Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2003, 22:51
Verwijderd
of toch wel erg angstaanjagend...? oordeel zelf Ik ga ze maar niet hier neerplanten maar alleen linken aangezien ze enorm groot zijn tussen de 200 kb en 2.5 MB

Het zijn fotootjes van Flo en B-sie, mn ratjes

Laatst gewijzigd op 19-02-2003 om 22:58.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2003, 23:02
McMotion
McMotion is offline
ahhhh lief enneuh jezus wat een goeie scherpe gedetailleerde foto's!
Oud 19-02-2003, 23:15
Verwijderd
wat n ontzettend schattige pics, cool ais!!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 08:23
STP
STP is offline
Mooie foto's!
Oud 20-02-2003, 09:42
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
mooie scherpe fotos heel koel..

vooral http://www.xs4all.nl/~liembros/sjit/...s/P2180111.JPG

(en ik vond http://www.xs4all.nl/~liembros/sjit/...s/P2180168.JPG niet zo mooi)
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 10:06
Verwijderd
wat voor camera is dat
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 10:50
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
mmm... haphap
Oud 20-02-2003, 13:18
cha0s
cha0s is offline
echt hele lieve foto's
Oud 20-02-2003, 15:01
Stoetel
Stoetel is offline
Zeer gave foto's meid!
En ratjes zijn idd zeer lief.
Had er ook twee en eentje zag er net zo uit als dat van jou op de tweede foto.
Oud 20-02-2003, 15:31
Verwijderd
Aow lief! *huggles ratjes*

De foto's zijn erg mooi gelukt..

Vooral hier lijken ze precies op mijn 2 mannetjes!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Queen Klazina Wok schreef:
mooie scherpe fotos heel koel..

vooral http://www.xs4all.nl/~liembros/sjit/...s/P2180111.JPG

(en ik vond http://www.xs4all.nl/~liembros/sjit/...s/P2180168.JPG niet zo mooi)

ja dies lelijk ja stond er ook alleen ergens anders voor op

verder bedankt voor de complimentjes kheb gewoon goeie fotomodellen
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 16:44
Verwijderd
Citaat:
a new nose schreef:
wat voor camera is dat

olympus c-40 4.0 mjn megapix
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 16:50
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Pluis!

Lieve foto's!
Oud 20-02-2003, 17:21
Verwijderd
erg scherp, leuk.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef:
olympus c-40 4.0 mjn megapix
wij hebben een olympus C-100 1.3 megapixel

Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 21:01
Celebithil
Celebithil is offline
ah, wat LIEF!!! ik heb zelf ook twee ratjes gehad... zulke leuke beesjes. ik mis ze heel erg . Mijn ratje schrok altijd als ik een foto van haar nam, en *roets!* schoot ze weg onder m'n dekbed .
Oud 20-02-2003, 23:14
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
a new nose schreef:
wij hebben een olympus C-100 1.3 megapixel

Die roelt hoor
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 10:36
Ieke
Ieke is offline
Mooi! Hele goede foto's.
Oud 21-02-2003, 16:24
SounD
SounD is offline
oow nee zo lief!

Ik ben gestoipt met kijken want ik begon te smelten..

en als ik smelt wil ik nog liever zelf weer een ratje.. maar das niet zo verstandig op het moment..

SounD...is a sucker for cute...
Oud 22-02-2003, 13:03
Verwijderd
wat lieffffff
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 23:15
ekki
ekki is offline
Ik zie dat je bijna elke foto hebt scherpgesteld op de oogjes. Vind ik een hele logische keuze. Bij de eerste paar foto's miste ik het 'experimenteren met scherpte', maar ik zag gelukkig dat je dat later wel deed. Hiermee bedoel ik dat je later ook probeerde hoe het eruit zag wanneer je scherpstelde op de snorharen. Ik vind de snorharen namelijk ook erg mooi om te fotograferen, mooier dan de oogjes die naar mijn mening niet zo bijzonder zijn.

Waarom ik vind dat de snorharen soms belangrijker zijn om op scherp te stellen: wanneer het ratje zo naar voren gaat staan, is het heel nieuwsgierig. Bij nieuwsgierigheid bewegen die snorharen ook en het kenmerk daarvan is dus dat het neusje naar voren gaat. Het is dan zo jammer dat je de oogjes scherpstelt, terwijl het daar juist niet om gaat.

Nouja, dit is alleen maar mijn mening, maar ik zou zeggen: experimenteer wat meer met waar je de scherpte legt.

Verder zijn het mooie foto's en erg lieve ratjes. Sorry dat ik over zoiets zeur als een beetje scherpte, maar ik neem aan dat je feedback wilt als je hier dingen post.

De scherpheid vind ik behoorlijk goed, mooi die scherpe haren.

Nog even wat voorbeelden:
had bij deze bijvoorbeeld op de oren (die rechtop staan) scherp gesteld in plaats van ergens op de haren.

Hier vind ik het scherpstellen op het oog juist wel weer heel erg mooi.

De neusjes zijn bij deze foto juist weer niet zo heel belangrijk, vind ik dan.

Zie je misschien zelf dat dit veel leuker staat dan dit? Of ben je het totaal niet met me eens?

Alhoewel de scherpte hier ook niet precies op de oogjes ligt, vind ik dit een best wel goed gekozen scherpte.

En ik wil nog even benadrukken (of heb ik dat al geschreven?) dat dit maar mijn mening is en dat ik misschien best kritisch kijk. Misschien vind jij het juist helemaal andersom ofzo. Maar bedenk wel dat ik de moeite heb genomen om naar je foto's te kijken en er wat over te zeggen.

Wat kijkt dat ratje je schattig aan, zeg!!!!!
Oud 23-02-2003, 21:17
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef:
Ik zie dat je bijna elke foto hebt scherpgesteld op de oogjes. Vind ik een hele logische keuze. Bij de eerste paar foto's miste ik het 'experimenteren met scherpte', maar ik zag gelukkig dat je dat later wel deed. Hiermee bedoel ik dat je later ook probeerde hoe het eruit zag wanneer je scherpstelde op de snorharen. Ik vind de snorharen namelijk ook erg mooi om te fotograferen, mooier dan de oogjes die naar mijn mening niet zo bijzonder zijn.

Waarom ik vind dat de snorharen soms belangrijker zijn om op scherp te stellen: wanneer het ratje zo naar voren gaat staan, is het heel nieuwsgierig. Bij nieuwsgierigheid bewegen die snorharen ook en het kenmerk daarvan is dus dat het neusje naar voren gaat. Het is dan zo jammer dat je de oogjes scherpstelt, terwijl het daar juist niet om gaat.

Nouja, dit is alleen maar mijn mening, maar ik zou zeggen: experimenteer wat meer met waar je de scherpte legt.

Verder zijn het mooie foto's en erg lieve ratjes. Sorry dat ik over zoiets zeur als een beetje scherpte, maar ik neem aan dat je feedback wilt als je hier dingen post.

De scherpheid vind ik behoorlijk goed, mooi die scherpe haren.

had bij deze bijvoorbeeld op de oren (die rechtop staan) scherp gesteld in plaats van ergens op de haren.

Hier vind ik het scherpstellen op het oog juist wel weer heel erg mooi.

De neusjes zijn bij deze foto juist weer niet zo heel belangrijk, vind ik dan.

Zie je misschien zelf dat dit veel leuker staat dan dit? Of ben je het totaal niet met me eens?

Alhoewel de scherpte hier ook niet precies op de oogjes ligt, vind ik dit een best wel goed gekozen scherpte.

En ik wil nog even benadrukken (of heb ik dat al geschreven?) dat dit maar mijn mening is en dat ik misschien best kritisch kijk. Misschien vind jij het juist helemaal andersom ofzo. Maar bedenk wel dat ik de moeite heb genomen om naar je foto's te kijken en er wat over te zeggen.

Wat kijkt dat ratje je schattig aan, zeg!!!!!
thnx voor de kritiek (wat ik erg apricieer om te horen!! )
ik denk dat ik zelf nog niet genoeg doordenk bij t fotograferen, ik denk eigenlijk meer over poses en lichtvallen ed, daarom vindt ik dit kritiek goed, want daar leer ik weer van..

Citaat:
misschien is deze al een vooruitgang?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 22:10
ekki
ekki is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
thnx voor de kritiek (wat ik erg apricieer om te horen!! )
ik denk dat ik zelf nog niet genoeg doordenk bij t fotograferen, ik denk eigenlijk meer over poses en lichtvallen ed, daarom vindt ik dit kritiek goed, want daar leer ik weer van..
poses en lichtvallen zijn ook heel belangrijk! je moet eigenlijk op best wel veel letten. maar de poses en lichtvallen zijn ook erg goed gelukt, hoor!

ja, is idd al een vooruitgang (al vind ik 'm niet helemaal scherp). stuk beter qua scherptepunt!

maar ik zou zeggen: experimenteer met vanalles, het ziet er over het algemeen niet slecht uit.
Reageren

Regels voor berichten