Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Had in Turkije een super lekker meisje ontmoet, ze wilde alleen maar knuffelen, heb ik nog nooit meegemaakt.
Heb zowieso nog nooit verkering gehad dus moest ff wennen... (JAJA 18 EN GEEN VERKERING, geen opmerkingen aub, te makkelijk) Maar goed, ik d8 dat ik haar nooit waard zou zijn, maar na een paar dagen bleek ze ongelofelijk oppervlakkig. En ik maar denken dat IK saai ben.
|
Nope, nog nooit gehad.
Een gelijke moet ik nog vinden en aangezien dat nog wel ff duurt zal ik het gevoel van minderwaardig zijn later ooit nog wel een keer meemaken.
|
Verwijderd
|
Ik heb dat eigenlijk met ieder meisje dat ik beter leer kennen (ook gewoon als normale vriendin) en die ik leuk vind.
Zwaar irritant want ik kan helemaal onzeker worden als ze me nog proberen te koppelen met een of ander half-supermodel die nog eens superaardig tegen me doet... ik vertrouw het dan echt niet... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja zo af en toe nog wel. Dan kijk ik naar hem en denk ik: geez, waarom ga jij met MIJ om, je bent echt geweldig, ga iemand anders die geweldig is zoeken.
Of als ik weer een domme actie heb gedaan of iets vervelends tegen hem heb gezegd, dan zie ik hem zo zitten en denk ik, shit, ik ben te gemeen voor jou, ik doe je alleen maar pijn, ik ben slecht. Ha. Maar dat is soms hoor, meestal denk ik: we passen goed bij elkaar. Niet 1 iemand is beter, we zijn bijna hetzelfde. |
![]() |
|
Heel vaak gehad..
en vooral in de relatie die ik nu heb.. hij is zo lief voor me.. dat heb ik gewoon niet verdient voor mn gevoel.. en dan al die complimentjes ![]() ![]()
|
Mijn vorige vriendje vond zelfs dat ik te goed voor hem was
![]() Nu heb ik zelf lange tijd gedacht dat de jongen die ik leuk vind 'out of my league' was. Maar dat idee ben ik nu wel kwijt ![]() ![]() Zeker in een relatie moet je op een niveau komen dat je elkaar even veel waard vind, en dat jullie bij elkaar horen, en elkaar dus verdienen ![]() Edit: spelfout ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zwarte Piet DAH | 417 | 03-08-2016 22:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Moderne cultuur. Boebsie | 41 | 21-01-2007 23:40 | |
Liefde & Relatie |
ruzie..wat nu? groovy | 48 | 10-05-2005 20:19 | |
Psychologie |
ben je tevreden met jezelf en je leven? Verwijderd | 73 | 24-03-2004 20:45 | |
Psychologie |
foute studiekeus: ik voel me kut Tulpje6 | 4 | 16-03-2004 11:08 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |