Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Het is zinloos overal het nut van te zoeken. Dan wordt het leven nogal grijsgetint en saai.. |
![]() |
|
Ik herken het wel, zelf vind ik het ook lang niet altijd prettig om bij mensen in de buurt te zijn, maar het hangt er heel erg vanaf hoe goed ik ze ken. Dat gedoe van dat je op moet letten wat je zegt enzo, en of iemand je wel mag, dat vind ik gewoon niks
![]() Misschien is dat bij jou ook wel zo, want je vindt het blijkbaar wel leuk om met je vriend om te gaan?? En dat is ook gewoon een mens... ![]() Maarja ik weet niet of je het als iets ergs moet zien, als je nu gelukkig bent met je leven maakt het verder niet uit, dan moet je gewoon accepteren dat je zo bent. En als je het toch jammer vindt moet je gewoon contact zoeken met anderen, wel langer blijven praten, vrienden zoeken, en misschien es naar een feestje gaan. Misschien vind je het eerst wel vreselijk, maar misschien ga je het leuk vinden, en zo niet, dan hou je dr gewoon mee op ![]() Het is trouwens wel handig in je verdere leven als je zegmaar een beetje weet hoe je contact met mensen moet maken en onderhouden... Vooral als je dus een studie gaat doen waarin je veel met mensen te maken krijgt. Heb je het er al eens met je vriend over gehad?
|
Verwijderd
|
Ik herken het wel. De ene keer heb ik er meer last van dan de andere keer. Maar tis idd zo dat ik aan m'n vriend wel genoeg heb. Hoewel het ook wel fijn is als er iig een aantal mensen zijn met wie je over weg kunt, vind ik iig. Na school ga ik net als jij het liefst zo snel mogelijk naar huis, naar m'n vriend.
![]() |
![]() |
|
![]() |
Je hebt een vriend, en je bevindt je onder de mensen. Dus zo heel erg zal het niet zijn denk ik. Wanneer je de drang hebt om in het nergensland te gaan wonen in een hutje in de bergen, helemaal alleen, dan zou je kunnen concluderen dat je liever niet onder de mensen bent. Maar aangezien jij iedere dag 100en mensen om je heen hebt, en ook nog eens een vriend, valt het met het mensenvreemdheid wel mee. Geluk! fil
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is waar dat ik teveel nadenk, dat is een minpunt en daarom ook dat ik soms niet spontaan kan omgaan met mensen. Ik probeer daar iets aan te doen al heel mijn leven ![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Alleszins zoals je zegt, ik ben gelukkig zo (zonder veel mensen rond me en zonder veel uit te gaan) dus waarom hoeft het anders. Citaat:
Maar eigenlijk denk ik (hoe meer ik erover denk) dat ik problemen zoek daar waar er geen zijn. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het eigenlijk wel een mooie gedachte, zo totaal afgezonderd van de buitenwereld... maar na een tijd wel heel moeilijk denk ik ook. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik kan altijd terugvallen op familie om wie ik geef, mijn ouders bijvoorbeeld zouden me zeker en vast steunen, alsook broers en zussen die ik heb. Qua vrienden, ik wil niet geforceerd of overdreven doen tegenover hen en wil liever mijn eigen ding kunnen doen, waarin ik alle vrijheid vind en dus vind ik echte vrienden gewoon overbodig, ook omdat ik voldoening vind bij mijn vriend, ik heb niet veel nodig om gelukkig te zijn. |
![]() |
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Hoe meer energie ik steek in dingen als mijn werk, studie en vragen over van alles waar ik regelmatig mee zit, des te makkelijker ik met anderen omga (omdat ik dan simpelweg minder nadenk). Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|