Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik herken je punt in het romantisch houden heel goed...
dan is het romantisch en dan gooi ik er weer zo'n verschrikkelijk onromantische opmerking doorheen... maar wat betreft het saai worden als je bij dr bent, dat zal zij wel niet vinden anders blijft ze geen 1,5 jaar bij je. Maar als je het saai vind kun je ook gewoon een keer iets anders gaan doen. Maar daar is ook al een heel topic over: Leuke dingen doe topic ofzo... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je hebt een vriendin en je weet niet eens wat tegen haar te zeggen... waarom is ze je vriendin? Ik neem aan, dat ze dat is omdat jullie goed met elkaar overweg kunnen, elkaars uitspraken leuk vinden, gedeelde interesses hebben etc... dus dan zeg je masar gewoon wat je denkt, nietwaar? En het hoeft echt niet 24/7 romantisch te zijn, sterker nog, dat wordt dan vrij saai.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dit wordt voor mij de quote van de maand ![]()
|
Hoe langer die relatie gaat duren, hoe erger dat gaat worden, dat kan ik je wel vertellen. Maar er is een manier en die's heel simpel: stappen ondernemen!
Ga dingen doen samen. Niet alleen bank hangen, filmpje kijken, sex en tot ziens maar weer. Ga echt dingen doen. Ga stuk door het bos lopen samen (vooral bij schemering errug gezellig ![]() En vraag je vooral zelf af: ben ik wel verliefd op dat meiske? Zo niet, dan moet het zo snel mogelijk afgelopen zijn en haar voor nog meer leed sparen.
|
Ik heb ook wel eens last van stilvallen!! Een ander kan soms uit duizenden praten en een ander niet.. Ik kan het wel maar dan moet eerst soms wel eens ander beginnen.. Ik wou dat er een oplossing was maar volgens mij is die er niet 1,2,3 maarbij het ouder worden weet je meestal ook vanzelf meer te bepraten..
Jammer dat het uitgegaan is jongen! Op naar de volgende zou ik zeggen.. Oh ja fff een tip begin bij een meisje niet gelijk over je stilval probleem (want dan knakken sommige meteen af) maar ga eerst eens wat leuke dingen doen! En dan kan je het over hobby`s hebben, enz... Je leert elkaar beter kennen, kan elkaar dan meer vertellen en wie weet misschien gaat het praten dan vanzelf.. Als dat niet zo gaat vertel het haar dan en misschien kunnen jullie beiden dan elkaar tot een oplossing helpen (niet uitmake natuurlijk ![]() En anders heb ik nog een tip die altijd werkt.. Nou het moet maar net klikke met een meisje of niet en alst echt niet werkt probeer dan een meisje te vinden die uit duizenden praat of een meisje die niet of weinig praat en op elkaars gelijke niveau zitten... Ik hoop dat je er iets mee kan ![]() Gr, DaLoverBoy
|
hoe doe je dat dan met je vrienden? waar heb je het dan allemaal over... ook al is het maar flauwekul...
lul gewoon raak tegen je vriendin....zoals tegen je gewone vrienden... lukt dit niet voel je je waarschijnlijk gewoon niet op je gemak bij haar... heb je er ook weinig aan dat ze je vriendin is... denk ik zo ![]()
|
![]() ![]() Gr, DaLoverBoy
|
Ja daar heb je wel gelijk in het moet klikken, maar als je elkaar beter leert kennen kan je ook over meer dingen vertellen.. Kan je eens gek doen (als ze dat leuk vind), etc...
Dat weet zelfs volgens mij een kind van 13? ![]() Gr, DaLoverBoy
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Offtopic: Jij bent pas 13? ![]() |
![]() |
|
Ga er met je linkermuis ingedrukt hierover:
Hahahaha J15K3F3T== daadwerkelijk een Betweter ![]() Damn lukt niet ![]() ![]() Off-topic..: Er was een paar dagen geleden zo`n meisje op het forum die al seks had enzz met een 16-jarige dus ik dacht die zal het dan ook wel al moeten weten dan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() GR, DaLoverBoy
|
![]() |
|