![]() |
||
Misschien even langs gaan bij die (of een andere) opticien en vragen of hij het misschien weet? Zou ik meteen doen, maandag ofzo.
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb precies hetzelfde. Wat je zegt ook, moeite met scherpstellen, met lezen, met ondertiteling lezen op tv.
Ik heb mn ogen 2 keer laten testen en er kwam niets uit. Mijn opticien zei dat het te maken zou kunnen hebben met dat je een meisje bent dat in de puberteit zit en dan wijkt je iris af en toe af, daar is niets aan te doen. MIsschien is dat bij jou het geval, en dat is dan heel rot. Maar er valt dus niets aan te doen. Als je last blijft hebben naar de huisarts gaan of gewoon nog een keer laten testen. Succes! |
![]() |
||
Citaat:
kheb ook veel hoofdpijn, maar dacht dat dat meer een gevolg was van m'n ogen ipv een oorzaak, maar ik zal 't maar even bij zeggen. ben in ieder geval blij dat mensen dit herkennen
||
Citaat:
|
![]() |
|
Omdat je in je latere posts ook wat vermeld hebt over hoofdpijn en vermoeidheid, heb ik wat verder gezocht.
Hoofdpijn Hoofdpijn is een veelvoorkomende klacht en kan oogheelkundige oorzaken hebben. Ook een verminderde samenwerking tussen de ogen kan hoofdpijn geven. Soms kan een verschil in sterkte tussen de ogen waardoor het scherpstellen moeite kost , hoofdpijn geven. De orthoptist onderzoekt dan onder andere met speciale oogdruppels de sterke-afwijking van beide ogen. (bron: http://canisius-wilhelmina.ziekenhui...ealgemeen.html) http://www.tonlips-opticiens.nl/optometr.htm |
![]() |
||
Citaat:
dankjewel voor 't zoeken ![]()
|
Verwijderd
|
Ik weet niet of je in een wat stresvollere periode zit, maar vaak kun je daardoor veel sneller vermoeid zijn en daardoor werken je ogen dan vaak ook niet altijd even lekker mee. Ik heb de afgelopen tijd nogal veel aan mn hoofd gehad en had ook een aantal dagen erge last van mn ogen (ook ff bij de opticien langs geweest om even na te laten kijken of mn ogen achteruit gegaan waren, was echter gelukkig niet zo).
Ik zou zeggen let er even goed op, en wanneer je erge last ervan hebt, ga dan lekker rustig ff liggen met je ogen dicht. Als het niet beter wordt, raadpleeg dan de oogarts even. liefs, hanne |
![]() |
|
ikzelf heb aan één oog -3 en aan de andere kant 0
Normaal heb ik daar geen last van (behalve dat ik geen diepte zie en een tijdlang veel hoofdpijn heb gehad) Maar als ik erg moe ben kan ik dus gewoon niet meer scherpstellen.... Misschien bij jou ook zoiets, maar dan zonder sterkte ofzo?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Zien zonder bril? 'Dr. bates theorie' Ducky-men | 59 | 10-07-2010 22:10 | |
ARTistiek |
[pix]ratjes zijn lief! Verwijderd | 22 | 24-02-2003 22:10 |