Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2003, 20:00
Verwijderd
Na het boycot van de zes hockeyers en het aanblijven van Bellaart is hij nu toch opgestapt.

Citaat:
Hockeycoach Bellaart legt functie neer

Uitgegeven: 27 oktober 2003 20:31
Laatst gewijzigd: 27 oktober 2003 20:33

BUNNIK - Joost Bellaart heeft maandag besloten zijn functie als bondscoach van de nationale mannenhockeyploeg neer te leggen. Na de kritiek van zes internationals sprak het bestuur van de hockeybond nog wel het vertrouwen uit in zijn functioneren, maar Bellaart is na de hevige reacties tot dit besluit gekomen. Hij acht zich teveel beschadigd om zijn rol nog optimaal te kunnen vervullen.
Ik moet zeggen dat ik hier best blij mee ben, want op deze manier hebben we de 6 hockeyers weer terug. Wel jammer voor Bellaart, maar als het niet gaat, dan gaat het niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2003, 20:01
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Waarom nu pas

Dacht hij dat het eerst een grap was ofzo
Oud 27-10-2003, 21:02
Verwijderd
Waarom doen ze ervoor dan nog zo moeilijk. Gaan ze eerst een extra assistent manager aanstellen enzo, terwijl deze situatie bij de bondscoach allang bekend is. Maar Bellaart bleef maar beweren dat hij gewoon bondscoach zou blijven.

Ik denk dat dit wel een goede keuze is, je moet niet met een coach werken waar de spelers geen vertrouwen in hebben, dat werkt simpelweg gewoon niet. Omdat ik verder (zeer) weinig verstand heb van het hockeywereldje zou ik ook niet weten wie er een geschikte opvolger zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 21:04
Verwijderd
mwa, vervelend voor hem en zijn vrouw en kinderen ik wens die hierbij veel succes
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 11:35
P&C
P&C is offline
vergeet zijn huisdieren niet
Oud 28-10-2003, 11:52
Tofke_H
Tofke_H is offline
tja wat moet je hier van zeggen. Hij houdt de eer aan zichzelf. Persoonlijk had ik het ontslag al eerder verwacht omdat Nederland hoge verwachtingen heeft van zijn nationale hockeyteams.
Oud 28-10-2003, 14:15
Verwijderd
Goed dat ie de eer aan zichzelf houdt. Alleen jammer dat daar eerst 6 spelers voor in protest moeten gaan. Ik hoop wel dat Nederland nu weer gewoon goed gaat presteren
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten