![]() |
|
Ik heb weleens gehoord dat lichamelijke en geestelijke inspanning even vermoeiend is. Je zou kunnen zeggen dat je dan meer moet eten om weer energie binnen te krijgen, of dit klopt weet ik niet
![]() Zelf merk ik wel dat als ik drie uur lang met een toets bezig ben dat ik al voor de pauze honger krijg, terwijl ik als we gewoon les hebben (lees: niets doen) ik daar geen last van heb.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Tuurlijk kost het energie, waarom zouden zoveel produken anders vermelden dat het goed is voor je geestelijke en lichamelijke energie? (die dingen met robbert ten brink en cornflakes-reclame van een paar jaar terug over zo'n jochie dat dan ineens alle boeken uit de kast gaat lezen, om maar iets te noemen).
Anders zou ik ook maar heel weinig voedingsstoffen nodig hebben hehe want zoveel beweeg ik niet op een dag...nou en ik heb toch aardig vaak honger/ trek! |
![]() |
|
Nou als ik leer krijg ik wel honger ja
![]() Ik denk dat het met meerdere dingen te maken heeft. Misschien omdat ik gewoon veel verbruik tijdens het leren en dus weer honger krijg. Maar vooral dat het wat saai is en als ik me verveel hou ik van eten ![]() Als ik lichamelijk heel druk ben, denk ik er niet aan om te eten.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #15! Daantje_0705 | 500 | 31-07-2006 11:38 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |