (of 4de, weeknie meer) maar op de wereldbekerwedstrijden heeft hij super gepresteerd! En omdat hij toevallig een keer een slechte dag heeft mag hij niet meedoen, sorry hoor maar dat vind ik echt belachelijk!

[Dit bericht is aangepast door *MOI* (24-12-2001).]
ben het hier mee eens, hij is tenslotte wel DE MAN op de 5 en 10 km, hij is ook titelverdediger en heeft tot nu toe alle 5 km in de worldcup gewonnen.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 18:28
bazzemans
bazzemans is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
ben het hier mee eens, hij is tenslotte wel DE MAN op de 5 en 10 km, hij is ook titelverdediger en heeft tot nu toe alle 5 km in de worldcup gewonnen.
Zou eigenlijk net zoals bij bv. voetbal moeten zijn, waarbij de winnaar van het EK/WK de volgende keer de kans krijgt zijn titel te verdedigen en er dus zowieso bij is...
Oud 25-12-2001, 19:48
DJ Incompetent
Citaat:
bazzemans schreef:
Zou eigenlijk net zoals bij bv. voetbal moeten zijn, waarbij de winnaar van het EK/WK de volgende keer de kans krijgt zijn titel te verdedigen en er dus zowieso bij is...
ja, maar bij schaatsen is dat heel anders, veel schaatsers staan maar een paar jaar echt aan de top en zijn daarna weer weg. Bij voetbal is dat gedurende lange tijd. Maar ik vind gewoon dat Romme het op basis van zijn eerdere prestaties verdient.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 22:53
walter
walter is offline
romme is echt de man
hij heeft echt humor
en kan ook schaatse
immers
Oud 26-12-2001, 13:37
xx
xx is offline
ik ben het allemaal niet met jullie eens ze zeggen toch ook niet op de olympischie spelen als je vijfde of zesde wordt : hier een medaille omdat je zo goed gereden hebt bij de wereldbekerwedstrijden. en wat ik ook vind als romme een slechte dag had gehad dan was hij heus wel eerste geworden op de 10 km en niet amper derde
en trouwens als romme nog een kans krijgt moet rintje ritsma het ook krijgen.

dit is mijn mening

xx
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 17:11
DJ Incompetent
Citaat:
xx schreef:
ik ben het allemaal niet met jullie eens ze zeggen toch ook niet op de olympischie spelen als je vijfde of zesde wordt : hier een medaille omdat je zo goed gereden hebt bij de wereldbekerwedstrijden. en wat ik ook vind als romme een slechte dag had gehad dan was hij heus wel eerste geworden op de 10 km en niet amper derde

dit is mijn mening

xx
wat heeft ritsma dit jaar gepresteerd dan?

ik vind er moet een skate-off komen tussnen de jong, verheyen, romme en ritsma voor 2 plekken.

Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 17:35
bazzemans
bazzemans is offline
Citaat:
xx schreef:

dit is mijn mening

xx
Gebruik eens leestekens ofzo, dit is gewoon hooguit irritant!!!
Oud 27-12-2001, 11:32
xx
xx is offline
Citaat:
bazzemans schreef:
Gebruik eens leestekens ofzo, dit is gewoon hooguit irritant!!!
waarom????????? je begrijpt het toch??????????????? en dat jij het irritant vindt dan is dat jou probleem!!!!!!!!! en trouwens daar gaat het onderwerp helemaal niet over!!!!!!!!!!!! dus hou gewoon je mond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 11:46
*MOI*
*MOI* is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:

ik vind er moet een skate-off komen tussnen de jong, verheyen, romme en ritsma voor 2 plekken.

me to, maar ik heb ook gelezen dat Romme via de rechtbank gaat proberen om zo'n skate-off te regelen omdat er bij de sprintnummers er wel een is
Oud 27-12-2001, 16:50
DJ Incompetent
Citaat:
*MOI* schreef:
me too, maar ik heb ook gelezen dat Romme via de rechtbank gaat proberen om zo'n skate-off te regelen omdat er bij de sprintnummers er wel een is
Ja, z'n sponsor wil er een rechtszaak van maken ja.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 19:30
DJ Incompetent
Citaat:
DJ FLEM schreef:
Ja, z'n sponsor wil er een rechtszaak van maken ja.

gaat dus niet door...
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 23:20
A*
A* is offline
gepost op 27-12-2001 @ 20:30
Toen werd ik 15.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 23:34
Verwijderd
Citaat:
A* schreef op 21-11-2003 @ 00:20: