Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
wintersport <3 en buiten staan om te gaan blowen doe ik niet meer, dan ga ik wel in een café zitten
|
![]() |
Ik vind de winter opzich wel relaxt. Nouja ik kan op me kamer me blowtje draaien en ook binnen roken.
Maar ik hou er wel van dat het lekker vroeg donker is, weinig mensen op straat, en ik rook het liefst me joint buiten terwijl ik naar een vriend toe ga om dan weer ff lekker binnen te zitten. Nou nog hopen dat het gaat sneeuwen want dat is echt koel als je stoned bent ... ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
herfst en winter vind ik echt veel fijner dan die hete zomer.
eerst buiten een blowtje roken, lachen om de mensen die moeite hebben met lopen door de ijsel (zelf ook maar dat maakt niet uit) en dan binnen in de albert heijn het bankje voor de bejaarden bezet houden en gratis koffie drinken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ennuhm, dan rook je em in de tuin, waggel je naar binnen, zet je de verwarming op 30 Celsius en trek je een t-shirt aan... ![]() Het ultieme zomer gevoel ![]()
|
het is 's ochtends vroeg wel erg koud, jah. Dan blow ik toch eerder niet dan wel, zodat ik me daarna niet eerst binnen sta te verknekelen van de kou. Hoewel warme chocolademelk wel aanlokkelijker is als je het koud hebt.
op de kou na, vind ik de winter gewoon roelen.
|
Fokking mietsjes zijn jullie hier toch ook he!
Winter = fijn!!!!!!!!! Lekker sneeuw, lekker vroeg donker, kerst, sinterklaas, oud&nieuw, fijn toch? En blowen mag de persoon die deze topic heeft gestart nog helemaal niet, dus ook niet zeiken als het koud is dan hoor. En degene die 18 zijn al helemaal niet, want die mogen een coffeeshop binnen. DUS!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik snap het niet. Heel veel van jullie gaan regelmatig buiten staan met een groep(je). En dan een beetje blowen...omdat dat nergens binnen kan?
Nah, ik woon dan ook op kamers, dus kan bijna overal waar gerookt wordt ook wel blowen... Ik (her)ken het probleem dat de topicstarter aandraagt dan eigenlijk ook niet. Winter is fijn. Net als de zomer. En die twee daar tussenin. Alleen moet alles niet te lang duren. Had het wel weer gehad met de zomer dit jaar, dus ben erg blij met het weer van de afgelopen dagen...
||
Citaat:
![]() ik haat binnenzitten, en kou
|
Maar het lijkt wel of je buiten staat OM te blowen. Ik blow alleen als de situatie er naar is; als ik denk dat blowen in positieve zin iets toevoegd aan het plezier dat ik al heb. Maar niet blowen OM plezier te krijgen.
||
Citaat:
en sja blowen valt daar ook onder dus als er mensen naar buiten gaan om een sjekkie oid te roken dan ga ik soms ook wel mee naar buiten OM te blowen
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
WEDSTRIJD-POLL: Predikt de waanzin en de zwartgalligheid! xineof | 231 | 22-01-2006 15:10 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Flora & Fauna |
STOP de bio-industrie Lottiej | 499 | 22-06-2005 18:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Biografie van Karel van Straeten. ell'nn | 26 | 23-08-2004 16:40 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Resultaten van de Dansen op Papier wedstrijd !!! murwari | 14 | 25-03-2003 08:20 |