Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2002, 16:57
ZHAzha
ZHAzha is offline
Mijn vriend en ik zien elkaar ELKE vrije minuut.. hij haalt me uit me werk en blijft todat ik slaap..
van vrijdag tot zondag slapen we bijmekaar..
En nu heb ik zo'n kutgevoel.. het is nu 6 uur... en hij is er niet ( ik zei gisteren dat we maar eenseen dagje vrij van mekaar moeten nemen zodat ik mijn eigen dingen even kan doen )

BLEH echt vaag..ik mis hem
Oud 23-04-2002, 17:00
Verwijderd
hihihi..

ja vaag he, dan heb je waar je af en toe es naar verlangt, en dan wil je ut nie meer!!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 17:00
highlight
highlight is offline
Oud 23-04-2002, 17:04
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
hihihi..

ja vaag he, dan heb je waar je af en toe es naar verlangt, en dan wil je ut nie meer!!

jahh.. echt vaag.. maar hij is op msn en ik moet zooo veel dingetjes nog doen voor morgen (SCHOOL )

ik red het wel.. maar vanavond zal ut wel vaag worden.. als ik alleen inmoet slapen
Oud 23-04-2002, 17:14
Verwijderd
hmm eigenlijk ben ik wel blij dat ik gewoon af en toe zonder mn vriend kan...ik zou er niet tegen kunnen om zo afhankelijk te zijn van iemand...dat je hem al mist als je hem een dag niet ziet.. maar ja, ik ben gewend om hem alleen sweekends te zien en als je gewend ben hem elke dag elke minuut te zien dan kan ik wel begrijpen dat je het er moeilijk mee hebt. maar stel dat hij een paar weken op schoolreis gaat ofzo zonder jou, jij gaat dan echt half dood lijkt me.

begrijp me niet verkeerd, ik mis mn vriend ook doordeweeks en kijk heel erg uit naar het weekend, maar ik ben echt niet zo dat ik altijd constant aan hem denk enzo en aan niks anders kan denken en hem geen minuut kan missen...misschien ligt het er ook wel aan dat we al lang verkering hebben, als je pas iets hebt is eht nog helemaal van iieeeh dat superverliefde
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 17:15
Verwijderd
maar wel heel leuk voor je hoor dat je zo verliefd bent
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 17:22
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
danique2 schreef:
hmm eigenlijk ben ik wel blij dat ik gewoon af en toe zonder mn vriend kan...ik zou er niet tegen kunnen om zo afhankelijk te zijn van iemand...dat je hem al mist als je hem een dag niet ziet.. maar ja, ik ben gewend om hem alleen sweekends te zien en als je gewend ben hem elke dag elke minuut te zien dan kan ik wel begrijpen dat je het er moeilijk mee hebt. maar stel dat hij een paar weken op schoolreis gaat ofzo zonder jou, jij gaat dan echt half dood lijkt me.

begrijp me niet verkeerd, ik mis mn vriend ook doordeweeks en kijk heel erg uit naar het weekend, maar ik ben echt niet zo dat ik altijd constant aan hem denk enzo en aan niks anders kan denken en hem geen minuut kan missen...misschien ligt het er ook wel aan dat we al lang verkering hebben, als je pas iets hebt is eht nog helemaal van iieeeh dat superverliefde

hij zit niet op school

neej maar het zla ook wel komen omdat ik me een beetje kut voel vandaag..
Oud 23-04-2002, 18:08
barwijfie
barwijfie is offline
Citaat:
danique2 schreef:

Helemaal mee eens!Voordat mijn vriend naar het buitenland ging zag ik hem ook alleen in het weekend. en ik miste hem natuurlijk wel doordeweeks, maar nu ben ik blij dat ik hem alleen in het weekeind zag. want als ik hem elke dag zou zien, dan zou ik nu dood zijn denk ik.Hij zit namelijk voor 6 maanden in het buitenland. Maargoed ik moet er mee leren leven, want het zal nog wel vaker voorkomen (de marinegrrr ) Maar ik begrijp wel dat je hem nu zo mist als je hem echt elke dag ziet, je voelt je denk ik nu net zo als mij. Maar het is misschien juist eens goed dat je hem een dagje niet ziet, want hoe moet dat als hij idd een week op school reis gaat? Maargoed het is dus net wat je gewend bent!Je moet gewoon denken aan dat je hem de volgende dag ziet!Doe ik ook, alleen duurt t voor mij wat langer!des te leuker is het als je hem weer ziet!(mijn vriendje was dit weekeind speciaal voor mij naar huis gekomen omdat hij zo`n heimwee heeft!lief he! En dan is het extra leuk om m te zien!)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten