Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2003, 15:19
Sangria
Sangria is offline
geen alcohol mag drinken? Of geldt dat alleen voor een tongpiercing?
Oud 24-10-2003, 15:21
Verwijderd
'tot 4 uur na het zetten van ...' neem ik aan?

Of het voor een navelpiercing geldt zou ik niet weten, 't zou er mee te maken kunnen hebben met dat alcohol je bloed verdunt (volgens mij)...bij een tongpiercing lijkt het me ook nogal pijnlijk om zo kort er na al alcohol te drinken.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 15:23
Mea Culpa
Mea Culpa is offline
ze hebben het mij er niet bij verteld, ik heb ook wel gewoon alcohol gedronken, en alles zit nog netjes en gezond op de juiste plek
Oud 24-10-2003, 15:25
Yvat
Yvat is offline
bij mij hebben ze er niks over gezegd....
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 15:29
Verwijderd
Je moet ook wel gruwelijk veel alcohol drinken, wil je bloed zodanig verdund worden dat je echt problemen krijgt met eventuele wondjes bij die piercing, tijdens, voor of na het zetten...dan lig je volgens mij ook al strontlazarus bij die piercingshop ik zou me er niet te druk om maken, als jij twee glaasjes wijn wil drinken lijkt me daar niks op tegen./
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 17:28
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-10-2003 @ 16:29:
Je moet ook wel gruwelijk veel alcohol drinken, wil je bloed zodanig verdund worden dat je echt problemen krijgt met eventuele wondjes bij die piercing, tijdens, voor of na het zetten...dan lig je volgens mij ook al strontlazarus bij die piercingshop ik zou me er niet te druk om maken, als jij twee glaasjes wijn wil drinken lijkt me daar niks op tegen./
Idd, je moet behoorlijk wat op hebben wil het nu nog gaan bloeden en niet meer stoppen met bloeden.

Maar in een piercingshop piercen ze niet meer als je alcohol op hebt, maakt niet uit hoeveel.
Oud 24-10-2003, 17:48
Erbenda
Erbenda is offline
Volgens mij klopt dat niet. En is dat alleen na een tongpiercing. Ik heb gewoon 's avonds alcohol gedronken, en heb nergens last van gehad.
En idd piercers piercen niet als ze merken dat je dronken ofzo bent.
Oud 24-10-2003, 19:29
Verwijderd
OF je kunt ook gewoon ff doen wat ze zeggen eneen avondje "dag alcohol" zeggen...
Alcohol verdunt je bloed, dus wonden genezen minder snel.

dunkt me dat t' waar is.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 15:43
Sangria
Sangria is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 24-10-2003 @ 16:21:
'tot 4 uur na het zetten van ...' neem ik aan?

Of het voor een navelpiercing geldt zou ik niet weten, 't zou er mee te maken kunnen hebben met dat alcohol je bloed verdunt (volgens mij)...bij een tongpiercing lijkt het me ook nogal pijnlijk om zo kort er na al alcohol te drinken.
Nee, ik had op zo'n site van een pierceshop gelezen dat je 24 uur ervoor én 24 uur ernaar geen alcohol mocht drinken. Maar bij de shop waar ik hem heb laten zetten hebben ze er niks over gezegd. En toen ik ernaar vroeg zeiden ze dat het alleen voor een tongpiercing gold. Dus daarom vraag ik het nog ff voor de zekerheid.. (kheb me dr trouwens maar aangehouden)
Oud 25-10-2003, 22:00
Sangria
Sangria is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 24-10-2003 @ 20:29:
OF je kunt ook gewoon ff doen wat ze zeggen eneen avondje "dag alcohol" zeggen...
ja, dat was ik dus sowieso al van plan.. maar ik wou het eigk meer weten voor de zekerheid en of het echt 24uur was of misschien nog langer.. vandaar

Regels voor berichten