Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb een mix gemaakt van favoproducten voor mijn gemengde huid. Vroeger had ik echt een vette huid en moest keihard werken om die glad te houden. Ik vind je huid namelijk heel erg belangrijk. Al ben je nog zo mooi opgemaakt, heb je een slechte huid is het toch vergeefse moeite. Daarom juich ik de Nivea for men lijn ook toe en ga ik mijn vriend dagcrème cadeau doen (al werd hij bijna kwaad toen ik zei dat hij het moest gaan gebruiken). Ten eerste drink ik heel veel water, dat is echt beautyproduct nummer 1 en daar geloof ik ook echt in. Verder Dove Silk oil shower gel en Dove silk bodylotion. Bodylotion probeer ik 1 x per week helemaal maar daar heb ik echt een hekel aan om naakt te gaan staan smeren in een gebrekkige privacytoestand. 1 x per week Hot Sauna Mask uit die zakjes. l'Oréal Pure Zone crème en Garnier Pure(?) facewash (heerlijk spul!). Nivéa handcrème voor beschadigde handen, mijn handen kunnen echt NIET tegen de kou. En of ze werken die spullen.. nu werken ze. Misschien werkt het ook zonder. Of met eigenmerkjes. Maar waarom sleutelen aan een winnende (bij wijze van he) formule?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() voor mn gezicht : clinique, dat 3stappen systeem en af en toe een scrub lichaam : exfotonic van loreal en bodycocoon van garnier ( en daar krijg je een zachte huid van ![]() haar : alleen maar gliss kur |
![]() |
|
![]() |
Voor mijn gezicht heb ik bijna de hele lijn van Dr. van der Hoog -Belkis. Lotion, tonic, gezichtswasspul, oogmake-up remover, dagcreme, nachtcreme, scrubgel en maskertjes (je bent niet de enige die er last van heeft, jewel
![]() Ik ben echt verschrikkelijk wat verzorgingsproducten betreft. Ik heb bijna een dwangmatige behoefte aan kloppendheid. Ik kan intens gelukkig worden van zo'n hele rij met dezelfde etiketten. Nu heb ik het in m'n hoofd gehaald dat die Dr. van der Hoog-lijn opmoet, en dat ik nivea spulletjes moet hebben. Die zouden weer leuk kloppen bij mijn niveacreme en niveadeo. Verder heb ik nog Kneipp amandel-huidolie, waar ik wel heel graag de badolie bij wil hebben. Nu moet ik me weer gaan tegenhouden, want ze hebben er ook handcreme en voetcreme bij, die er dan ook zo leuk bij zouden passen. 't is nu al zo erg dat mijn tandpasta matcht bij mijn kauwgom. ![]() |
![]() |
|
ik weet niet of ik die matchendheidtic heb, niet heel erg hoewel ik wel veel etoshuismerk heb.. qua makeup is bijna alles etos.. haarspul is helemaal etos, mijn huidslotion en deo ook, de tonic vind ik niet fijn of nah ik vind hem stinken, daar moet ik de volgende keer iets anders voor verzinnen.. en meer gebruik ik eigennlijk niet..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
haar : gewoon shampoo en conditioner die toevallig inde douche staan.
gezicht: dove gezichts dagcreme, dove tonic, hema makeup reiniger, l'oreal pure zone pull-off mask, dove gezichtsscrub, kruidvatnachtcreme, vichy lotion. af en toe van der Hoog masker, die zijn goeed. handnagels : niks, ik bijt ze af..(ik ben aan het stoppen ![]() voetnagels: ehm gewoon bijknippen, niet lakken ofzo handen en voeten: smeer ik soms in met speciale creme, honey butter van de bodyshop. lichaam: met vaseline body lotion, of dove body lotion. ik hou van insmeren ![]() ik let niet erg op reclame, soms wel op prijs. Ik wil vooral gewoon dingen die gewoon wel Goed zijn, vooral voor de huid vanmijn gezicht. Ik heb niet een probleemhuid ofzo, maar ik hou gewoon van mooie huidjes. edit> ik heb trouwens neit dat dingen van één merk moeten zijn ofzo. gewoon bij elkaar geraapt zootje. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gezicht:
Reiniginsgel van Dove, scrubcreme van Dove, Tonic van Dove, dagcreme van Dr. van de Hoog. Soms een maskertje, maar daar heb ik geen specefiek merk voor. Lichaam: Douchecreme van Dove, bodymilk van Dove, soms bodymilk van Biodermal, als ik onder de zonnebank ga gebruik ik bodymilk speciaal voor de zonnebank, ook van Biodermal Haar: Coconut-shampoo van Palmer's, Conditioner van Dove Handen: Soms als ik op m'n werk met agressieve schoonmaakmiddelen gewerkt heb, of wanneer m'n handen door bijvoorbeeld de kou schraal zijn, smeer ik ze in met handcreme. Maar dat is niet zo vaak |
![]() |
||
Citaat:
![]() (ik weet niet of iknu nog wel met je naar den haag wíl ![]() |
![]() |
|
Gezicht: Soms een scrubmasker van de hema en verder eigenlijk helemaal niets, water doet wonderen. Verder tandpasta van de Kruidvat (eigen merk, de kruidenvariant) die zorgt ervoor dat mn tandvlees niet steeds ontsteekt. Verder nog mondwater, ook van de Kruidvat.
Lichaam: Bodylotion van The Healing Garden (heb nu Mandarine), die ruikt lekker, trekt snel in en ik kreeg hem voor mn verjaardag ![]() Handen: handcreme van Atrix, Sanex of Purol Haar: hier ben ik dan nog het meeste kritisch voor denk ik, ik had altijd Dove shampoo voor normaal haar maar nu ik een kleurtje in mn haar heb heb ik Dove shampoo van gekleurd haar, ruikt lekker, is makkelijk uit te spoelen en zorgt ervoor dat mn haar vrij lang schoonblijft, mooi glanst en niet klit.
|
![]() |
Voor mijn gezicht :
's morgens : Noviderm , Boréade,wascreme Differin Creme Noviderm , Boréade ,Matmakende Emulsie (dagcreme) 's avonds : Benzac Wash Tussendoor : Nivea Soft. Echt super. Voor Lichaam : Dove Bodylotion Voor haartjes : Palmolive Shampoo,Citrus. Soms haarmasker,van Fructis. En Labello.
|
![]() |
laatst een of ander medicinaal troepje gekocht tegen de droge huid (ik word echt geschift van de jeuk op mijn rug, familietrekje) helpt goed maar ruikt niet erg fijn dus voor het slapen opdoen.
verder gebruik ik voor handen etc gewoon de simpele witte nivea creme. en voor droge hoofd eigenlijk ook nivea of gewoon bodylotion ofzo, die ik ook voor benen gebruik. nix geen beste koop volgens elle dus, gewoon simpel, ben vooral prijsgevoelig en koop voor haren gewoon andrelon of palmolive of weet ik veel wat dan goedkoper is. vooral cremespoeling is belangrijk anders krijg ik touw
|
![]() |
Voor m'n gezicht overdag en 's nachts:
Normaderm van Vichy (krijg je echt een heel zacht gezicht van ![]() Om te reinigen een tonic van Lancôme (3 in 1) Voor lichaam en handen gebruik ik bodycocoon van Garnier. Shampoo is verschillend, heb niet echt een vaste shampoo, ik gebruik nu Andrelon. Scrubcreme gebruik ik gewoon eigenmerk van de Etos. |
![]() |
|
ik heb op dit moment net nieuw ingeslagen, dus dan gebruik ik ineens veel.
dagelijks: - crème voor m'n huid (op recept van dokter ivm veel te droge huid) - dagcrème (gewoon kruidvat merk) - nachtcrème (gewoon kruidvat merk) - clean & clear reinigingsmiddel en af en toe: - masker (ontspanningsmasker of verzorgingsmaskers) - bodymilk - handcrème de eerste crème kan ik niet zonder. m'n huid maakt geen vet aan, dus die moet ik d'r zelf opsmeren. de dag- en nachtcreme zijn puur voor het idee, al wordt m'n huid d'r wel zachter van. en die clean & clear helpt volgens mij wel. de rest is gewoon lekker ![]()
|
Verwijderd
|
ik gebruik elvive haarverdikker! en soms conditioner van gliss kur voor mijn matje! Om mijn gezicht te reinigeren en mooi te houden gebruik ik L'oreal. En mijn lichaam reinig ik met body scrup van dr. van de Hoog, meestal na het zonnebanken! Als douchegel gebruik ik zwitsel. En door mijn haren doe ik taft van nivea. En daarna wat haarlak van L'oreal!
|
![]() |
|
![]() |
voor mijn haar alles van Lancome. voor mijn gezicht meeste van La Praire of van Yves Saint Laurent. heb een hele moeilijke huid is het enige waar ik tegen kan. als douche gel wat er in de douche staat maar meestal wel die van D&G want die ruikt zo lekker. voor mijn handen een creme van Dior die is echt top!
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik maak eigenlijk nooit m'n gezicht schoon en ik smeer ook nooit m'n benen eens lekker in. Ik vergeet het gewoon al-tijd. Nuja, als mijn huid zo ontzettend schraal is wil ik er eens een hele hoop nivea op gooien. En als ik weer de hele dag door aan mijn lippen loop te trekken (tot bloedens toe, en zo komt er echt nooit een einde aan), koop ik Purol.
Maar m'n haar vind ik wel belangrijk! Ik heb haast alle mogelijke combinaties geprobeerd van shampoo, haarmasker, conditioner en cremespoeling en was eigenlijk beland bij Fructis ( ![]()
|
Ik maak me gezicht alleen schoon met clerasiel of hoeit schrijft. Gebruik het amper aleen als ik zin heb werkt btw voor geen meter maar make up krijgt ie wel weg.
Verder geen crempjes en andere rommel. Haar gewoon anderélon of iets wat in de badkamer staat
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Je favoriete verzorgingsproducten Tink* | 27 | 30-09-2014 22:07 | |
Lifestyle |
Verzorgingsproducten en je lifestyle-topic Verwijderd | 51 | 04-08-2006 16:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
proactive? ilonatje | 8 | 21-09-2005 11:59 | |
Lifestyle |
Verzorgingsproducten. Stevill | 44 | 09-04-2004 20:13 | |
Lifestyle |
Hoeveel geef jij uit aan verzorgingsproducten? Ellaha | 27 | 11-11-2003 17:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
verzorgingsproducten Breg | 23 | 31-05-2003 15:46 |