Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens wacht ik nog steeds op de 172X van Samsung, dat gaat een schokkend mooi, goed (lees: SNEL) schermpje worden. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Trouwens: DVI is een combinatie van digitaal en analoog, sommige TFT schermen hebben ook een DVI ingang maar gebruiken alsnog het analoge signaal. |
![]() |
||||||
Harstikke bedankt voor je lijst, Enlightment.
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Maar wat houd CL2 of CL3 in? Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Zijn Asus of AOpen DVD drives ook goed? Citaat:
![]() En is funcomputers goed betrouwdbaar? Wat is hun leveringstijd?
Laatst gewijzigd op 21-10-2003 om 10:05. |
![]() |
||||||
Citaat:
![]() Enlightenment! ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Bij TFTs is het verhaal nog ietsje anders, omdat IIyama daar niets aan doet, alle TFT schermen worden door 4 of 5 grote fabrikanten gemaakt in Korea/China/Taiwan, o.a. LG.Philips heeft een goede fabriek. Dat betekent dat IIyama zelf geen of weinig toegevoegde waarde heeft aan het scherm, terwijl ze wel duurder zijn. Logische conclusie is dat andere TFT schermen vaak veel beter zijn voor de portemonnaie. Samsung, Belinea, LG; dat zijn goede merken voor TFT. Citaat:
FCC (Fun Computer Center) is een grote Duitse webshop, verkopen zeer veel. Ik heb voor totaal €100.000 bij ze besteld en eigenlijk alleen maar goede ervaringen gehad. Foutjes komen voor natuurlijk, maar de losten dit goed op. Soms duurt het reageren op mijn emails wel wat traag (2 dagen), maar dat komt - hopelijk - doordat ik geen Duits kan en dus Engels type. Qua levertijden zit FCC ook zeer goed, als zij het geld binnen hebben duurt het 1-2 werkdagen voordat zij het pakketje versturen en dan duurt het 1-2 werkdagen voor het voor je deur is met een TNT busje. FCC doet echter alleen betaling via vooruitbetaling naar buitenlandse adressen, vroeger ook Rembours maar ik denk dat teveel mensen hier misbruik van maakten. Maak je geld over met Rabobank/ABN Amro, en niet met de Postbank, want dat is één grote ellende en duurt superlang. Bij mij staat het geld er binnen 3 dagen op als ik met ABN overmaak. Dus alles opgetelt heb je als je bestelt en na het krijgen van je bevestigingsemail direkt het geld overmaakt, binnen een week je spullen in huis. Qua garantie: FCC heeft een goede RMA service, je kunt defecte produkten kostenloos verzenden naar hun filiaal in Duitsland. Voor verdere vragen (over FCC) kun je me ook PMen (ICQ/MSN). Succes ![]()
|
Woei
![]() Keur je dit geheugen wel goed? ![]() http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Sto...§ionID=142 Ik ga dus voor de LG Electronics L1710B . Lekker ding, met een perfecte responsetijd (16ms mag er wel wezen, toch? ![]() Ook ga ik even kijken of er een winkel in de buurt is die LiteOn dvd spelers verkoopt, anders ga ik toch voor de Asus. Lief zijn voor de CD-rom spelers( ![]() ![]()
|
Die koeler zou ik vervangen. Het design is mooi maar de prestaties lijden daar, helaas, onder. De prijs is ook veel te hoog, ik zou dan eerder voor een (wel goed koelende en veeel minder lawaai én ook handmatig in te stellen) Zalman koeler gaan. Bijv. een 7000A-AlCu (Als ik het goed heb is dat zo'n flowerheatsink)
![]() Jep dit is hem. Overigens echt een beauty imho ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Corsair is wel heel goed geheugen, alhoewel het hier wel om Value-select gaat, dus je krijgt de slechtste chips. ![]() De betere chips gaat naar het veel duurdere PC3200 en hoger. Maar zoveel boeit dat niet. Wel is het geheugen beetje duur, €20 duurder. Maar MyCom is wel in de buurt en heeft het geheugen vast wel op voorraad.
||
Citaat:
Als ik maar 1 reepje neem, dan heb ik dus geen Dual Channeling, bovendien is een snellere proc alleen duurder, want de 2500 is over te clocken tot 3000.
||
Citaat:
hangt er idd vanaf wat je doet je kunt voor het geld WC kopen, just a suggestion.....
Laatst gewijzigd op 21-10-2003 om 17:59. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik weet niet hoe goed dat Value-select presteert in de praktijk, qua overclocken. Moet je even zoeken op Google, want ik moet nu weg namelijk. ![]()
|
Goed, ik heb mijn system gisteren dus gehaald
![]() ![]() Maar iedereen harstikke bedankt voor het helpen in mijn keuze, ik ben best tevreden met wat ik gehaald heb ![]()
Laatst gewijzigd op 23-10-2003 om 10:15. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
HDD (cyclic redundancy check) dd51001 | 4 | 05-10-2015 12:20 | |
Software & Hardware |
Post alle leuke en handige sites die je kent yotta | 23 | 23-09-2006 21:23 | |
Software & Hardware |
[algemeen] Ohoh, pc wil niet opstarten! Kingofthemall | 38 | 14-07-2006 23:39 | |
Games |
[PC] Medieval Totalwar 2 DrunkenMagician | 12 | 28-01-2006 23:52 | |
Games |
Spiderman 2 voor pc kinderversie? Bart | 16 | 09-07-2004 12:09 | |
Software & Hardware |
voordat ik 100 pleuro aan een router ga verknallen... ff checken BendeBen | 5 | 16-07-2003 14:35 |