![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Tsjah.. dat hangt nogal van de situatie af.. tis allemaal leuk om te doen, niet echt speciaal een voorkeur voor 1 ding.. vind dan denk ik aftrekken nog et minste leuk.. het minst persoonlijk vinnik, kannie zelf ook! en krijg dr zo un lamme arm van
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Blue |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() From BadAngel with love xxx |
![]() |
||
Citaat:
![]() aftrekken ben ik bang voor dat ik hem pijn doe ..duzz dat doe ik niet zo vaaak ..kan ie altijd nog zelf doen ![]() ![]()
|
![]() |
ai ai ai ai ai ai ai ai, Wat een plezierigheid om dit te horen, al die dames die ddeze dingen graag doen, een wereld ligt voor mij open.................... een hele mooie wereld zal dit zijn.
|
wat vinden jullie leuker om te doen bij een jongen:
*een jongen zoenen *een jongen aftrekken *een jongen pijpen *een jongen pijpen en over zijn zak strelen echt heel serieus, en ben erg benieuwd!! Ik vind het leukste om een jongen te zoenen en dan tijdens de sex pijpen want aftrekken vind ik echt helemaal niks om t doen en met pijpen word ie ook veel geiler ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Daar is hij dan: De winnaar van de verhalenwedstrijd is... Ieke | 28 | 16-11-2009 20:45 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Wilt u dit even keuren lestat080 | 14 | 29-03-2004 21:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Lief (yeah, I'm still alive!) Anne | 17 | 30-09-2002 17:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
samenvatting van de demonisering dutch lion | 7 | 18-07-2002 18:19 |