Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Same here. ![]()
|
Verschilt heel erg ja. De ene keer dan ben ik pas een uur of 6/7 thuis en ga ik naar bed, maar als ik bv naar groningen ga en kan geen slaapplaats krijgen dan moet ik de laatste trein halen die ook nog aansluit op mijn laatste bus en ben ik rond 12 uur al thuis
![]()
|
Verwijderd
|
Je raadt het al ... ook bij mij verschilt het heel erg.
Na een avondje poolen gaan we meestal met de laatste trein terug (=0.45) en dan soms nog even iets eten, dus half twee ofzo in bed uiterlijk. Maar als er in flink gestapt wordt kan het varieren van 2 tot 4 uur naar huis. En als ik naar belgie ga dan wordt het altijd 4 a 5 uur voordat ik richting huis ga. en van een groot dance feest wordt het toch meestal wel ergens tegen de middag de volgende ochtend omdat we voorlopig hebben afgesproken dat we naar zulke feesten met het openbaar vervoer gaan (vooral voor de veiligheid eigenlijk...) maarja dat hoort voor mij niet echt bij uitgaan eigenlijk, dat is veel meer ![]() |
![]() |
|
Ligt er aan hoe laat ik thuis ben he.
Als ik naar de stad ga en om 3 uur de nachtbus naar huis pak, ben ik tussen kwart over 3 en half 4 thuis. Dan ga ik nog ff het journaal en Studio Sport kijken op Nederland 2 en als ik dan niet in slaap val ( ![]() En dus als ik om 4 uur thuis kom ---> ongeveer half 5 in mijn nest. Bij half 5 ---> 5 uur in mijn nest. etc.
|
Het werd al weer licht zaterdag. (En nee, dat was de zon die opkwam, niet de maan die weer tevoorschijn kwam en ja, dat weet ik zeker)
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Jouw dag #3 Missy | 499 | 01-09-2007 01:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk&Danny Little Phoebe | 500 | 10-06-2005 16:56 | |