Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2003, 05:08
Ellaha
Ellaha is offline
Hi,

Deze vraag is dan ook bedoelt voor de dames onder ons..
Ik vroeg me af, hoeveel jullie nou aan verzorgingsproducten uitgeven..Dan heb ik het over producten zoals, make-up, cremes, haarverzorging, deo's, parfums, bodylotions e.d. ..Ik bijvoorbeeld geef daar echt veel geld aan uit, en dan wil ik ook meestal alleen de beste (meestal zijn dat dan de duurste) merken ervan hebben...vooral van make-up... Als ik naar een drogist ga.. (daar moet je me vooral niet plaatsen) dan geef ik ook minimaal wel 50 euro per keer uit.. en dan soms wel is elke week....... Vandaar dat ik ook veel producten thuis heb..
Hoeveel geef jij dr aan uit? Geef jij om de merken? En welke producten staan bij jou op nummer 1?...
ALvast bedankt voor de reacties...

Liefs, Ella
Oud 10-11-2003, 07:46
Fleur
Fleur is offline
Ik geef er het liefst zo min mogelijk aan uit eigenlijk.
Ik vind het niet nodig om 20 euro uit te geven aan bijvoorbeeld mascara, dan neem ik liever een goedkopere. Desnoods probeer ik allerlei goedkopere varianten uit tot ik een goede heb gevonden en die blijf ik dan gebruiken (en kopen).
Make-up is naar mijn idee echt asociaal duur en dat heb ik er niet voor over.
Voor andere verzorgingsproducten geldt eigenlijk een beetje hetzelfde. Ik vind altijd wel wat lekkere en prettige producten op de markt, bij de euroland en de action. Het enige waar ik wat meer aan uitgeef is eau de toilette, maar daar doe ik ook altijd heel lang mee.

Ik geef een beetje om de merken, als het qua prijs niet teveel uitmaakt (en ik het merk dus ergens goedkoop kan krijgen) dan ga ik toch voor het merkproduct, ik heb iets meer vertrouwen in bepaalde merkproducten dan in naamloze producten.
Oud 10-11-2003, 09:08
Verwijderd
Waarom zeg je achter elke zin puntjes, dat leest echt vet irritant!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 09:14
Qamra
Qamra is offline
Hmm ik weet het niet. Belangrijke dingen (shampoo, zeep, tandpasta) betalen mijn ouders. Minder boeiende dingen (haarspul, handcreme, make-up) moet ik zelf betalen.

Maar ik weet het dus niet precies en ongeveer ook niet.
Oud 10-11-2003, 09:24
grandmommy
grandmommy is offline
ik geef echt helemaal niks uit aan make up of whatever. al krijg ik het gratis, ik gebruik het toch niet!
Oud 10-11-2003, 11:36
Verwijderd
heb laatst voor 4euro 2 liter douchegel gekocht...dat was het wel...

deo boeit me ook niet echt, zolang hij maar werkt...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 13:05
Divina Flor
Divina Flor is offline
Niet zoveel..
De belangrijkste dingen (deo, zeep, bodylotion etc.) krijg ik wel.
Wil ik make-up kopen of gewoon luxe dingen (bodylotion van bepaald merk ofzo) dan moet ik het zelf betalen. Make-up koop ik niet vaak, meestal gebruik ik (oude) dingen van m'n moeder. Als ik wat koop, dan koop ik iets wat niet te duur maar waar ik wel vertrouwen in heb dat het goed werkt.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 13:22
Ellaha
Ellaha is offline
Ben ik dan echt de enige ofzo??
Oud 10-11-2003, 13:53
frozenfountain
frozenfountain is offline
Bodylotion en andere cremes koopt mijn moeder. En aan make-up geef ik meestal niet zo veel uit. Als ik iets duurs koop is dat dan een keer in het jaar ofzo.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 14:07
Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
Ellaha schreef op 10-11-2003 @ 14:22:
Ben ik dan echt de enige ofzo??
Eh, blijkbaar zijn er niet zoveel.. Ik heb ook niet 25 euro per week (zoiets zou jij dan gemiddeld uitgeven?) over. In ieder geval niet voor dat soort producten.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 14:38
Verwijderd
ik heb eerlijk gezegd een hekel aan elke keer allemaal cremetjes en zalfjes en make-up op te moeten doen...waarom zou ik het doen? ik schijn een leuk hoofd te hebben en veel heb ik niet te verbergen aan puistjes ed.

zolang ik maar schoon ben en niet naar zweet ruik vind ik het verder wel best
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 14:42
Dory
Dory is offline
Mijn moeder betaalt bijna alles: shampoo, bodylotion, douchegel, badolie, dagcreme, zeep, deodorant... We doen samen met make-up, dus die betaalt zij ook, behalve als er iets is wat ik perse wil hebben en zij absoluut niet nodig vindt. Het enige wat ik bijna altijd zelf koop is haarverf.
Oud 10-11-2003, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 10-11-2003 @ 10:08:
Waarom zeg je achter elke zin puntjes, dat leest echt vet irritant!
wow overal waar ik jou zie posten is het zo wat alleen maar afkraken en zeiken.
maarja ieder zijn ding he...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 15:18
antoinette1987
antoinette1987 is offline
Ik geef zelf bijna niks uit aan make-up... Ik krijg altijd alles van m'n ouders... Of ik koop make-up van cadeaubonnen die ik heb gekregen... Maar ik geen 25 euro per keer over om make-up te kopen, dat vind ik wel erg veel. Ook ben ik niet zo gehecht aan merken. XxX
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 15:28
Laïs
Laïs is offline
Mijn mam koopt alles.
Maar veel geld geven we er niet aan uit.
En een make-up doe ik niet.
Oud 10-11-2003, 15:29
feline
feline is offline
Qua verzorgingsproducten gebruik ik voornamelijk tandenborstel, tandpasta, deo, douchegel, shampoo, cremespoeling (betaalt m'n moeder). Zelf koop ik eens in de zoveel maanden mascara, camouflagestick (voor de rest gebruik ik eigenlijk niet veel ake-up), schoonmaakspul (wel veel zooi), scheermesjes en -gel, dan geef ik bijvoorbeeld in een keer 30 euro uit. Af en toe koop ik huidolie, bodybutter etc. Geurtjes krijg ik meestal voor verjaardag/kerst. Gemiddeld geef ik denk ik 15 euro per maand uit. Meer heb ik er eigenlijk ook niet voor over. Ik zou ook niet snel meer dan 20 euro voor mascra neertellen, ik ben al heel tevreden over Maybelline.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 16:21
Verwijderd
Even denken... aan haarverzorginsproducten (shampoo, cremespoeling, cremevoeding) geef ik zo´n, ehm, 15 euro per drie maanden uit denk ik... make up koop ik nooit, dat krijg ik hoogstens een keertje... bodylotion, hmm, ik denk dat ik daarmee op 5 euro per halfjaar kom... badschuim/olie idem... tandpasta, nouja, dat zal ook zo´n 5 euro per drie maanden zijn... deodorant misschien 3 euro per maand, hoe duur is deodorant eigenlijk?
Ik let in zoverre op de merken dat het liever niet op dieren getest mag zijn, dus spullen van yves rocher, da huismerk, etos huismerk, behalve bij cremevoeding, deodorant en tandpasta, want als je die van etos of da huismerk koopt dan werkt het gewoon minder goed en dat is nou ook niet m´n bedoeling
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Ellaha schreef op 10-11-2003 @ 06:08:
Hi,

Deze vraag is dan ook bedoelt voor de dames onder ons..
Ik vroeg me af, hoeveel jullie nou aan verzorgingsproducten uitgeven..Dan heb ik het over producten zoals, make-up, cremes, haarverzorging, deo's, parfums, bodylotions e.d. ..Ik bijvoorbeeld geef daar echt veel geld aan uit, en dan wil ik ook meestal alleen de beste (meestal zijn dat dan de duurste) merken ervan hebben...vooral van make-up... Als ik naar een drogist ga.. (daar moet je me vooral niet plaatsen) dan geef ik ook minimaal wel 50 euro per keer uit.. en dan soms wel is elke week....... Vandaar dat ik ook veel producten thuis heb..
Hoeveel geef jij dr aan uit? Geef jij om de merken? En welke producten staan bij jou op nummer 1?...
ALvast bedankt voor de reacties...

Liefs, Ella

trieste avatar trouwens
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 10-11-2003 @ 10:14:
Hmm ik weet het niet. Belangrijke dingen (shampoo, zeep, tandpasta) betalen mijn ouders. Minder boeiende dingen (haarspul, handcreme, make-up) moet ik zelf betalen.

Maar ik weet het dus niet precies en ongeveer ook niet.
Hier hetzelfde Het verschilt bij mij per maand wat ik eraan uitgeef: de ene maand lijkt het wel alsof alles ineens op is, maar dan heb ik twee maanden niks nodig. Het gemiddelde is denk ik dan ongeveer 15 euro per maand ofzo
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 08:57
Divina Flor
Divina Flor is offline
Misschien tijd voor een groot make-up/verzorgingsproducten topic?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 09:00
Verwijderd
als je nou van alles 1 groot topic maakt hoef je helemaal geen nieuwe te openen
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 09:11
Verwijderd
1cent
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 15:15
ssjpan
ssjpan is offline
Zo weinig mogelijk. Iig geen hele dure merken.
Oud 11-11-2003, 16:41
Verwijderd
Citaat:
omajunk schreef op 10-11-2003 @ 16:17:
wow overal waar ik jou zie posten is het zo wat alleen maar afkraken en zeiken.
maarja ieder zijn ding he...
Zo ben je daar nu al achter, snelle jelle!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2003, 16:46
Verwijderd
trots
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 17:08
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
omajunk schreef op 11-11-2003 @ 17:46:
trots
Ja, je was dan ook zeer adrem met je opmerking, complimentje hoor!
Oud 11-11-2003, 17:38
Otis
Otis is offline
ongeveer 35 euro.
en dan vooral aan Mascara's , Foundations en Haarproducten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten