Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
k weet t niet.k weet t niet.
k ga morgen pas voor de 3e keer naar dr toe dus k heb geen idee.k weet ook niet of t wel zon goed idee is.nu begin k weer te twijfelen of k t wel zal laten lezen ![]() AAAH.
||
Citaat:
![]() ik denk dat het alleen maar ![]() |
![]() |
|
Hmm. Ik vind het heel klote voor je dat je je zo voelt. Ik weet dat het niets helpt om tegen je te lullen dat je positief moet denken en het niet zo snel moet opgeven. Daarom hoop ik alleen maar dat je inderdaad deze brief laat lezen, en dat je hulp krijgt.
Ik hoop ook dat je gaat in zien dat, als je je nu zo voelt, dat geen enkele garantie voor de toekomst hoeft te bieden. Sterkte ermee.
|
Verwijderd
|
Hoi Brenda,
Ik zou het zeker aan iemand laten lezen, of als het je lukt iemand vertellen. Zeker uiteindelijk ook aan je ouders, je denkt dat ze er verdriet mee doet, maar ik denk dat het ze meer verdriet doet als je dingen voor ze verzwijgt en speelt. Ze zullen het begrijpen of proberen om, maar stap naar iemand toe, want je kan het niet alleen af, je moet je hart luchten, dan zul je je vast beter voelen, in ieder geval na een tijd. Sterkte ermee! Hoop je een beetje geholpen te hebben |
![]() |
|
![]() |
thnx allemaal..
nouw k heb die brief gister aan de schoolpedagoog laten lezen, al was k er niet zeker van of het nou wel goed was. nou wel dus.ze reageerde heel erg goed.k zou er eigelijk heen van 12.45 tot 13.30 (1 lesuur)maar k heb r tot 14.30 gezeten..we hebben wel een heel goed gesprek gehad en het is zeker wel goed dat k daar gezeten heb.we zijn samen tot de conclusie gekomen dat het beter is als k n tijdje (al is het maar voor 2weken) ergens anders ga wonen.dan kan k n beetje tot mezelf komen..k kan onmogelijk thuis mezelf zijn. toen k daarna weer op school kwam hebben we het er met de klas over gehad en die hebben het (bijna) allemaal heel goed opgevat..maar mn telefoon is GVD gejat!in de tijd dat k bij de schoolpedagoog zat..en mn portemonee met 7 euro ook..maar die portemonee is vanochtend door de concierge leeg teruggevonden.. K voel me verrot..het lijkt wel of alle dingen die k doe zo ontzettend veel energie kosten..na n dag voel me zo moe en zo leeg..alles is weg..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Sollicitatie brief (Help) Fashion Icone | 5 | 04-01-2013 12:59 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
(Duits) Brief Jaimy15 | 1 | 29-10-2006 11:13 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |