Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik heb voor mijn websites een paar pakketten:
- 1x 3 GB webspace, 250 GB traffic - 1x 100 MB webspace, 15 GB traffic - 2x 100 MB webspace, 10 GB traffic - 2x 10 MB webspace, 1 GB traffic - 1x 250 MB webspace, 20 GB traffic Verder heb ik gratis hosting gegeven aan een paar vrienden, in totaal 300 MB webspace met 25 GB traffic.. Ik betaal hiervoor zo'n 75 euro p/maand exclusief de domeinen. Binnenkort ga ik er ook nog een server bij huren: 80 GB HDD 15 IP's (maar misschien ook maar 5) 500 GB monthly traffic (maar zeg maar zo'n 700, aangezien ik een volle 2 Mbit huur) 512 MB RAM cPanel managing systeem (voor de anderen aan wie ik toestemming heb gegeven om hun site op mijn server te plaatsen) en alle andere standaard stuff... Deze gaat me zo'n 100 euro kosten denk ik.
|
Domein: bij NXS voor 12 Euro per jaar
Webspace: Opslag zoveel ik wil. Verkeer maximaal 80 GB per maand. Sneller is mijn upload niet ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
zit te denken van;
· 25 mb discspace · 1 GB traffic. · 5 Mailboxen. · 5 Email aliassen. · Catch-all aliassen. · Autoresponders. · Email Forwarding. · Webmail. · Snelle servers. · 7 snelle verbindingen. · Een online control panel. · Toegang tot de Raw logfiles. · Online statistieken. · 24/7 FTP toegang. · Frontpage 2002. · SSI, Server Side Includes. · Javascript. Gratis Php, Perl en CGI scripting en een MySQL database! voor 9.95 per maand bij alphamega hosting Is dit niet duur ofzo? Want sommige hier hebben een pakket van 2 euro per maand, misschien handig om iets te zeggen van de snelheod en service bij je hosting, bij alfa is het geen 2 euro maar wel snel als een m*therf*cker duur of niet? oje domein is 26 euro en gratis bij pakket ·
|
![]() |
Prijsverschil hangt af van veel dingen..
een hoster die alleen hardware van topkwaliteit en goede datacenter(s) gebruikt , goed support geeft.. kost meer dan een hoster die alles zo goedkoop mogelijk regelt... Ik zeg niet dat goedkope hosters per definitie slechte hardware gebruiken of slechte hosts zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
de support bij alpha is goed en de specificaties zie je boven, wat vin je ervan?
|
Verwijderd
|
Alphamega Hosting NIET doen..
Even een berichtje voor je opzoeken.. http://nu.nl/news.jsp?n=143633&c=50 http://www.webwereld.nl/nieuws/14944.phtml Kwam uiteindelijk op neer dat ze niet waarmaken wat ze zeggen, backups worden er niet gemaakt. Dataverkeer klopt niet, en zo nog een aantal dingen.. (Op GoT ston een compleet topic op SG, maar daar kun je waarschijnlijk niet bij, dus die laat maar even zitten) Laatst gewijzigd op 26-08-2003 om 20:20. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Mijn host levert uiteraard gewoon goede service, maar het is niet de bedoeling dat ik voor elk akkefietje naar mijn host toestap. Het vergt enige ervaring en je moet iemand kennen om er hosting te krijgen, maar de internationale snelheden zijn bovengemiddeld (in ieder geval strak boven Nederlandse snelheden) en de capaciteit van het netwerk is hoog. Het lijkt misschien onbetrouwbaar door de prijs, maar ik heb meerdere hosts gehad en dit is toch wel de beste. Als ik dan toch een vraag heb is hij in 30 minuten beantwoord. Mijn host heeft geloof ik wel resellers waar je je als buitenstaander zo bij kunt inschrijven, maar dezen zullen wel net ietsjes hogere prijzen hebben. Ik heb ook resellers access, om meerdere domeinen te kunnen runnen, maar echt verkopen doe ik nog niet echt. Ik deel het wel gratis uit ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zijn zat providers met beter mogelijkheden en zonder deze problemen.. Dit is overigens niet eens zo gek lang geleden (3mnd).. |
![]() |
|
![]() |
Ok tnx, ik ga in ieder geval op zoek naar een ander, ik had idd al gezien dat ze gehackt waren, alleen geen persberichten op gezocht, de nerds
Misschien een idee om een hosting top 10 te maken hiero? besparen we elkaar veel zoekwerk, kennis gemeenschap en shit
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
heb net even op die site van McLaren gekeken... wenhosters... Over freerider zijn de mensen daar wel positief... ik denk dat ik maar eens even een formuliertje ga printen (sanne's eerste woordjes, sanne's eerste fietsje, sanne's eerste domeinnaam.... zal ik een foto nemen voor het plakboek? ![]()
||
Citaat:
Iedereen heeft andere prioriteiten en sommigen gebruiken een heel ander type lijstje, omdat ze hun keuze op andere dingen afrekenen. Als de host duur is, neem ik hem sowieso niet, maar als de gemiddelde downloadsnelheid onder de 25 KB/s ligt ook niet. Als de server vaak probleempjes heeft zal hij me ook niet in z'n klantenbestand zien. Als hij weinig of korte support geeft, maakt dit me opzich vrij weinig uit, zolang hij de servers maar goed onderhoudt. Ik heb vrij veel verstand van hosting en servers en heb zijn support dus weinig nodig. Ieders prioriteiten liggen anders. Daarom is een hosting top-10 nooit een goed idee.
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar grote bedrijven met $$ in de ogen zou ik mijden, die persen je echt af... Er zijn op webhosters.nl genoeg voorbeelden hiervan te vinden. EDIT: misschien is mijn eerste zin een beetje tegenstrijdig, ik raad je dus aan om niet bij een gemiddeld groot bedrijf te gaan, maar alleen bij een klein of "enorm"
|
www.it-ss.be
erg tevreden over.
||
![]() |
Citaat:
Als een klein bedrijf lang bij 1 server blijft moet je denk ik toch uitkijken. Als een bedrijf success heeft zal het snel uitbreiden naar meerdere servers... als je bedrijf dat niet doet is er of iets mis met hun bedrijf of ze willen niet uitbreiden vanwege.... (tijd?) Een goed bedrijf zal klein beginnen goede services proberen te leveren... en langzaam uitbreiden... Bij kleine bedrijven heb ik wel het idee dat ze beter support geven.. "enorme" bedrijven zijn veel onpersoonlijker... "zolang ze je maar een antwoord geven en jij nix meer vraagt" of als je nog geen klant bent.. "zolang je maar snel een pakket besteld" Ok sommige kleine bedrijven zullen dat ook wel doen... maar toch... er is verschil tussen support van mensen van wie het bedrijf is... en support van een helpdesk... Laatst gewijzigd op 27-08-2003 om 11:01. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Verder zijn er op het moment een paar bedrijven die erg populair worden, maar die raad ik af, want ik hoor erg slechte verhalen over de payments etc. Ikzelf zit via een bepaald bedrijf bij een advertiser en krijg zo'n 1$ USD CPM. Dat zijn goede rates! Popuptraffic.com betaalt trouwens ook, maar dan moet je wel popups willen. Exitfuel heeft een vriend van me wel eens betaald, maar heb ik nog nooit gebruikt.
||
![]() |
Citaat:
Laatst mailde ik een groot bedrijf over de prijs van een produkt.. Ik kreeg het antwoord heel uitgebreid met daarin ook nog een verwijzing naar een aanbieding die ze hebben. Alsof het gewoon standaard mailtjes zijn. Gewoon vraag lezen en antwoord zoeken dat het best past... en dan copy paste. Zo leek het. Dat is dus niet precies wat ik nodig heb. Ik wil niet een mail met daarin een bullshit verhaal wat ik niet nodig heb en dan moet ik ook nog zelf alles lezen om het antwoord te kunnen vinden. Ik heb daarna nog zeker wel 6 mailtjes gekregen over aanbiedingen en nieuwe producten. Terwijl ik bij kleine bedrijven gewoon netjes een antwoord kreeg (zonder aanbiedingen en zonder bullshit)... en verder geen spammailtjes meer ontving. Dan heb ik liever een klein bedrijf ![]() |
![]() |
|
Kheb een rack servers staan in het KPN CyberCentre, vanaf 1 september een nieuw rack in Amsterdam RedBus en verder voor klanten nog wat in RedBus en Telecity-2.
Vanaf 1 september begin ik met het aanbieden van domeinnaam-registratie en webhosting vanuit mijn internetbedrijf (dat dan 1 jaar en 2 weken bestaat!). Domeinregistratie voor €8,99 per jaar (geen set-upkosten) en verschillende webhostingpakketten beginnend vanaf €5,95 per maand. Danny
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Offtopic:
Citaat:
www.netdirect.nl www.testnet.nl www.directvalue.nl www.resultonline.com Met name de eerste en laatste hebben een exclusief netwerk. Dat wil zeggen: je moet wel wat te bieden hebben als webmaster (veel bezoekers, site met een heel specifieke doelgroep) om toegelaten te worden in het netwerk. Mocht je nog vragen hebben kun je me altijd PM-en
|
Voor die ads is Google Ads misschien een leuk idee? Het schijnt goed te werken bij een aantal bloggers.
Ik heb zelf Endoria hosting, met twee domeinnamen van Endoria en een van WideXS. Bevalt perfect. Voor klanten heb ik ook nog accountjes bij protagonist.nl, iu.nl en mindconnect.nl gebruikt. Je merkt toch wel een flink verschil in performance, en de service is niet fantastisch.
|
http://www.marcade.net/
gehost door communitech.net voor 30 dollar per maand. Krijg 300 MB ruimte, onbeperkt bandwidth. De domeinnaam heb ik jaren geleden gekocht; weet niet meer hoe duur. (Zal ik wel gewoon 35 p.j. voor betaald hebben) http://www.neozones.com/ gehost door communitech.net voor 30 dollar per maand. Krijg 300 MB ruimte, onbeperkt bandwidth. De domeinnaam heb ik jaren geleden gekocht; weet niet meer hoe duur. (Zal ik wel gewoon 35 p.j. voor betaald hebben) http://www.zext.net/ gehost door site5.com voor 25 dollar per maand. Krijg 350 MB ruimte, onbeperkt bandwidth. De domeinnaam heb ik jaren geleden gekocht; weet niet meer hoe duur. (Zal ik wel gewoon 35 p.j. voor betaald hebben) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ikzelf zoek nog, maar dat komt doordat ik geen specifieke bezoekers heb. Misschien haal ik de 18% VS nog wel, maar dat is vaak niet wat ze zoeken.
||
Citaat:
|
Oke, ff een vraagje.
Ik ben op zoek naar hosting en domeinnaamregistratie voor een organisatie/vereniging. Eisen: -Minstens 10 emailadressen -Subdomeinen(niet heel belangrijkmaar is wel handig) -Minstens 50 MB serverruimte -2 GB of meer Dataverkeer Verder zijn aspecten als betrouwbaarhei(bijv. qua uptime) en service wel belangrijk. En natuurlijk dan zo goedkoop mogelijk. De pakketten op www.freerider.nl (freedrider of easyriderpakket) lijken me wel wat. Verder staat op www.webhosters.nl geen enkel negatief woord over hen in tegenstelling tot digitalus.(die bijna hetzelfde aanbiedt). Misschien kunnen jullie je ervaringen of meningen hierover geven?
|
![]() |
Ga wat hosten bij www.subhosting.nl
- 100MB webspace - 2000MB dataverkeer - 30,- per jaar - .nl domein 12 per jaar ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
Maar de support is uitstekend! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|