|
|
Bekijk resultaten poll: den haag moet zich met andere dingen bezig houden dan "mabel wisse schmidt" | |||
Mee eens |
![]() ![]() ![]() ![]() |
28 | 57.14% |
Mee oneens |
18 | 36.73% |
geen mening |
3 | 6.12% |
Aantal stemmers: 49. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en Peter R. de Vries zaagt de poten onder de AIVD stoel allang eigenhandig weg ![]() |
![]() |
|
![]() word wakker zeg, er zijn al zolang geen aanslagen meer gepleegd en denk je echt dat de alkaida meer goodwill onder de islamitische bevloking krijgt door landen als nederland aan te vallen?? dat soort statements worden gewoon gemaakt om een goede reden te hebben om een inbreuk te kunnen maken op privacy wetgeving, om vervolgens krakers en milieuactivisten makkelijker te kunnen weren, want dat schijnen ook al terroristen te zijn
|
bedoelde meer, wat is de prioriteit, je hoort het dag in dag uit.
terwijl andere dingen, minder belangrijk worden geacht, die eigenlijk belangrijker zijn daarbij moet je niet vergeten dat mabel niet de crimineel is ze heeft een relatie gehad met een crimineel 15 jaar geleden boeie
||
Citaat:
![]() het gaat er voor mij om dat de veiligheidsdienst er niet achter komt en peter r de vries wel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook is het simpelweg een feit, dat de mogelijkheid van een optreden in een bekend TV-programma met een bekende TV-reporter nogal eens leidt tot zeer selectieve herinneringen van feiten. Verder over die aanslagen: het is natuurlijk complete onzin om daar nu ineens over te wauwelen. De dreiging van aanslagen i namelijk echt niet groter dan voor elf september. Vijftien jaar geleden zaten er in het Midden-Oosten ook al militante islamietjes met bommen te spelen en Bush Senior-poppen en Amerikaanse vlaggen te verbranden. Alleen, vóór elf september dachten de Amerikanen nog dat niemand ze in hun eigen land kon treffen. Nu hebben ze die illusie niet meer en schreeuwen ze elke maand moord en brand, maar die dreiging is écht wel gelijk gebleven., |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben het met nare man eens dat het nu eenmaal onder de verantwoordelijkheid van de regering valt, en het derhalve logisch is dat de regering er zich mee bezighoudt, maar het zal inderdaad niet zo zijn dat Balkenende en co de hele dag bezig zijn met Mabelgate. In Den Haag zijn ze drukker bezig met stupide plannetjes te bedenken.
|
![]() |
|
![]() |
Graag wil ik mijn antwoord in enigerlei mate herzien:
Ik denk dat het correct is dat Den Haag zich hier op dergelijke wijze en in dergelijke mate mee bezighoudt. Volgens de wetten die wij nu hebben, op de manier waarop dit land en deze regering in elkaar zit, is dat volkomen juist. Ik ben echter wel van mening dat het feit dat we zo veel tijd besteden aan een in mijn ogen nutteloos onderwerp, omdat het Koningshuis mij absoluut niet interesseert, aan moet zetten tot discussie over het Koningshuis en de rol daarvan in onze maatschappij. Al met al dat ik dat het correct is voor Den Haag om er zo veel tijd aan te besteden en dat het evenwel niet correct is in absolute zin om zo veel tijd aan iets dergelijks te schenken. |
![]() |
||
Citaat:
T gaat niet om haar, maar om haar contacten en om de AIVD.
||
Citaat:
||
Citaat:
vb uit belgie enkele jaren trug de konng moest een wet goedkeuren wou hij niet, kamer zet koning voor 1 dag af zodat wet ingevoerd kon worden. de koningin heeft geen enkele macht in nederland de uiteindelijke bepaling komt van de ministeraad in de 1e kamer
|
ja ok mensen ik ben het er inderdaad mee eens dat de AIVD zijn werk niet naar behoren uitvoerd
en een beetje aandacht aan mabel ok, maar je hoort het in den haag bij B&W in het nieuws etcetc en die aanslagen waren een voorbeeld zijn meer dingen te noemen. bevoorbeeld hoe waardeloos de 2ekamer coalitie is bijvoorbeeld ![]()
||
Citaat:
laat die reserve koning gelukkig met haar worden zij heeft niets fout gedaan (behalve illegaal tippelen ![]()
||
Citaat:
'De ministerraad in de Eerste Kamer' ![]()
||
Citaat:
Dan betekent ons koningshuis opeens veel meer dan alleen maar lintjes doorknippen.
||
Citaat:
Verder zou ze ook iets met wapenhandel te doen hebben mbt Egypte. Volgens RTL nieuws dan. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|