Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hmm eigenlijk ben ik wel blij dat ik gewoon af en toe zonder mn vriend kan...ik zou er niet tegen kunnen om zo afhankelijk te zijn van iemand...dat je hem al mist als je hem een dag niet ziet.. maar ja, ik ben gewend om hem alleen sweekends te zien en als je gewend ben hem elke dag elke minuut te zien dan kan ik wel begrijpen dat je het er moeilijk mee hebt. maar stel dat hij een paar weken op schoolreis gaat ofzo zonder jou, jij gaat dan echt half dood lijkt me.
begrijp me niet verkeerd, ik mis mn vriend ook doordeweeks en kijk heel erg uit naar het weekend, maar ik ben echt niet zo dat ik altijd constant aan hem denk enzo en aan niks anders kan denken en hem geen minuut kan missen...misschien ligt het er ook wel aan dat we al lang verkering hebben, als je pas iets hebt is eht nog helemaal van iieeeh dat superverliefde |
![]() |
||
Citaat:
hij zit niet op school ![]() neej maar het zla ook wel komen omdat ik me een beetje kut voel vandaag.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Helemaal mee eens!Voordat mijn vriend naar het buitenland ging zag ik hem ook alleen in het weekend. en ik miste hem natuurlijk wel doordeweeks, maar nu ben ik blij dat ik hem alleen in het weekeind zag. want als ik hem elke dag zou zien, dan zou ik nu dood zijn denk ik.Hij zit namelijk voor 6 maanden in het buitenland. ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
word hier een beetje moe van.. EkiaM | 8 | 18-01-2005 10:28 | |
Liefde & Relatie |
Ik word een beetje gek van mezelf. droomkoningin | 31 | 24-05-2004 08:47 | |