![]() |
|
Verwijderd
|
of toch wel erg angstaanjagend...? oordeel zelf
![]() Het zijn fotootjes van Flo en B-sie, mn ratjes ![]() Laatst gewijzigd op 19-02-2003 om 22:58. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
mooie scherpe fotos
![]() vooral http://www.xs4all.nl/~liembros/sjit/...s/P2180111.JPG (en ik vond http://www.xs4all.nl/~liembros/sjit/...s/P2180168.JPG niet zo mooi) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Aow lief! *huggles ratjes*
De foto's zijn erg mooi gelukt.. Vooral hier lijken ze precies op mijn 2 mannetjes! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja dies lelijk ja ![]() ![]() verder bedankt voor de complimentjes ![]() |
![]() |
|
Ik zie dat je bijna elke foto hebt scherpgesteld op de oogjes. Vind ik een hele logische keuze. Bij de eerste paar foto's miste ik het 'experimenteren met scherpte', maar ik zag gelukkig dat je dat later wel deed. Hiermee bedoel ik dat je later ook probeerde hoe het eruit zag wanneer je scherpstelde op de snorharen. Ik vind de snorharen namelijk ook erg mooi om te fotograferen, mooier dan de oogjes die naar mijn mening niet zo bijzonder zijn.
Waarom ik vind dat de snorharen soms belangrijker zijn om op scherp te stellen: wanneer het ratje zo naar voren gaat staan, is het heel nieuwsgierig. Bij nieuwsgierigheid bewegen die snorharen ook en het kenmerk daarvan is dus dat het neusje naar voren gaat. Het is dan zo jammer dat je de oogjes scherpstelt, terwijl het daar juist niet om gaat. Nouja, dit is alleen maar mijn mening, maar ik zou zeggen: experimenteer wat meer met waar je de scherpte legt. Verder zijn het mooie foto's en erg lieve ratjes. Sorry dat ik over zoiets zeur als een beetje scherpte, maar ik neem aan dat je feedback wilt als je hier dingen post. De scherpheid vind ik behoorlijk goed, mooi die scherpe haren. Nog even wat voorbeelden: had bij deze bijvoorbeeld op de oren (die rechtop staan) scherp gesteld in plaats van ergens op de haren. Hier vind ik het scherpstellen op het oog juist wel weer heel erg mooi. De neusjes zijn bij deze foto juist weer niet zo heel belangrijk, vind ik dan. Zie je misschien zelf dat dit veel leuker staat dan dit? Of ben je het totaal niet met me eens? Alhoewel de scherpte hier ook niet precies op de oogjes ligt, vind ik dit een best wel goed gekozen scherpte. En ik wil nog even benadrukken (of heb ik dat al geschreven?) dat dit maar mijn mening is en dat ik misschien best kritisch kijk. Misschien vind jij het juist helemaal andersom ofzo. Maar bedenk wel dat ik de moeite heb genomen om naar je foto's te kijken en er wat over te zeggen. Wat kijkt dat ratje je schattig aan, zeg!!!!!
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik denk dat ik zelf nog niet genoeg doordenk bij t fotograferen, ik denk eigenlijk meer over poses en lichtvallen ed, daarom vindt ik dit kritiek goed, want daar leer ik weer van.. Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|