Advertentie | |
|
![]() |
|
Jezus en jij bent 20?! Dat je je zo belachelijk gedraagt als je een breezertje van 14 bent ok tot daar aan toe....
djeez waar gaat het heen met de mensheid...
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder sliut ik me aan bij de rest *zorrie* ![]()
|
en dan nog, je bent 20 (althans dat staat bij je naam, je gedraagt je als een breezertje van 14 ofzo),hou op met dingen als ' de grootste fout van je leven'. Volgende week ben je toch weer verliefd op een andere gozer.
|
waarom neem je ze niet allebei? als ze mekaar niet kennen moet dat lukken. en dan maar zorgen dat je niet te verstrikt raakt in leugens. meissie, wat maak je je druk om niks. als 1 van hun je echt wil dan hoor je wel van 'm. ga lekker door met je leventje zou ik zeggen en geniet ervan dat je 2 jongens op 1 avond kunt krijgen. aandacht is toch leuk!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Even een diepe zucht rechtop zitten kijk zo arrogant mogelijk hou dit vast,heb je dit vast goed zo. Nou komt het, zeg deze zinnen hardop: Fuck it ik ben wie ik ben dus wat boeit het. Ik pak wie ik wil pakken dus fuck it Als jongens daar niet tegen kunnen fuck it. Was het maar weer weekend. Dr Esco heeft gesproken geloof mij nou maar dit help echt.
|
![]() |
Je hebt die L gewoon vet gedist en denk niet dat je dat zomaar nog goed kan maken. Want L heeft je heus wel met H zien zoenen, dat kan bijna niet anders. Nadat ie met jou heeft gezoend heeft ie heus nog wel naar je gekeken. Vervolgens heeft ie je met H de hele avond zien zoenen en was ie er heel boos en gefokt over. Toen hij van dat feestje naar huis ging heeft L een paar fietsen die hij zag staan weggesmeten uit woede van jou diss actie. L laat niet graag met zich dissen. Zeker nu L een nieuwe meisje heeft waar L gezellig mee winkelt, heeft L totaal geen behoefte meer aan jou.
(denk ik) |
![]() |
|
![]() |
Whaaah dit is echt leuk, ik was gisteren in de stad en heb heeeeel leuk met L gepraat! Duz, ik denk dat ie nix gezien heeft, is dit nu niet leuk? Haaa. Hey maar ff voor de mensen die zeggen dat ik me als een 'breezertje' heb gedragen, jullie hebben echt super gelijk, maarre, ik denk niet dat dit met LEEFTIJD te maken heeft, er zijn zooo enorm veel mensen waarvan het absoluut niet uitmaakt hoe oud enzo ze zijn, ze blijven domme dingen doen, ik vond dat duz ook nbeetje domme opmerkingen, maar goed, ik ben BLIJ! groetjes feroniva!
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Denk eens na!! Gaat het er alleen bij jou om of hij het heeft gezien of niet? |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() neuk L neuk H |
![]() |
||
Citaat:
20... right... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheidsbrief Jean-Jeaques Sasjeliefff | 0 | 26-01-2006 17:15 | |
Liefde & Relatie |
Ik snap er de noten van. bindmiddel | 36 | 13-01-2005 14:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Zoals dat mooie lichtje ooit eens scheen Soapsie | 5 | 22-06-2004 11:15 | |
Liefde & Relatie |
grootste fout van m'n leven.. ben hem kwijt.. Psychickje | 16 | 02-06-2004 20:26 | |
Liefde & Relatie |
Het grote met-hoeveel-heb-jij-gezoend topic Mindfields | 498 | 13-03-2004 09:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] .boris | 14 | 04-02-2004 05:31 |