Advertentie | |
|
![]() |
|
alsjeblieft
Voortaan ff zoeken ![]() leesze ![]()
|
![]() |
haha...waar ik hem heb leren kennen? Op de voor mij meest onwaarschijnlijke plek..bij mn broer thuis...Hij was maar 1 sec. binnen maar ik stond in vuur en vlam!! En nu hebbik gehoord dat ie mij ook heel leuk vind!! dus..broer hebben rulezz! Misschien dus ook idee voor andere dames...heb je een broer die op zichzelf woont...
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Uhm... ik zat met mijn beste vriendin op msn te chatten en toen voegde ze ineens een jongen toe... dus hele tijd gewoon zitten praten op msn, en toen bleek dat hij altijd uitging waar ik ook wel eens uitging... en toen heb ik hem voor het eerst echt gezien op een feest, waardoor het toen dus een erg gezellige avond werd
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
De moeder van een goede vriendin van mij was een weekje weg en was dus een week alleen thuis. Zij had allerlei mensen uitgenodigd waaronder haar broer. Ik vond hem meteen al leuk maar dacht dat het nooit wat zou worden. De volgende dag belde hij me of we die avond iets leuk konden gaan doen.
|
![]() |
|
![]() |
Mijn huidige vriend heb ik gewoon leren kennen in een danscafé. Ik heb ook al eens een vriendje gehad die ik had leren kennen op een hockeyfeest en daar heb ik een jaartje meegehad. Voorderest gewoon losse flodders van uitgaan, hockeyfeestjes, en school, niks bijzonders.
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi zomaar geen nieuw topic openen! #1872 Kikaa* | 488 | 01-06-2016 14:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Liefde & Relatie |
Vakantieliefde... lingua | 38 | 29-06-2004 16:23 | |