Advertentie | |
|
![]() |
|
Moet er staan, op onverwachte momenten, of op een onverwacht moment? Kan best een foutje zijn in t typen, maar volgens mij heb je het zo niet bedoeld
![]() Ik vind sommige stukjes niet zo heel lekker lopen, zoals: of kan iemand mijn dromen uit laten komen .. dit vind ik iets te lang, om echt goed in het ritme te passen. Twee keer 'want' vind ik ook niet zo heel mooi. Ik ben gelukkig, en ik heb het zelf gedaan: loopt lekker en vind ik ook een leuk stukje! En je eindzin vind ik ook heel erg goed! |
![]() |
|
Verwijderd
|
De toekomst wacht
Zachtjes sluipt de tijd Eenzame tranen vallen Twijfelende blikken Ik ben tot leven bereid Hard hoor ik het verleden Schreeuwend van ver weg In flitsen dwarrelen snel de wonden die zijn geleden Laat mij het leven in al zijn heerlijkheid zodat ik en mijn verleden tot elkander zijn verweven Laatst gewijzigd op 30-11-2002 om 18:10. |
![]() |
|
De schrijfster
als ik groot ben word ik schrijfster en ik schrijf dan elke dag over dingen die ik hoorde die ik zag of zelf bedacht ik schrijf hele leuke boeken waar je echt om lachen kan over mensen, over dieren want daar hou ik zelf zo van maar ik schrijf dan ook wel boeken waar je echt om huilen kan over hele nare dingen want daar hou ik ook wel van en ik schrijf dan ook wel boeken waar ik zelf van rillen moet over hele enge dingen want ook dat kan ik heel goed maar ook boeken die vertellen hoe je handig en ook goed kamerplanten kunt verzorgen en ook hoe je koken moet en ik schrijf ook mooie boeken waar je echt heel blij van wordt met gevoel en mooie zinnen soms heel lang en soms heel kort als ik dan van al dat schrijven toch wel erg ben afgemat ga ik lekker zitten lezen o, wat heerlijk lijkt mij dat Ik heb mijn lievelingsboek van 16 jaar geleden maar weer eens uit de kast gehaald (ja, toen was ik inderdaad 2 jaar ![]() Het is van Dick Bruna, ik heb het iets ingekort, maar zo zag en zie ik mijn toekomst... (en ook nog wel een keer een zelfgeschreven gedicht)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De tweede grote liefde flyaway | 0 | 13-11-2008 11:11 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #28 Saarah | 500 | 31-01-2007 16:45 | |
Verhalen & Gedichten |