Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2003, 18:01
Feroniva
Feroniva is offline
Ik heb echt iets heeel stoms gedaan, en ik kan mezelf wel iets aandoen! ik heb echt dringend advies nodig het zit namelijk zo:

Ik vond ongeveer 2 maanden een maand lang een jongen leuk, ik ken hem vaag, we praatten wel eens, maar meer niet. Hij zat namelijk bij me op school. Ik had het idee dat hij mij niet leuk vond op die manier, duz de verliefdheid is langzaam over gegaan, en ik dacht ook helemaal niet meer zo aan hem.

Nu was ik een tijdje geleden op een feest, met een paar vrienden, en ik had wat gedanst, en was met een best wel leuke jongen geweest! Laat ik hem H noemen. Ik ging duz zo'n beetje de hele avond met hem. Na een tijdje ging ik wat rond lopen, en toen zag ik L (de jongen die ik van mijn school kende) staan! Ik wou wel ff een praatje met hem maken en vroeg hem of ie zin had om te dansen. Hij zei dat ie meer zin had in iets anders en keek me op zo'n manier aan... opeens zoenden we mekaar!! Echt vet leuk, maar ik dacht op dat moment ineens van waar ben ik mee bezig, ik ging al met H immers? Dus ik vertelde L dat ik ff verder zou gaan lopen (stom STOM!) Toen zag ik een goede vriendin van me staan en zij vertelde me dat H me had zien staan zoenen met L en dat ie het niet zo leuk vond. Ik vond het ook wel nbeetje lullig van mezelf en ben naar H gelopen en ging ff met hem praten, toen was alles weer goed, en ben ik wEEr met H geweest! Ik heb L ook niet meer gezien, en we hebben duz ook niet meer gepraat of iets die avond. De volgende ochtend werd ik wakker en dacht niet aan H, waar ik de hele avond mee had staan zoenen, maar aan L!! Ik snap niet dat ik gewoon ben weggelopen van L naar H, en dat ik uberhaupt weer met H geweest ben! Ik weet ook niet of L dat gezien heeft, maar ook al heeft hij het niet gezien, het is al stom dat ik alleen al weg ben gelopen nadat ik met em geweest ben! Okeej, ik vind L duz nu heel erg leuk, echt superleuk, en ik kwam hem een paar dagen na dit feest tegen en we zeiden wat koeltjes hoi tegen mekaar.. De volgende dag zag ik em met een meisje in de stad praten, en hij zag me wel aankomen, maar zei nix. Ik weet niet wat hij van me vindt/vond, en ik weet niet wat ik moet doen! Hij is echt zo'n knappe, zekere , absoluut niet verlegen jongen, en ik heb lekker achterlijk gedaan. Misschien kan ik hem vanavond op stap tegenkomen, maar wat moet ik doen? Hem aanspreken? Misschien heeft hij me ook wel niet met H zien gaan, en zag hij het zoenen gewoon als gewoon een keer zoenen, meer niet, en wil hij nix, maar ik vind hem zo leuk! duz alsjeblieft, hebben jullie advies?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2003, 18:04
Verwijderd
** edit: zo'n opmerking moet je nog een keer maken **

Laatst gewijzigd op 22-10-2003 om 21:22.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 18:06
little nemo
little nemo is offline
vergeet L
vergeet H

...teminste, neem geen relatie met 1 van hun...
en verder?? voortaan niet zo de **** uithangen, das voor iedereen beter
Oud 18-10-2003, 18:12
Feroniva
Feroniva is offline
okeej ik WEET dat ik ongelooflijk STOM ben geweest, maar is het dan ECHT HELEMAAL verpest bij hem? shit shit shit, is er ook iemand die hoop heeft?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 18:15
*MiSs HoNeY*
*MiSs HoNeY* is offline
Hun allebei vergeten..

Ik zou ze allebei niet meer onder ogen durven te komen hihi..
Maarjah het is gebeurd en het zie het maar als een leuk avondje!
Maar zoiets kun je beter nooit weer doen hihi maar dat weet je zelf ook wel nu denk ik..

En er zijn vast nog veel meer leuke jongens..

Veel liefs..
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 18:40
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Feroniva schreef op 18-10-2003 @ 19:12:
okeej ik WEET dat ik ongelooflijk STOM ben geweest, maar is het dan ECHT HELEMAAL verpest bij hem? shit shit shit, is er ook iemand die hoop heeft?
Je bent inderdaad stom geweest en zulke dingen gebeuren..leer er van

Verder sluit ik me bij de anderen aan: vergeet ze allebei. (Bied wel even je excuses aan...)
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 19:32
strafcorner
strafcorner is offline
Jezus en jij bent 20?! Dat je je zo belachelijk gedraagt als je een breezertje van 14 bent ok tot daar aan toe....

djeez waar gaat het heen met de mensheid...
Oud 18-10-2003, 19:38
Verwijderd
Als jij 20 bent, ruil ik mijn Pino pak in voor een Bigbird pak!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 19:52
ik=lief
ik=lief is offline
Citaat:
grl schreef op 18-10-2003 @ 19:40:
Je bent inderdaad stom geweest en zulke dingen gebeuren..leer er van

Verder sluit ik me bij de anderen aan: vergeet ze allebei. (Bied wel even je excuses aan...)
[.>. HeeY..Je bent inderdaad VET stom geweest... maar je heb't er (hoop) ik van geleerd.<.]
Verder sliut ik me aan bij de rest *zorrie*
Oud 18-10-2003, 20:21
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
ik=lief schreef op 18-10-2003 @ 20:52:
[.>. HeeY..Je bent inderdaad VET stom geweest... maar je heb't er (hoop) ik van geleerd.<.]
Verder sliut ik me aan bij de rest *zorrie*
dat ik=lief heb jij van mij
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 20:46
Last Resort
Last Resort is offline
vergeet ze allebei, en zorg dat je niet meer zo sletterig gaat doen, krijg je dit soort situaties niet meer.
Oud 18-10-2003, 20:55
Last Resort
Last Resort is offline
en dan nog, je bent 20 (althans dat staat bij je naam, je gedraagt je als een breezertje van 14 ofzo),hou op met dingen als ' de grootste fout van je leven'. Volgende week ben je toch weer verliefd op een andere gozer.
Oud 18-10-2003, 21:02
Woodstock
Woodstock is offline
waarom neem je ze niet allebei? als ze mekaar niet kennen moet dat lukken. en dan maar zorgen dat je niet te verstrikt raakt in leugens. meissie, wat maak je je druk om niks. als 1 van hun je echt wil dan hoor je wel van 'm. ga lekker door met je leventje zou ik zeggen en geniet ervan dat je 2 jongens op 1 avond kunt krijgen. aandacht is toch leuk!
Oud 18-10-2003, 21:06
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
Woodstock schreef op 18-10-2003 @ 22:02:
waarom neem je ze niet allebei? als ze mekaar niet kennen moet dat lukken. en dan maar zorgen dat je niet te verstrikt raakt in leugens. meissie, wat maak je je druk om niks. als 1 van hun je echt wil dan hoor je wel van 'm. ga lekker door met je leventje zou ik zeggen en geniet ervan dat je 2 jongens op 1 avond kunt krijgen. aandacht is toch leuk!
ben jij niet goed bij je hoofd ofzo
Oud 18-10-2003, 21:07
Woodstock
Woodstock is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 18-10-2003 @ 22:06:
ben jij niet goed bij je hoofd ofzo
in 1 keer goed
maar ik ben zo te zien niet de enige!
Oud 18-10-2003, 21:10
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
Woodstock schreef op 18-10-2003 @ 22:07:
in 1 keer goed
maar ik ben zo te zien niet de enige!
hoezo?

leuk trouwens dat je dat meisje aanzet tot monogamie
Oud 18-10-2003, 21:18
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
haha sorry meer woorden heb ik niet
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 02:15
pessimistje
pessimistje is offline
Mij fout in me leven is erger, nu zal ik namelijk nooit iemand beter vinden dat is gewoon zo!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 10:22
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 18-10-2003 @ 21:21:
dat ik=lief heb jij van mij
en jij van mij!!

ps. lief zijnn
Oud 19-10-2003, 12:01
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
Even medeleven tonen pak een tissue snuit eens flink en droog je tranen af.
Even een diepe zucht rechtop zitten kijk zo arrogant mogelijk hou dit vast,heb je dit vast goed zo.
Nou komt het, zeg deze zinnen hardop:

Fuck it ik ben wie ik ben dus wat boeit het.
Ik pak wie ik wil pakken dus fuck it
Als jongens daar niet tegen kunnen fuck it.
Was het maar weer weekend.

Dr Esco heeft gesproken geloof mij nou maar dit help echt.
Oud 19-10-2003, 12:10
luckyleo
luckyleo is offline
Je hebt die L gewoon vet gedist en denk niet dat je dat zomaar nog goed kan maken. Want L heeft je heus wel met H zien zoenen, dat kan bijna niet anders. Nadat ie met jou heeft gezoend heeft ie heus nog wel naar je gekeken. Vervolgens heeft ie je met H de hele avond zien zoenen en was ie er heel boos en gefokt over. Toen hij van dat feestje naar huis ging heeft L een paar fietsen die hij zag staan weggesmeten uit woede van jou diss actie. L laat niet graag met zich dissen. Zeker nu L een nieuwe meisje heeft waar L gezellig mee winkelt, heeft L totaal geen behoefte meer aan jou.
(denk ik)
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 12:43
Feroniva
Feroniva is offline
Whaaah dit is echt leuk, ik was gisteren in de stad en heb heeeeel leuk met L gepraat! Duz, ik denk dat ie nix gezien heeft, is dit nu niet leuk? Haaa. Hey maar ff voor de mensen die zeggen dat ik me als een 'breezertje' heb gedragen, jullie hebben echt super gelijk, maarre, ik denk niet dat dit met LEEFTIJD te maken heeft, er zijn zooo enorm veel mensen waarvan het absoluut niet uitmaakt hoe oud enzo ze zijn, ze blijven domme dingen doen, ik vond dat duz ook nbeetje domme opmerkingen, maar goed, ik ben BLIJ! groetjes feroniva!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 12:44
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
kan maken. Want L heeft je heus wel met H zien zoenen, dat kan bijna niet anders. Nadat ie met jou heeft gezoend heeft ie heus nog wel naar je gekeken. Vervolgens heeft ie je met H de hele avond zien zoenen en was ie er heel boos en gefokt over. Toen hij van dat feestje naar huis ging heeft L een paar fietsen die hij zag staan weggesmeten uit woede van jou diss actie. L laat niet graag met zich dissen. Zeker nu L een nieuwe meisje heeft waar L gezellig mee winkelt, heeft L totaal geen behoefte meer aan jou.
(denk ik)
Nou dat heeft Leo dus mooi opgelost, die tissues zijn ook niet meer nodig en we leefden nog lang en gelukkig.
Oud 19-10-2003, 12:49
Feroniva
Feroniva is offline
jaja, ik vond je 'gebed'echt een geweldige oplossing!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Feroniva schreef op 19-10-2003 @ 13:43:
Whaaah dit is echt leuk, ik was gisteren in de stad en heb heeeeel leuk met L gepraat! Duz, ik denk dat ie nix gezien heeft, is dit nu niet leuk? Haaa. Hey maar ff voor de mensen die zeggen dat ik me als een 'breezertje' heb gedragen, jullie hebben echt super gelijk, maarre, ik denk niet dat dit met LEEFTIJD te maken heeft, er zijn zooo enorm veel mensen waarvan het absoluut niet uitmaakt hoe oud enzo ze zijn, ze blijven domme dingen doen, ik vond dat duz ook nbeetje domme opmerkingen, maar goed, ik ben BLIJ! groetjes feroniva!
Vet cool.. nu kan je nog vaker iedereen op de bek gaan nemen.. als ze het niet zien kan je de volgende dag nog wel even wat met ze proberen?
Denk eens na!! Gaat het er alleen bij jou om of hij het heeft gezien of niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-10-2003, 14:32
Jules
Jules is offline
tja dat komt ervan als je gaat lopen sletten.
Oud 19-10-2003, 16:11
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 19-10-2003 @ 11:22:
en jij van mij!!

ps. lief zijnn
echt niet heb ik niet van jou!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 08:23
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Feroniva schreef op 18-10-2003 @ 19:01:
Ik heb echt iets heeel stoms gedaan, en ik kan mezelf wel iets aandoen! ik heb echt dringend advies nodig het zit namelijk zo:

Ik vond ongeveer 2 maanden een maand lang een jongen leuk, ik ken hem vaag, we praatten wel eens, maar meer niet. Hij zat namelijk bij me op school. Ik had het idee dat hij mij niet leuk vond op die manier, duz de verliefdheid is langzaam over gegaan, en ik dacht ook helemaal niet meer zo aan hem.

Nu was ik een tijdje geleden op een feest, met een paar vrienden, en ik had wat gedanst, en was met een best wel leuke jongen geweest! Laat ik hem H noemen. Ik ging duz zo'n beetje de hele avond met hem. Na een tijdje ging ik wat rond lopen, en toen zag ik L (de jongen die ik van mijn school kende) staan! Ik wou wel ff een praatje met hem maken en vroeg hem of ie zin had om te dansen. Hij zei dat ie meer zin had in iets anders en keek me op zo'n manier aan... opeens zoenden we mekaar!! Echt vet leuk, maar ik dacht op dat moment ineens van waar ben ik mee bezig, ik ging al met H immers? Dus ik vertelde L dat ik ff verder zou gaan lopen (stom STOM!) Toen zag ik een goede vriendin van me staan en zij vertelde me dat H me had zien staan zoenen met L en dat ie het niet zo leuk vond. Ik vond het ook wel nbeetje lullig van mezelf en ben naar H gelopen en ging ff met hem praten, toen was alles weer goed, en ben ik wEEr met H geweest! Ik heb L ook niet meer gezien, en we hebben duz ook niet meer gepraat of iets die avond. De volgende ochtend werd ik wakker en dacht niet aan H, waar ik de hele avond mee had staan zoenen, maar aan L!! Ik snap niet dat ik gewoon ben weggelopen van L naar H, en dat ik uberhaupt weer met H geweest ben! Ik weet ook niet of L dat gezien heeft, maar ook al heeft hij het niet gezien, het is al stom dat ik alleen al weg ben gelopen nadat ik met em geweest ben! Okeej, ik vind L duz nu heel erg leuk, echt superleuk, en ik kwam hem een paar dagen na dit feest tegen en we zeiden wat koeltjes hoi tegen mekaar.. De volgende dag zag ik em met een meisje in de stad praten, en hij zag me wel aankomen, maar zei nix. Ik weet niet wat hij van me vindt/vond, en ik weet niet wat ik moet doen! Hij is echt zo'n knappe, zekere , absoluut niet verlegen jongen, en ik heb lekker achterlijk gedaan. Misschien kan ik hem vanavond op stap tegenkomen, maar wat moet ik doen? Hem aanspreken? Misschien heeft hij me ook wel niet met H zien gaan, en zag hij het zoenen gewoon als gewoon een keer zoenen, meer niet, en wil hij nix, maar ik vind hem zo leuk! duz alsjeblieft, hebben jullie advies?
wat een dom wijf zeg
neuk L
neuk H
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 09:27
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Bruut schreef op 20-10-2003 @ 09:23:
wat een dom wijf zeg
neuk L
neuk H
L wilt niet neuken
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 10:44
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Feroniva schreef op 19-10-2003 @ 13:43:
Mens doe eens wat aan je spelling en zinsconstructie... Mijn god zeg.

20... right...
Oud 20-10-2003, 11:35
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef op 20-10-2003 @ 10:27:
L wilt niet neuken
In dat geval, laat L met rust

En inderdaad, hoezeer ik ook met TS te doen heb, stupiditeit is niet leeftijdsgebonden
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 13:09
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-10-2003 @ 12:35:
In dat geval, laat L met rust

En inderdaad, hoezeer ik ook met TS te doen heb, stupiditeit is niet leeftijdsgebonden
yeah
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten