Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2003, 10:49
nienie
nienie is offline
Weet er iemand een plek waar je (liefst gratis) files kan uploaden die je vervolgens vanaf je site kan linken? Ik heb nu Yahoo Groups, maar het linken lijkt niet te werken.

Ik begrijp dat overigens niet, aangezien er volgens mijnergens in de Terms of Service staat dat het niet toegestaan is om te linken vanaf een andere webpagina, maar het lukt mij in ieder geval niet.

Ik heb op dit moment ook geen computer die ik als server zou kunnen gebruiken, dus dat is ook niet direct een optie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2003, 10:51
Verwijderd
Heb je geen webspace bij je provider?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 10:55
nienie
nienie is offline
Jawel, maar dat is bij lange na niet genoeg. Ik kan wel een beginnetje maken, maar ik heb zeker 80 Mb nodig en ik heb geloof ik maar 20 Mb.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 12:24
iamcj
iamcj is offline
Vraag 4 accounts aan van 20 mb, is een beetje omslachtig, maar werkt wel.
Oud 20-10-2003, 14:27
nienie
nienie is offline
Citaat:
iamcj schreef op 20-10-2003 @ 13:24:
Vraag 4 accounts aan van 20 mb, is een beetje omslachtig, maar werkt wel.
?? Ik weet niet bij welke provider jij zit, maar ik kan helemaal niet een tweede account aanvragen. Als ik nog een account aanvraag bij mijn provider (IAE, Internet Access Eindhoven), dat wil zeggen dat ik nog een abonnement aanvraag, dan moet ik daar ook weer voor betalen! De webspace is gewoon een onderdeel van het kabelabonnement.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 14:31
iamcj
iamcj is offline
www.zonnet.nl
zon-gratis

Je vader, je moeder en je zusje willen vast ook internet.
Oud 20-10-2003, 16:47
nienie
nienie is offline
Hm, ik wil niet zeuren, maar volgens mij werkt het niet zo gemakkelijk. We hebben thuis kabelinternet en een LAN, zodat we alle vijf (ouders, broertjes en ik) kunnen internetten.

En zonnet gratis? Dacht het niet...Of is er een bepaald onderdeel van die website dat ik niet zie tussen alle reclame?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 17:10
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
nienie schreef op 20-10-2003 @ 17:47:
Hm, ik wil niet zeuren, maar volgens mij werkt het niet zo gemakkelijk. We hebben thuis kabelinternet en een LAN, zodat we alle vijf (ouders, broertjes en ik) kunnen internetten.

En zonnet gratis? Dacht het niet...Of is er een bepaald onderdeel van die website dat ik niet zie tussen alle reclame?
het abonnement is gratis, je moet alleen voor telefoontikken betalen, maar dat zal niet hoeven, omdat je niet inbelt vanwege je kabelverbinding.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 19:00
iamcj
iamcj is offline
Men neme 4 zonnet gratis abonnementen. Voor mij part op naam van je oma, je tante, jezelf en de buurman.

http://www.zonnet.nl/gratis/

Men laad dmv ftp en je huidige internetverbinding de bestanden naar de 4 webruimten die beschikbaar zijn.

http://webftp.**********.nl

ftp.home.zonnet.nl

omaniennie
wachtwoord

Men linkt vanaf de site naar de bestanden op de server van zonnet. Dat is niets anders dan naar startpagina linken.

http://www.home.zonnet.nl/omaniennie/bestandje.zip

Ik zie de problemen niet.

Laatst gewijzigd op 20-10-2003 om 19:13.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 20:26
nienie
nienie is offline
Bedankt voor deze duidelijke analyse

Goed, wat mijn probleem was, was dat je een internetabonnement neemt bij zonnet, zonder een verbinding of modem o.i.d. aan te leggen. Maar kennelijk hoeft dit dus niet.

En ja, ik ben een n00b.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 08:27
Verwijderd
Ik heb webspace bij studenten.net.
Weet niet hoeveel Mb eigenlijk dat t is, maar het is gratis.

Brinkster heeft ook webspace, maar laat niet linken van buitenaf.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 14:21
nienie
nienie is offline
Hm, ik heb het daarnet geprobeerd via zonnet en het maken van de verbinding lukt niet. Nu las ik op de helppagina dit:

Het is alleen mogelijk om in te loggen op de ftp-server wanneer u via uw Zon verbinding in contact met het internet bent.

Wist je dat, en weet je een manier om het te omzeilen, of had je daar zelf ook overheen gelezen? Ik ga geen telefoonverbinding maken met zonnet (kan niet eens, zonder telefoonmodem), maar er lijkt geen andere manier te zijn bij het uploaden.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 14:35
Verwijderd
Citaat:
nienie schreef op 23-10-2003 @ 15:21:
Hm, ik heb het daarnet geprobeerd via zonnet en het maken van de verbinding lukt niet. Nu las ik op de helppagina dit:

Het is alleen mogelijk om in te loggen op de ftp-server wanneer u via uw Zon verbinding in contact met het internet bent.

Wist je dat, en weet je een manier om het te omzeilen, of had je daar zelf ook overheen gelezen? Ik ga geen telefoonverbinding maken met zonnet (kan niet eens, zonder telefoonmodem), maar er lijkt geen andere manier te zijn bij het uploaden.
Er zal wel geen manier zijn om het te omzeilen.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 18:58
iamcj
iamcj is offline
Citaat:
nienie schreef op 23-10-2003 @ 15:21:

Wist ik niet, je zal het telefonisch verbinding moeten maken. Dat is btw wel 1malig voor het uploaden van je bestanden.

Ik heb ook nog even bij Wanadoo gekeken, zelfde verhaal.
Oud 23-10-2003, 21:38
nienie
nienie is offline
OK, maakt niet uit, ik dacht dat je misschien een manier had om dat te omzeilen omdat je zei dat je geen verbinding met zonnet hoefde te maken. Maar jij wist het dus ook gewoon niet.

Doesn't matter, ik zoek wel wat anders..
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 22:47
deathz0rz
deathz0rz is offline
Citaat:
nienie schreef op 23-10-2003 @ 22:38:
OK, maakt niet uit, ik dacht dat je misschien een manier had om dat te omzeilen omdat je zei dat je geen verbinding met zonnet hoefde te maken. Maar jij wist het dus ook gewoon niet.

Doesn't matter, ik zoek wel wat anders..
anders vraag je een account aan bij dse.nl, dat kan iedereen gratis krijgen geloof ik. Als je alleen webspace wilt is er nog wel wat te vinden zonder banners: http://www.gratiz.nl/homepage.html
Oud 24-10-2003, 00:25
klootzak2001
klootzak2001 is offline
dit is mogelijk wat je zoekt je kan alleen uploaden via zo'n webding maar voor fotos moet dat geen ramp zijn.

volgens mij houden hun crosslinken niet tegen
Oud 24-10-2003, 00:49
deathz0rz
deathz0rz is offline
Citaat:
klootzak2001 schreef op 24-10-2003 @ 01:25:
ZIJ
Oud 24-10-2003, 09:12
nienie
nienie is offline
Citaat:
klootzak2001 schreef op 24-10-2003 @ 01:25:
dit is mogelijk wat je zoekt je kan alleen uploaden via zo'n webding maar voor fotos moet dat geen ramp zijn.

Dit is precies wat ik zoek! Geweldig! Crosslinken kan hier dus inderdaad mee, als je gewoon klikt op de link vanaf mijn website krijg je wel een reclamevenstertje van hen, maar als je met de rechtermuisknop en dan Doel opslaan als.. klikt, heb je nergens last van.

Heel heel heel erg bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten