![]() |
||
Citaat:
meisje wees dapper en zoek iets van hulp. je sloopt je lichaam als je zo doorgaat ![]()
|
![]() |
waar moet ik ooit hulp zoeken op school doe ik ut niet meer
die hebben me beschadigd en voor de rest ken ik niemand en ik zou ook niet weten hoe ik als ik iemand heb daarheen kan iemand zei tegen mij het riag maar ik weet niet hoe ik daar moet komen en hoe da gaat enzo weet niet wat ik moet doen
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een vriendin of tante meenemen of een lieve vrouw (man) in je omgeving kan je misschien ook meer gerust stellen. Sowieso weet een volwassene vaak beter hoe dat soort dingen gaan en kun je op die manier je misschien wat zekerder voelen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
En idd eventueel iemand meenemen. |
![]() |
|
hee meis, echt hulp zoeken jij, in je eentje kom je er niet uit!
Je had ook een topic geopend over dat je misschien zwanger was, je ongesteldheid bleef uit, dat kwam denk ik omdat je te veel was afgevallen in een te korte tijd en nu een ondergewicht hebt, dat is erg ongezond... ![]() Veel sterkte! En als je het echt niet meer weet of een verhaal kwaijt wilt PM je me maar, k?
||
Citaat:
|
Ik had viel flauw als ik in de groei was en 's ochtends niet op tijd at. Ook als ik heel moe was. Nu heb ik het soms als ik te snel opsta. Ik ben bijna 2 meter, dus misschien heb ik een lage bloedruk. Zorg er ook voor dat je genoeg drinkt en iets zoets eet.
|
|