Advertentie | |
|
![]() |
|
Zoveel goedkoper was het toch allemaal niet?
![]() Nouja, ben heel even binnen gelopen (A'dam) heb er een kwartier over gedaan om naar de 4e verdieping te komen om voor dvd's te kijken, waar k uiteindelijk nog niks kon vinden. En nog even over de kledingafdeling gelopen, maar wat een regelrechte ramp ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik had niet echt wat nodig, ik had misschien nog wel een broek of een shirtje kunnen kopen, maja.
Ik ben wel 2 van die 3 dagen in Amsterdam geweest, maar ben toch niet gegaan, op de DDDagen moet je niet in de Bijenkorf zijn als je er toch niks speciaals wilt gaan kopen.
|
De Dolle Dagen gingen om 8 uur open. Ik fiets altijd vlak langs het winkelcentrum naar school, en toen zag ik om half negen al twee "nette" mevrouwen (bontjassen+hoedjes) inclusief 4 volle tassen
![]() Vrijdags ben ik er zelf heel even geweest, veel te druk, en nog steeds niet echt goedkoop vind ik ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben er niet heengeweest, omdat ik het sowieso afschuwelijk vind. Het is dit jaar ook compleet langs me heengegaan. Ik vind meestal toch niet dat ze de leukste dingen in de aanbieding gooien, het is ontzettend vol en ze hangen inderdaad heel sneaky de niet-afgeprijsde artikelen er tussenin. Nee, een paar jaar geleden hadden ze een simpel Replay-shirtje waar groot Replay op stond en voor zoiets ga ik toch echt niet uren in de rij staan.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Idd het is maar triest hoor ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ghehehe. Die aanbieding met de gameboy's - in A'veen waren ze binnen de eerste tien minuten helemaal uitverkocht. En nou werk ik toevallig bij de Intertoys op vijf minuten loopafstand van de Bijenkorf. >:] Die dag waren we onze hele lading kwijt, voor 50 euro duurder dan bij de Bijenkorf. Ik een een vriend van me zijn er later nog heel kinderachtig langsgeweest om het ze in te wrijven. >:]
Voor de rest heb ik er vrij weinig van gemerkt. Winkelen als het druk is is meestal toch maar kut, en zo veel leuke dingen hebben ze er ook weer niet. Daarbij ben ik maar een klein zielig minimum-loon-scholiertje, dus ik kom sowieso vrijwel nooit in de Bijenkorf. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Drie Dwaze Dagen/Prijzencircus Love_Fulfilled | 63 | 05-10-2007 22:10 | |
Werk, Geld & Recht |
cv vraagje @Moon | 12 | 21-05-2007 20:18 | |
Lifestyle |
koopjes crook | 52 | 07-07-2005 18:21 | |
Lifestyle |
Drie Dwaze Dagen. Teun | 146 | 03-10-2004 16:16 | |
Lifestyle |
waar erger jij je aan tijdens het winkelen? Verwijderd | 181 | 21-11-2003 15:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Ons leven is niet vreemd. Vlooienband | 10 | 08-10-2002 20:53 |