Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2003, 21:25
SuperSanne
SuperSanne is offline
Voor mezelf, maar ook voor iedereen die daar interesse in heeft: waar host jij je site? Wat krijg je aan dataverkeer en opslagruimte, en niet te vergeten: wat kost het? Zelfde verhaal voor de lucky ones met een domeinnaam. Leef je uit!

Mijn waarschijnlijke keuze, ik wil eind volgende week on-line zijn: freerider: 25mb, 2GB dataverkeer voor 2 euro per maand. En een .nl domeinnaam voor 10 euro per jaar + éénmalig 10 euro setupkosten
Oud 25-08-2003, 21:30
Verwijderd
hmm, deze is pas geleden nog geweest volgens mij..

Ik betaal: 16,- p/j (teveel, gaat minder worden)
Webspace: ondertussen? geeeen idee
Dataverkeer: totdat ik klachten krijg (FUP)
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 21:31
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
McLaren schreef op 25-08-2003 @ 22:30:
hmm, deze is pas geleden nog geweest volgens mij..

kan best, ik was te lui om te zoeken

trouwens, die van mij is natuurlijk vééééél leuker
Oud 25-08-2003, 21:34
deathz0rz
deathz0rz is offline
ik host mijn site op mn eigen server (chello basic)
mijn (sub)domeinnaam heb ik bij dyndns.org (gratis)
Webspace: tot mn HD(2,5GB) vol is (ruimte voor mn website in totaal ongeveer 750MB)
dataverkeer: tja, weet ik niet, kijk maar op chello.nl
Oud 25-08-2003, 21:44
Verwijderd
www.webhosters.nl
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 21:50
Martin
Martin is offline
FreeRider.nl

HOSTING
4 euro per maand

DOMEINNAAM
10 euro per jaar

SPECIFICATIES
4 GB traffic
100 MB ruimte
40 emailadressen
onbeperkt subdomeinen
PHP
MySQL
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 21:50
Harrie
Harrie is offline
Citaat:
McLaren schreef op 25-08-2003 @ 22:44:
www.webhosters.nl

Citaat:
McLaren schreef op 25-08-2003 @ 17:05:
1. Dat is de vraag niet

Dus voordat je weer wat zegt, denk na..
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Harrie schreef op 25-08-2003 @ 22:50:
Als je nou voor de verandering ook eens wat aan dit topic toevoegd, maar goed, dat is weer te moeilijk voor je..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 08:46
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Martin schreef op 25-08-2003 @ 22:50:
FreeRider.nl

HOSTING
4 euro per maand

DOMEINNAAM
10 euro per jaar

SPECIFICATIES
4 GB traffic
100 MB ruimte
40 emailadressen
onbeperkt subdomeinen
PHP
MySQL
Heb jij het easyrider pakket? ik dacht dat je bij 4 GB, maar 50 mb opslagruimte kreeg, of heb ik ergens overheen gelezen en kon je opslagruimte apart bijkopen?
Oud 26-08-2003, 09:07
Vault
Vault is offline
Freewebs
Oud 26-08-2003, 09:10
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Vault schreef op 26-08-2003 @ 10:07:
Freewebs
Nee, ik vroeg wat voor pakket de mensen hier hebben en wat daar in zit.
Oud 26-08-2003, 17:29
Martin
Martin is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 26-08-2003 @ 09:46:
Heb jij het easyrider pakket? ik dacht dat je bij 4 GB, maar 50 mb opslagruimte kreeg, of heb ik ergens overheen gelezen en kon je opslagruimte apart bijkopen?
Ik heb EasyRider, 4 GB traffic, 100 MB webspace
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 17:41
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik heb voor mijn websites een paar pakketten:

- 1x 3 GB webspace, 250 GB traffic
- 1x 100 MB webspace, 15 GB traffic
- 2x 100 MB webspace, 10 GB traffic
- 2x 10 MB webspace, 1 GB traffic
- 1x 250 MB webspace, 20 GB traffic

Verder heb ik gratis hosting gegeven aan een paar vrienden, in totaal 300 MB webspace met 25 GB traffic..

Ik betaal hiervoor zo'n 75 euro p/maand exclusief de domeinen.

Binnenkort ga ik er ook nog een server bij huren:
80 GB HDD
15 IP's (maar misschien ook maar 5)
500 GB monthly traffic (maar zeg maar zo'n 700, aangezien ik een volle 2 Mbit huur)
512 MB RAM
cPanel managing systeem (voor de anderen aan wie ik toestemming heb gegeven om hun site op mijn server te plaatsen)
en alle andere standaard stuff...

Deze gaat me zo'n 100 euro kosten denk ik.
Oud 26-08-2003, 18:51
DEChengst
DEChengst is offline
Domein: bij NXS voor 12 Euro per jaar

Webspace: Opslag zoveel ik wil. Verkeer maximaal 80 GB per maand. Sneller is mijn upload niet
Oud 26-08-2003, 18:55
Gimme more beer
Citaat:
Desecrator schreef op 26-08-2003 @ 19:51:
Domein: bij NXS voor 12 Euro per jaar

Webspace: Opslag zoveel ik wil. Verkeer maximaal 80 GB per maand. Sneller is mijn upload niet
256 Kbit zou ik niet eens halen, helaas... Ik heb hier 128 Kbit, gelukkig heb ik m'n hosting niet thuis geregeld
Oud 26-08-2003, 19:27
Tha#1ChiLL
Tha#1ChiLL is offline
zit te denken van;

· 25 mb discspace
· 1 GB traffic.
· 5 Mailboxen.
· 5 Email aliassen.
· Catch-all aliassen.
· Autoresponders.
· Email Forwarding.
· Webmail.
· Snelle servers.
· 7 snelle verbindingen.
· Een online control panel.
· Toegang tot de Raw logfiles.
· Online statistieken.
· 24/7 FTP toegang.
· Frontpage 2002.
· SSI, Server Side Includes.
· Javascript.

Gratis Php, Perl en CGI scripting en een MySQL database!

voor 9.95 per maand bij alphamega hosting

Is dit niet duur ofzo? Want sommige hier hebben een pakket van 2 euro per maand, misschien handig om iets te zeggen van de snelheod en service bij je hosting, bij alfa is het geen 2 euro maar wel snel als een m*therf*cker

duur of niet?

oje domein is 26 euro en gratis bij pakket

·
Oud 26-08-2003, 19:44
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Prijsverschil hangt af van veel dingen..

een hoster die alleen hardware van topkwaliteit en goede datacenter(s) gebruikt , goed support geeft.. kost meer dan een hoster die alles zo goedkoop mogelijk regelt...

Ik zeg niet dat goedkope hosters per definitie slechte hardware gebruiken of slechte hosts zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 19:51
Tha#1ChiLL
Tha#1ChiLL is offline
Citaat:
Vaag mannetje schreef op 26-08-2003 @ 20:44:
Prijsverschil hangt af van veel dingen..

een hoster die alleen hardware van topkwaliteit en goede datacenter(s) gebruikt , goed support geeft.. kost meer dan een hoster die alles zo goedkoop mogelijk regelt...

Ik zeg niet dat goedkope hosters per definitie slechte hardware gebruiken of slechte hosts zijn.

de support bij alpha is goed en de specificaties zie je boven, wat vin je ervan?
Oud 26-08-2003, 20:17
Verwijderd
Alphamega Hosting NIET doen..
Even een berichtje voor je opzoeken..

http://nu.nl/news.jsp?n=143633&c=50
http://www.webwereld.nl/nieuws/14944.phtml

Kwam uiteindelijk op neer dat ze niet waarmaken wat ze zeggen,
backups worden er niet gemaakt.
Dataverkeer klopt niet,
en zo nog een aantal dingen..

(Op GoT ston een compleet topic op SG, maar daar kun je waarschijnlijk niet bij, dus die laat maar even zitten)

Laatst gewijzigd op 26-08-2003 om 20:20.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:20
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
McLaren schreef op 26-08-2003 @ 21:17:

Dataverkeer klopt niet,

(Op GoT ston een compleet topic op SG, maar daar kun je waarschijnlijk niet bij, dus die laat maar even zitten)
En dan durven ze nog bijna 10 euro per maand te vragen Zo hee...
Oud 26-08-2003, 20:21
Gimme more beer
Citaat:
Tha#1ChiLL schreef op 26-08-2003 @ 20:27:
Is dit niet duur ofzo? Want sommige hier hebben een pakket van 2 euro per maand, misschien handig om iets te zeggen van de snelheod en service bij je hosting, bij alfa is het geen 2 euro maar wel snel als een m*therf*cker
Ik geef even geen uitgebreide mening over alpha, maar het is een aardige host. Alleen erg aan de dure kant.

Mijn host levert uiteraard gewoon goede service, maar het is niet de bedoeling dat ik voor elk akkefietje naar mijn host toestap.
Het vergt enige ervaring en je moet iemand kennen om er hosting te krijgen, maar de internationale snelheden zijn bovengemiddeld (in ieder geval strak boven Nederlandse snelheden) en de capaciteit van het netwerk is hoog.
Het lijkt misschien onbetrouwbaar door de prijs, maar ik heb meerdere hosts gehad en dit is toch wel de beste. Als ik dan toch een vraag heb is hij in 30 minuten beantwoord.

Mijn host heeft geloof ik wel resellers waar je je als buitenstaander zo bij kunt inschrijven, maar dezen zullen wel net ietsjes hogere prijzen hebben.
Ik heb ook resellers access, om meerdere domeinen te kunnen runnen, maar echt verkopen doe ik nog niet echt. Ik deel het wel gratis uit
Oud 26-08-2003, 20:22
Gimme more beer
Citaat:
McLaren schreef op 26-08-2003 @ 21:17:

Dataverkeer klopt niet,

Dit heb ik inderdaad vaker gehoord, maar ik dacht dat deze fase nu echt voorbij was?
Oud 26-08-2003, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-08-2003 @ 21:22:
Dit heb ik inderdaad vaker gehoord, maar ik dacht dat deze fase nu echt voorbij was?
Nou, ikw aag de gok er niet op..
Zijn zat providers met beter mogelijkheden en zonder deze problemen..
Dit is overigens niet eens zo gek lang geleden (3mnd)..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:28
Tha#1ChiLL
Tha#1ChiLL is offline
Ok tnx, ik ga in ieder geval op zoek naar een ander, ik had idd al gezien dat ze gehackt waren, alleen geen persberichten op gezocht, de nerds

Misschien een idee om een hosting top 10 te maken hiero? besparen we elkaar veel zoekwerk, kennis gemeenschap en shit
Oud 26-08-2003, 20:31
Gimme more beer
Citaat:
McLaren schreef op 26-08-2003 @ 21:23:
Nou, ikw aag de gok er niet op..
Zijn zat providers met beter mogelijkheden en zonder deze problemen..
Dit is overigens niet eens zo gek lang geleden (3mnd)..
Oh, dan is het dus weer erger geworden, een jaar geleden begonnen deze klachten af te nemen.
Oud 26-08-2003, 20:31
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Tha#1ChiLL schreef op 26-08-2003 @ 21:28:
Ok tnx, ik ga in ieder geval op zoek naar een ander, ik had idd al gezien dat ze gehackt waren, alleen geen persberichten op gezocht, de nerds

Misschien een idee om een hosting top 10 te maken hiero? besparen we elkaar veel zoekwerk, kennis gemeenschap en shit

heb net even op die site van McLaren gekeken... wenhosters... Over freerider zijn de mensen daar wel positief... ik denk dat ik maar eens even een formuliertje ga printen (sanne's eerste woordjes, sanne's eerste fietsje, sanne's eerste domeinnaam.... zal ik een foto nemen voor het plakboek? )
Oud 26-08-2003, 20:40
Gimme more beer
Citaat:
Tha#1ChiLL schreef op 26-08-2003 @ 21:28:

Hosting top 10's bestaan niet. Elke host heeft z'n nadelen en voordelen. Je moet bij elk van die hosts kijken of deze voordelen op jou slaan en de nadelen niet hinderend zijn.

Iedereen heeft andere prioriteiten en sommigen gebruiken een heel ander type lijstje, omdat ze hun keuze op andere dingen afrekenen. Als de host duur is, neem ik hem sowieso niet, maar als de gemiddelde downloadsnelheid onder de 25 KB/s ligt ook niet. Als de server vaak probleempjes heeft zal hij me ook niet in z'n klantenbestand zien.

Als hij weinig of korte support geeft, maakt dit me opzich vrij weinig uit, zolang hij de servers maar goed onderhoudt. Ik heb vrij veel verstand van hosting en servers en heb zijn support dus weinig nodig.

Ieders prioriteiten liggen anders. Daarom is een hosting top-10 nooit een goed idee.
Oud 26-08-2003, 20:45
Tha#1ChiLL
Tha#1ChiLL is offline
Daarom hebben de meeste hosing ook verschillende pakketten toch?
Oud 26-08-2003, 20:48
Gimme more beer
Citaat:
Tha#1ChiLL schreef op 26-08-2003 @ 21:45:
Daarom hebben de meeste hosing ook verschillende pakketten toch?
Niet echt... Een host heeft eigenschappen en die zijn bij elk pakket gelijk. Sommige hosts hebben wel performance hosting of servers, dat zijn uitzonderingen. Maar opzich is prijs, betrouwbaarheid en dat soort spul bij elk pakket relatief gelijk.
Oud 26-08-2003, 20:50
Verwijderd
Ik ben even aan het denken.. (jaja)

Een groot hosting bedrijf of een klein,
een groot heeft meer server en meer mensen in dienst..
een klein met maar 1 server hebben minder mensen, maar zijn wel compleet gewijd aan die ene server..

Wat zou beter zijn?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:54
Gimme more beer
Citaat:
McLaren schreef op 26-08-2003 @ 21:50:

een klein met maar 1 server hebben minder mensen, maar zijn wel compleet gewijd aan die ene server..

Wat zou beter zijn?
Klein bedrijf heeft meestal betere service en support (tegenover een gemiddeld groot bedrijf), het beste kun je echter bij een (!!)internationaal(!!) "enorm" bedrijf gaan, deze hebben over het algemeen betere service en verstand van zaken en de betrouwbaarheid is hoger. Hier kunnen de prijzen echter ook ietsjes hoger liggen. Is een kwestie van eigen ervaringen. Ik kijk er persoonlijk niet zo naar.

Maar grote bedrijven met $$ in de ogen zou ik mijden, die persen je echt af... Er zijn op webhosters.nl genoeg voorbeelden hiervan te vinden.

EDIT: misschien is mijn eerste zin een beetje tegenstrijdig, ik raad je dus aan om niet bij een gemiddeld groot bedrijf te gaan, maar alleen bij een klein of "enorm"
Oud 27-08-2003, 01:23
Spacey
Spacey is offline
www.it-ss.be
erg tevreden over.
Oud 27-08-2003, 10:56
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Citaat:
McLaren schreef op 26-08-2003 @ 21:50:

Wat zou beter zijn?
Hmmm ...

Als een klein bedrijf lang bij 1 server blijft moet je denk ik toch uitkijken. Als een bedrijf success heeft zal het snel uitbreiden naar meerdere servers... als je bedrijf dat niet doet is er of iets mis met hun bedrijf of ze willen niet uitbreiden vanwege.... (tijd?)

Een goed bedrijf zal klein beginnen goede services proberen te leveren... en langzaam uitbreiden...

Bij kleine bedrijven heb ik wel het idee dat ze beter support geven.. "enorme" bedrijven zijn veel onpersoonlijker... "zolang ze je maar een antwoord geven en jij nix meer vraagt" of als je nog geen klant bent.. "zolang je maar snel een pakket besteld"
Ok sommige kleine bedrijven zullen dat ook wel doen...

maar toch... er is verschil tussen support van mensen van wie het bedrijf is... en support van een helpdesk...

Laatst gewijzigd op 27-08-2003 om 11:01.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 18:37
Verwijderd
Weet iemand 'n site die je advertisements op je site laat plaatsen, om zo geld te verdienen eraan?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 20:21
Gimme more beer
Citaat:
Vaag mannetje schreef op 27-08-2003 @ 11:56:
"enorme" bedrijven zijn veel onpersoonlijker... "zolang ze je maar een antwoord geven en jij nix meer vraagt"
Dat is ook precies wat je nodig hebt. Tijd is geld, ook voor de klant uiteraard.
Citaat:
of als je nog geen klant bent.. "zolang je maar snel een pakket besteld"
Een klein bedrijf kan het zich beter veroorloven om een klein beetje in eigen voordeel te liegen, van een groot bedrijf pikt men zoiets niet.
Oud 28-08-2003, 20:25
Gimme more beer
Citaat:
eXo schreef op 28-08-2003 @ 19:37:
Weet iemand 'n site die je advertisements op je site laat plaatsen, om zo geld te verdienen eraan?
Er zijn er heel veel, maar degene die mij in het verleden hebben uitbetaald zijn banner-mania.com (zorg wel dat je een goede clickrate hebt) en fastadvert.com (die betalen per 1000 bezoekers die je krijgt ongeveer 1$ USD).
Verder zijn er op het moment een paar bedrijven die erg populair worden, maar die raad ik af, want ik hoor erg slechte verhalen over de payments etc.
Ikzelf zit via een bepaald bedrijf bij een advertiser en krijg zo'n 1$ USD CPM. Dat zijn goede rates!

Popuptraffic.com betaalt trouwens ook, maar dan moet je wel popups willen. Exitfuel heeft een vriend van me wel eens betaald, maar heb ik nog nooit gebruikt.
Oud 28-08-2003, 23:47
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-08-2003 @ 21:21:
Dat is ook precies wat je nodig hebt. Tijd is geld, ook voor de klant uiteraard.

Een klein bedrijf kan het zich beter veroorloven om een klein beetje in eigen voordeel te liegen, van een groot bedrijf pikt men zoiets niet.
Maar het gaat niet om het liegen, het gaat erom dat kleine bedrijven je vaker goed willen helpen in plaats van bij grote bedrijven. Die willen alleen maar dat je bestelt.

Laatst mailde ik een groot bedrijf over de prijs van een produkt..
Ik kreeg het antwoord heel uitgebreid met daarin ook nog een verwijzing naar een aanbieding die ze hebben.
Alsof het gewoon standaard mailtjes zijn. Gewoon vraag lezen en antwoord zoeken dat het best past... en dan copy paste. Zo leek het. Dat is dus niet precies wat ik nodig heb. Ik wil niet een mail met daarin een bullshit verhaal wat ik niet nodig heb en dan moet ik ook nog zelf alles lezen om het antwoord te kunnen vinden.
Ik heb daarna nog zeker wel 6 mailtjes gekregen over aanbiedingen en nieuwe producten.

Terwijl ik bij kleine bedrijven gewoon netjes een antwoord kreeg (zonder aanbiedingen en zonder bullshit)... en verder geen spammailtjes meer ontving.

Dan heb ik liever een klein bedrijf .
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 01:25
Danny
Danny is offline
Kheb een rack servers staan in het KPN CyberCentre, vanaf 1 september een nieuw rack in Amsterdam RedBus en verder voor klanten nog wat in RedBus en Telecity-2.

Vanaf 1 september begin ik met het aanbieden van domeinnaam-registratie en webhosting vanuit mijn internetbedrijf (dat dan 1 jaar en 2 weken bestaat!). Domeinregistratie voor €8,99 per jaar (geen set-upkosten) en verschillende webhostingpakketten beginnend vanaf €5,95 per maand.

Danny
Oud 29-08-2003, 01:30
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-08-2003 @ 21:25:
Er zijn er heel veel, maar degene die mij in het verleden hebben uitbetaald zijn banner-mania.com (zorg wel dat je een goede clickrate hebt) en fastadvert.com (die betalen per 1000 bezoekers die je krijgt ongeveer 1$ USD).
Verder zijn er op het moment een paar bedrijven die erg populair worden, maar die raad ik af, want ik hoor erg slechte verhalen over de payments etc.
Ikzelf zit via een bepaald bedrijf bij een advertiser en krijg zo'n 1$ USD CPM. Dat zijn goede rates!

Popuptraffic.com betaalt trouwens ook, maar dan moet je wel popups willen. Exitfuel heeft een vriend van me wel eens betaald, maar heb ik nog nooit gebruikt.
Ai. Maar die staan alleen Engelstalige websites toe, en mijn website wordt 'n Nederlandstalige
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 01:48
Danny
Danny is offline
Offtopic:
Citaat:
eXo schreef op 29-08-2003 @ 02:30:
Ai. Maar die staan alleen Engelstalige websites toe, en mijn website wordt 'n Nederlandstalige
Hoeveel unieke bezoekers denk je per dag/week/maand te ontvangen? In Nederland zijn actief:

www.netdirect.nl
www.testnet.nl
www.directvalue.nl
www.resultonline.com

Met name de eerste en laatste hebben een exclusief netwerk. Dat wil zeggen: je moet wel wat te bieden hebben als webmaster (veel bezoekers, site met een heel specifieke doelgroep) om toegelaten te worden in het netwerk. Mocht je nog vragen hebben kun je me altijd PM-en
Oud 29-08-2003, 02:02
Manuzhai
Manuzhai is offline
Voor die ads is Google Ads misschien een leuk idee? Het schijnt goed te werken bij een aantal bloggers.

Ik heb zelf Endoria hosting, met twee domeinnamen van Endoria en een van WideXS. Bevalt perfect.

Voor klanten heb ik ook nog accountjes bij protagonist.nl, iu.nl en mindconnect.nl gebruikt. Je merkt toch wel een flink verschil in performance, en de service is niet fantastisch.
Oud 29-08-2003, 07:26
Marcade
Marcade is offline
http://www.marcade.net/

gehost door communitech.net voor 30 dollar per maand. Krijg 300 MB ruimte, onbeperkt bandwidth. De domeinnaam heb ik jaren geleden gekocht; weet niet meer hoe duur. (Zal ik wel gewoon 35 p.j. voor betaald hebben)

http://www.neozones.com/

gehost door communitech.net voor 30 dollar per maand. Krijg 300 MB ruimte, onbeperkt bandwidth. De domeinnaam heb ik jaren geleden gekocht; weet niet meer hoe duur. (Zal ik wel gewoon 35 p.j. voor betaald hebben)

http://www.zext.net/

gehost door site5.com voor 25 dollar per maand. Krijg 350 MB ruimte, onbeperkt bandwidth. De domeinnaam heb ik jaren geleden gekocht; weet niet meer hoe duur. (Zal ik wel gewoon 35 p.j. voor betaald hebben)
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 10:23
Gimme more beer
Citaat:
Manuzhai schreef op 29-08-2003 @ 03:02:
Voor die ads is Google Ads misschien een leuk idee? Het schijnt goed te werken bij een aantal bloggers.

Ik heb zelf Endoria hosting, met twee domeinnamen van Endoria en een van WideXS. Bevalt perfect.

Voor klanten heb ik ook nog accountjes bij protagonist.nl, iu.nl en mindconnect.nl gebruikt. Je merkt toch wel een flink verschil in performance, en de service is niet fantastisch.
Met google ads hebben ik en mijn klanten zeer slechte ervaringen. Echter, het zou een beginnersfoutje kunnen zijn. Ik zou er nog een halfjaar mee wachten en kijken of ze dan nog bestaan, anders maak je grote kans dat je geld zit te verdienen en dan toch niks krijgt!
Oud 29-08-2003, 10:26
Gimme more beer
Citaat:
Danny schreef op 29-08-2003 @ 02:25:
Kheb een rack servers staan in het KPN CyberCentre, vanaf 1 september een nieuw rack in Amsterdam RedBus en verder voor klanten nog wat in RedBus en Telecity-2.

Vanaf 1 september begin ik met het aanbieden van domeinnaam-registratie en webhosting vanuit mijn internetbedrijf (dat dan 1 jaar en 2 weken bestaat!). Domeinregistratie voor €8,99 per jaar (geen set-upkosten) en verschillende webhostingpakketten beginnend vanaf €5,95 per maand.

Danny
dus?
Oud 29-08-2003, 10:31
Gimme more beer
Citaat:
eXo schreef op 29-08-2003 @ 02:30:
Als je een Nederlandse website gaat maken kun je hem beter EERST maken, dan promoten, zodat je een stabiel aantal bezoekers krijgt en dan op zoek gaan naar een prive sponsor. Specifieke Benelux bezoekers zijn erg in trek bij prive sponsors en je krijgt echt een flinke slag meer geld. Misschien wordt dat aantrekkelijk als ik zeg dat je ongeveer 5 - 20 keer zoveel kan krijgen op die manier.
Ikzelf zoek nog, maar dat komt doordat ik geen specifieke bezoekers heb. Misschien haal ik de 18% VS nog wel, maar dat is vaak niet wat ze zoeken.
Oud 01-09-2003, 15:31
Geomancer
Geomancer is offline
Hehe, ik ben mijn eigen hostingprovider . Ik heb niet veel limieten als het gaat om mijn sites
Oud 01-09-2003, 16:00
Gimme more beer
Citaat:
Geomancer schreef op 01-09-2003 @ 16:31:
Hehe, ik ben mijn eigen hostingprovider . Ik heb niet veel limieten als het gaat om mijn sites
Dat dacht ik eerst ook, totdat m'n site bezoekers ging krijgen en ik toch al gauw een paar tientallen GB's ging gebruiken.
Oud 30-12-2003, 19:51
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Oke, ff een vraagje.
Ik ben op zoek naar hosting en domeinnaamregistratie voor een organisatie/vereniging.

Eisen:
-Minstens 10 emailadressen
-Subdomeinen(niet heel belangrijkmaar is wel handig)
-Minstens 50 MB serverruimte
-2 GB of meer Dataverkeer

Verder zijn aspecten als betrouwbaarhei(bijv. qua uptime) en service wel belangrijk.
En natuurlijk dan zo goedkoop mogelijk.

De pakketten op www.freerider.nl (freedrider of easyriderpakket) lijken me wel wat.
Verder staat op www.webhosters.nl geen enkel negatief woord over hen in tegenstelling tot digitalus.(die bijna hetzelfde aanbiedt).

Misschien kunnen jullie je ervaringen of meningen hierover geven?
Oud 30-12-2003, 20:02
LB06
LB06 is offline
Ga wat hosten bij www.subhosting.nl
- 100MB webspace
- 2000MB dataverkeer
- 30,- per jaar
- .nl domein 12 per jaar ofzo.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 20:33
Martin
Martin is offline
Citaat:
Hydraul!C FunK schreef op 30-12-2003 @ 20:51:
De pakketten op www.freerider.nl (freedrider of easyriderpakket) lijken me wel wat.
Verder staat op www.webhosters.nl geen enkel negatief woord over hen in tegenstelling tot digitalus.(die bijna hetzelfde aanbiedt).

Misschien kunnen jullie je ervaringen of meningen hierover geven?
Freerider heb ik op zich wel goede ervaringen mee, ik heb alleen tweemaal een paar dagen last gehad van downtime (2x ongeveer 2 dagen).

Maar de support is uitstekend!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten