Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2003, 20:49
Upke
Upke is offline
Ja het is weer zover, ik meneertje heeft na bijna een anderhalve jaar weer een vriendin. Ik heb ooit eerder met haar gezoent... bla... bla... Zo is het dus ontstaan. Nu is ze helemaal weg van mij (dit is niet opschepperig bedoelt), maar dat zegt ze zelf en ik hoor het van vriendinnen. Alleen nu weer het probleem wat ik dus altijd heb. Ik weet het gewoon nooit gezellig te houden, als een meidje bij mij in de buurt is, is het gewoon verdomme altijd saai!!! Dan krijg ik van die adviezen van andere mensen, ja praat dan wat je vandaag hebt gedaan en zo... En vraag waar ze van houd bla bla, en al die shit. Okeej gevraagd... En nu????? Ik weet niet wat er met mij aan de hand is maar ik word er niet meer goed van. Ik weet het ook niet romantisch te houden wat ik ook doe. Wat is er aan de hand, herkent iemand zich in mij??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2003, 21:00
_Moby_
_Moby_ is offline
vraag jezelf eens af of je wel verliefd bent.... ik vind dit namelijk moeilijk te begrijpen
Oud 22-10-2003, 21:57
;-)cow:-)boeh
;-)cow:-)boeh is offline
ja idd, ben je wel echt verliefd, of is het alleen maar omdat zij jou leuk vind? en zegt zij dat ze het saai vind of vind jij het alleen maar?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 22:34
Verwijderd
Misschien is het een soort verlegenheid van beide kanten of voelen jullie je nog niet helemaal op je gemak bij elkaar. Ik kan er alleen over zeggen dat ik de jongens met wie ik "gedate" heb wat dat betreft in 2 groepen kan opdelen: met wie het wel klikte en met wie niet. Met de jongens met wie ik wat gehad heb kon ik altijd urenlang over vanalles en nog wat doorpraten, nooit vond ik het saai. Dat geldt ook voor gewone vrienden trouwens. Maar ik ben weleens uit geweest met een paar jongens met wie ik gewoon totaal niet kon praten. Waarschijnlijk hadden we ook niet echt dezelfde humor ofzo, want dat scheelt ook wel.
Maarjah dan zit je op een gegeven moment wel van: wat moet ik nou zeggen? Ookal is hij wel leuk..

Je vriendin is waarschijnlijk niet ontzettend spontaan, of in jouw buurt gewoon wat afwachtend en verlegen.. en jij gaat wanhopig allerlei gespreksonderwerpen bedenken.. maar dat werkt volgens mij niet echt.
En waarom vind je het saai? Want als je haar echt leuk vindt dan gaat de tijd toch sowieso langzaam als je bij haar bent.. of je nou iets boeiends weet te zeggen of niet.

Je moet ook niet zulke hoge eisen aan jezelf stellen, leer elkaar eerst wat beter kennen. Ze moet zich op haar gemak voelen bij jou en jij ook bij haar, zodat jullie lekker ontspannen met elkaar kunnen praten.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 07:50
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
shit man

als je het romantisch gaat doen, is ook helemaal verkeerd

dan kun je nog beter niks zeggen

je kunt tog wel praten, desnoods ga je met haar voetballeen kijken en daarna de wedstrijd analyseren
Oud 23-10-2003, 12:17
josdebos
josdebos is offline
mmmm... duidelijk een man..!

voetbal!!!?!?!?!?!?!?!?!?!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 12:30
miffy the bunny
miffy the bunny is offline
maar het belangrijkste is toch dat je gewoon samen bent? moet je persé veel praten om gezellig bij elkaar te zijn? please don't worry so much
Oud 23-10-2003, 12:32
Maurice
Maurice is offline
zeg tegen haar:
"zullen we naar de sterren kijken en in stilte wegdromen door de nacht?"

win-win-situatie: je kan de rest van de avond je bek houden en zij is nog meer verliefd
Oud 23-10-2003, 12:33
Last Resort
Last Resort is offline
Ik heb dat ook weleens met meisjes die ik leuk vind, maar nog nix mee heb. Dan valt het gewoon stil. Dat is voor mij altijd het teken dat het toch nix wordt, het klikt blijkbaar niet. Met andere meisjes kan ik juist wel heel lang praten enzow.
Oud 23-10-2003, 12:34
miffy the bunny
miffy the bunny is offline
gepost op 23-10-2003 @ 13:32

--------------------------------------------------------------------------------
zeg tegen haar:

win-win-situatie: je kan de rest van de avond je bek houden en zij is nog meer verliefd

hahaha is ook een manier natuurlijk
Oud 23-10-2003, 12:53
Verwijderd
Citaat:
morris schreef op 23-10-2003 @ 13:32:
zeg tegen haar:

hmm, die is wel goed opzich.

Je kan ook vragen of ze nog tamboerijnen heeft, zoja, dan kunnen jullie gaan volksdansen.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 13:01
Verwijderd
Maar dan moet je natuurlijk niet (letterlijk en figuurlijk) op haar tenen trappen...
Naar de sterren staren, stil zitten en je kop houden is dan toch veiliger.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 13:05
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 23-10-2003 @ 13:53:
hmm, die is wel goed opzich.

Je kan ook vragen of ze nog tamboerijnen heeft, zoja, dan kunnen jullie gaan volksdansen.
Goed idee.
Oud 23-10-2003, 16:27
Verwijderd
Allemaal goede ideeen.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 18:01
dolliefijntje
dolliefijntje is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 22-10-2003 @ 22:00:
vraag jezelf eens af of je wel verliefd bent.... ik vind dit namelijk moeilijk te begrijpen
idd.

het is niet goed als je je verveelt in een relatie
Oud 24-10-2003, 20:20
Verwijderd
ik herken je punt in het romantisch houden heel goed...
dan is het romantisch en dan gooi ik er weer zo'n verschrikkelijk onromantische opmerking doorheen...

maar wat betreft het saai worden als je bij dr bent, dat zal zij wel niet vinden anders blijft ze geen 1,5 jaar bij je. Maar als je het saai vind kun je ook gewoon een keer iets anders gaan doen.

Maar daar is ook al een heel topic over: Leuke dingen doe topic ofzo...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 20:55
Verwijderd
Citaat:
BadlyDrawnGirl schreef op 24-10-2003 @ 21:20:
ik herken je punt in het romantisch houden heel goed...
dan is het romantisch en dan gooi ik er weer zo'n verschrikkelijk onromantische opmerking doorheen...

maar wat betreft het saai worden als je bij dr bent, dat zal zij wel niet vinden anders blijft ze geen 1,5 jaar bij je. Maar als je het saai vind kun je ook gewoon een keer iets anders gaan doen.

Maar daar is ook al een heel topic over: Leuke dingen doe topic ofzo...
Nee, nee, nee. Hij heeft NA anderhalf jaar weer een relatie. Volgens mij was het zo. Toch?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 21:49
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef op 24-10-2003 @ 21:55:
Nee, nee, nee. Hij heeft NA anderhalf jaar weer een relatie. Volgens mij was het zo. Toch?
excuses voor mijn slordige leesgedrag...
maar de rest geldt nogsteeds...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 21:55
Verwijderd
JAZEKER de HYPOTHEKER
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 10:57
AtHell
AtHell is offline
Je moet meer met je lul denken.
Oud 26-10-2003, 11:20
Verwijderd
Je hebt een vriendin en je weet niet eens wat tegen haar te zeggen... waarom is ze je vriendin? Ik neem aan, dat ze dat is omdat jullie goed met elkaar overweg kunnen, elkaars uitspraken leuk vinden, gedeelde interesses hebben etc... dus dan zeg je masar gewoon wat je denkt, nietwaar? En het hoeft echt niet 24/7 romantisch te zijn, sterker nog, dat wordt dan vrij saai.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 11:44
Fade of Light
Fade of Light is offline
Hoe langer je met elkaar gaat, hoe meer je samen hebt meegemaakt, hoe meer basis je hebt om het ergens over te hebben, hoe minder stil het wordt.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 19:41
riq2000
riq2000 is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 26-10-2003 @ 12:44:
Hoe langer je met elkaar gaat, hoe meer je samen hebt meegemaakt, hoe meer basis je hebt om het ergens over te hebben, hoe minder stil het wordt.
Ik neem aan dat je na 1,5 jaar toch al aardig wat samen hebt meegemaakt, gewoon lullen over leuke dingen die je hebt gedaan
werkt altijd
Oud 26-10-2003, 20:00
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Zuipen en dan cabaretshows kijken.
Enneh.. je schoonmoeder slaan ofzo.
Oud 26-10-2003, 20:01
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
riq2000 schreef op 26-10-2003 @ 20:41:
Ik neem aan dat je na 1,5 jaar toch al aardig wat samen hebt meegemaakt, gewoon lullen over leuke dingen die je hebt gedaan
werkt altijd
mja je weet niet hoeveel ze samen zijn geweest de 1,5 jaar. Dat staat er niet bij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2003, 20:09
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
morris schreef op 23-10-2003 @ 13:32:
zeg tegen haar:

Dit wordt voor mij de quote van de maand
Oud 27-10-2003, 13:30
Maurice
Maurice is offline
en ze vind t nog leuk om te horen ook. zij.
Oud 27-10-2003, 13:35
moenbase
moenbase is offline
Zal ik maar niet vragen hoe het voor de relatie was?

All you need is love *kots*
Oud 27-10-2003, 13:38
AngelLena
AngelLena is offline
Hoe langer die relatie gaat duren, hoe erger dat gaat worden, dat kan ik je wel vertellen. Maar er is een manier en die's heel simpel: stappen ondernemen!

Ga dingen doen samen. Niet alleen bank hangen, filmpje kijken, sex en tot ziens maar weer. Ga echt dingen doen. Ga stuk door het bos lopen samen (vooral bij schemering errug gezellig ), neem d'r mee als jij je hobby gaat beoefenen en andersom (voetbal, vissen ik noem maar wat), ga samen bij vrienden op bezoek, dan ben je niet de enige die hoeft te praten als je niet van stiltes houdt, dan wordt het bijna voor je gedaan en je gaat er vanzelf in mee. Ontdek dus dingen aan elkaar.

En vraag je vooral zelf af: ben ik wel verliefd op dat meiske? Zo niet, dan moet het zo snel mogelijk afgelopen zijn en haar voor nog meer leed sparen.
Oud 27-10-2003, 13:39
Verwijderd
is de stilte pijnlijk/vervelend?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 13:46
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
maria schreef op 27-10-2003 @ 14:39:
is de stilte pijnlijk/vervelend?
Vervelend, jazeker.
Even niet, maar wel langer dan 'even'.
Oud 29-10-2003, 09:05
Upke
Upke is offline
Ze heeft het uitgemaakt. Tis weer zo ver...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 09:27
Verwijderd
volgende keer als je een relatie krijgt, vertel het tegen haar...kunnen jullie samen naar een oplossing zoeken en weet zij hoe jij je voelt....
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 14:35
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Ik heb ook wel eens last van stilvallen!! Een ander kan soms uit duizenden praten en een ander niet.. Ik kan het wel maar dan moet eerst soms wel eens ander beginnen.. Ik wou dat er een oplossing was maar volgens mij is die er niet 1,2,3 maarbij het ouder worden weet je meestal ook vanzelf meer te bepraten..

Jammer dat het uitgegaan is jongen! Op naar de volgende zou ik zeggen.. Oh ja fff een tip begin bij een meisje niet gelijk over je stilval probleem (want dan knakken sommige meteen af) maar ga eerst eens wat leuke dingen doen! En dan kan je het over hobby`s hebben, enz... Je leert elkaar beter kennen, kan elkaar dan meer vertellen en wie weet misschien gaat het praten dan vanzelf.. Als dat niet zo gaat vertel het haar dan en misschien kunnen jullie beiden dan elkaar tot een oplossing helpen (niet uitmake natuurlijk )....

En anders heb ik nog een tip die altijd werkt.. Nou het moet maar net klikke met een meisje of niet en alst echt niet werkt probeer dan een meisje te vinden die uit duizenden praat of een meisje die niet of weinig praat en op elkaars gelijke niveau zitten...

Ik hoop dat je er iets mee kan

Gr,
DaLoverBoy
Oud 29-10-2003, 15:03
ABrules
ABrules is offline
hoe doe je dat dan met je vrienden? waar heb je het dan allemaal over... ook al is het maar flauwekul...

lul gewoon raak tegen je vriendin....zoals tegen je gewone vrienden...

lukt dit niet voel je je waarschijnlijk gewoon niet op je gemak bij haar... heb je er ook weinig aan dat ze je vriendin is... denk ik zo
Oud 29-10-2003, 16:33
moenbase
moenbase is offline
En ze was zo weg van je he....
tja, meisjes blijven meisjes...
niet aan beginnen dus.
Oud 29-10-2003, 17:11
blueeyes_jochie
En dan hele dagen achter een bureautje zielig en alleen rukken?! Neej mij niet gezien... ... Met vrienden praat je gewoon anders dan met een vriendin, tenminste in het begin dan.. Later trekt het bij en als je elkaar kent gaat het gewoon veel beter, maar eerst moet die kans komen "elkaar beter leren kennen"

Gr,
DaLoverBoy
Oud 29-10-2003, 18:51
Verwijderd
Volgens mij moet het klikken en moet er veel gesproken worden vóórdat zo'n 'relatie' kan ontstaan, dat weet zelfs een kind van eh... 15.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 18:55
blueeyes_jochie
Ja daar heb je wel gelijk in het moet klikken, maar als je elkaar beter leert kennen kan je ook over meer dingen vertellen.. Kan je eens gek doen (als ze dat leuk vind), etc...

Dat weet zelfs volgens mij een kind van 13?

Gr,
DaLoverBoy
Oud 29-10-2003, 18:58
Verwijderd
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 29-10-2003 @ 19:55:
Ja daar heb je wel gelijk in het moet klikken, maar als je elkaar beter leert kennen kan je ook over meer dingen vertellen.. Kan je eens gek doen (als ze dat leuk vind), etc...

Dat weet zelfs volgens mij een kind van 13?

Gr,
DaLoverBoy
Het lijkt me logisch dat het meestal zo is dat je iemand al redelijk kent op het moment dat er een relatie is. Als je een 'relatie' hebt terwijl je de 'tegenpartij' ( ) niet eens goed kent, heb je imo geen relatie maar gewoon verkering ofzo.

Offtopic:

Jij bent pas 13?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 19:07
blueeyes_jochie
Ga er met je linkermuis ingedrukt hierover:

Hahahaha J15K3F3T== daadwerkelijk een Betweter

Damn lukt niet nou ja boeie nou weet iedereen het

Off-topic..: Er was een paar dagen geleden zo`n meisje op het forum die al seks had enzz met een 16-jarige dus ik dacht die zal het dan ook wel al moeten weten dan
Oud 29-10-2003, 21:08
Verwijderd
Ik spotte slechts met mijn leeftijd, in case you didn't notice .

Jouw signature bevat trouwens een spelfout.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Rawsteel schreef op 22-10-2003 @ 21:49:
Ja het is weer zover, ik meneertje heeft na bijna een anderhalve jaar weer een vriendin. Ik heb ooit eerder met haar gezoent... bla... bla... Zo is het dus ontstaan. Nu is ze helemaal weg van mij (dit is niet opschepperig bedoelt), maar dat zegt ze zelf en ik hoor het van vriendinnen. Alleen nu weer het probleem wat ik dus altijd heb. Ik weet het gewoon nooit gezellig te houden, als een meidje bij mij in de buurt is, is het gewoon verdomme altijd saai!!! Dan krijg ik van die adviezen van andere mensen, ja praat dan wat je vandaag hebt gedaan en zo... En vraag waar ze van houd bla bla, en al die shit. Okeej gevraagd... En nu????? Ik weet niet wat er met mij aan de hand is maar ik word er niet meer goed van. Ik weet het ook niet romantisch te houden wat ik ook doe. Wat is er aan de hand, herkent iemand zich in mij??
om te beginnen noem je vriendin niet je meidje! maar gewoon je vriendin of vriendinnetje. Maar je hoeft toch helemaal niet te praten? Elkaar lief aankijken is meestal al genoeg!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 09:38
blueeyes_jochie
Citaat:
perseus schreef op 29-10-2003 @ 22:08:
Ik spotte slechts met mijn leeftijd, in case you didn't notice .

Jouw signature bevat trouwens een spelfout.
Ja ik weet het maar met mijn leeftijd valt niet te spotten ... En waar is mijn spellingsfoutje dan?!

GR,
DaLoverBoy
Reageren

Regels voor berichten