Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet t niet... Heb lange tijd angst gehad voor de toekomst, zag ook alleen maar een donkere waas, kon me geen voorstelling maken. Nu begin ik te veranderen. Eerst wilde ik niet aan de toekomst denken, nu denk ik er wel aan, hoe t zou zijn enzo... Je weet het niet, natuurlijk niet, het kan binnen no-time afgelopen zijn. Ik hoop dat ik mn familie en vriend(inn)en nog heb, mn vriendje bij me is, en dat ik een (succesvol) psychologe ben... Maar ja, we zien wel hoe t loopt. Ik durf er weer aan te denken, en dat is al heel wat
![]()
|
Verwijderd
|
Ik zal veranderen, ongetwijfeld, ik weet alleen niet op welke manier.. Er word veel veranderd in de komende jaren. Ik ga mn school afmaken, hoe het daarna moet weet ik nog niet. Ik heb niet echt een ''toekomstdroom'' ofzo. Er is niet iets wat ik per se wil bereiken in mijn leven. Ik wil nog heel veel doen in mijn leven, dat zal ik wel gaan doen.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
toekomst social media!! Tybostyle | 3 | 09-04-2013 17:36 | |
Studeren |
Demonstreren voor je toekomst!! pudding met vel | 0 | 11-12-2010 18:40 | |
Liefde & Relatie |
Hoe gaat jullie toekomstige nageslacht heten? Severus | 80 | 04-04-2010 15:57 | |
Verhalen & Gedichten |
De toekomst waar ik naartoe ga skull-head | 2 | 22-03-2005 14:07 | |
Verhalen & Gedichten |
[Een uitnodiging tot dichten] De toekomst murwari | 5 | 30-11-2002 17:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Loverboy (asjelieft snel reageren...) Freakgrrl | 4 | 17-10-2002 13:03 |