Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LUELLA |
![]() |
|
Ik heb zaterdag een bruiloft en dan wil ik graag mijn korte spijkerrokje aan en dan met een gestreepte maillot eronder maar die kan ik nergens vinden. Weet iemand waar ik die kan kopen? (liefst een beetje in een gangbare winkel zodat ik niet half nederland doormoet om er een te vinden). Ik ben al bij V&D en de Hema geweest maar daar hadden ze ze niet.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ga donderdag in naar een eighties feest dus misschien als ik mijn kont in een minirok kan wurmen ga ik er een aanschaffen. zwarte minirok + zwarte legging + zwarte beenwarmers + zwart shirt met blote schouder. knalroze lippenstift, kanten handschoentjes, kuif & madonnapukkel. yeah baby |
![]() |
|
leggings zijn wel ok. maar dus niet zonder rokje.
ik vind het ook leuk om ze onder een driekwarts strakke broek uit te laten komen met fijne schoenen dus open aan de bovenkant zijn. minirokjes zijn trouwens goed te doen in de winter doe drie panty's aan of een legging of dus een maillot en dan dus ook met open schoenen (pumps ofzo ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
Lifestyle |
Kleding-ergernissen en wansmaak in het algemeen. Verwijderd | 500 | 23-12-2013 08:33 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? - Fototopic Verwijderd | 497 | 07-01-2004 13:39 | |
De Kantine |
smoesjes en spiektips! erg handig! Couscousje | 36 | 08-09-2003 18:22 |