![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik gok: teveel gedronken? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik krijg wel altijd dorst van pijpen
![]() Maargoed, masturbatie is toch ook best inspannend, dus ik kan me goed voorstellen dat je er honger van krijgt, zeker als je een vrij snelle stofwisseling hebt zoals jij... (tenminste, ik neem aand dat je niet zo dun bent doordat je ondervoed bent oid, maar dat het aan een snelle stofwisseling ligt) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Niet zo verwonderlijk, tijdens de seks verbrand je veel energie, dus is het logisch dat als je niet zo'n stevige bodem hebt gelegd, je na de seks honger blijkt te hebben. Ik herken het iig wel.
Wel enorm vervelend als het tíjdens gebeurt....moet je er weer uit om de frituur aan te zetten ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Oh, misschien vind je dit wel interessant (maar wel offtopic): ik heb zelfs kleinere longen dan normaal voor een man van mijn leeftijd, omdat ik smaller ben dan 'normale' mannen. Eindelijk een verklaring voor m'n 'astma' die niet reageert op medicijnen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar leuk dat je ego zo groot is jongetje ![]() Maar ontopic dus... Ja vreetbuien de gekste ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ach, dan gebruiken we een mooie cockring als grens of ik steek em er gewoon niet helemaal in. Een goede oplossing is op zijn hondjes, omdat er dan een groot stuk lul niet gebruikt wordt. Lulletjes van 7cm stijf zijn genoeg om jezelf door middel van de daad voort te planten, maar dat geldt niet van achteren.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
edit: ik vermeldde trouwens ook expliciet dat dit alleen het geval was wanneer ik vrijgezel was, wat impliceert dat ik dat momenteel dus niet ben. |
![]() |
||
Citaat:
maar mss is 't dan bet4er dat je gaat zitten pochen op onzin ipv seksualiteit ![]()
|
|