![]() |
|
Verwijderd
|
Tja... ik zou zeggen dat je dan of te weinig eet, of niet energierijk genoeg eet, of je te hard hebt ingespannen, of te weinig hebt geslapen, of te weinig zuurstof krijgt, of dat je een of andere beginnende virusziekte (waarschijnlijk griep of verkoudheid) hebt. Maargoed, aan je vorige reply te zien vallen veel van die dingen al af...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Allergisch voor suiker ... Nooit van gehoord maar ja .. 'n vriendin van me is allergisch voor noten en daar had ik ook nog nooit van gehoord dus dat zegt nix
maar eeh mag je wel pasta enzo .. da's ook een goede energie bron. enneh NOOIT een ontbijt overslaan.. ( en nee 1 druif is geen ontbijt ) 4,5 is trouwens normaal .... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik sla ontbijt nooit over. ![]() Ik mag wel pasta, maar geen saus ed en alleen pasta is ook weer zo iets (dat is plakkerig en niet echt smakelijk). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, met spinazie en champignons zal ik een keer proberen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
in brood zit minder .. bovendien je moet ook warm eten ow enneh .. van mediteren krijg je ook energie ... is goed om soms ff tijd voor jezelf te nemen ow .. geen kaas... hmmm mag je ook geen melk dan .. eeh nee dus .. zit lactose in hmm kun je wel pannekoeken bakken met soja melk .. gaat heel goed. 'n vriendin van me kan niet tegen lactose .. vandaar Laatst gewijzigd op 15-10-2003 om 14:01. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En tijd voor mezelf neem ik ook zat. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Slik je de anticonceptiepil? Misschien dat deze niet zo goed bij je past. Dan kun je er misselijk van worden enz. ...dat had ik in ieder geval, maar dat uitte zich wel iets anders/ erger dan jouw symptomen: elke ochtend misselijk, soms ook met overgeven, duizelig soms, een keer zelfs dat ik een uur lang zwart voor mn ogen zag en maar een heel klein beetje zag.
Heb nu een andere pil en t gaat nu alweer 2 jaar prima ![]() Tja en verder zouden het idd dingen kunnen zijn die al genoemd zijn (voedselallergie voor iets e.d) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Veel hoofdpijn. -x-Anoniem-x- | 36 | 07-01-2010 06:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
hoofdpijn, misselijk, duizelig. Da Girl | 15 | 31-01-2007 13:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
Lichaam in de war BananaSplit | 8 | 29-03-2006 12:33 | |