Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
oh, ennne als je na 5 akkoorden een scheur in je gitaar weet te versieren... kan je volgens mij beter een bijl kopen.
||
![]() |
Citaat:
![]() Als ik ooit het geld heb koop ik zo'n gele.... ontopic: ben ik het wel met je eens...maar soms is een goeie deal op een nieuwe nog weer beter, ligt er net aan of die gitaar lekker speelt/klinkt |
![]() |
|
neeee geen squier, neem dan liever een yamaha setje
eg 112 hebben ze en erg 121 vooral de laatste is een stuk scheurijzer voor weinig geld met 2humbuckers en een single coil. je krijgt er een ga-10 versterkertje van yamaha erbij. en als je t nergens kan vinden moet je t zeggen k heb ze op mn werk staan ![]()
|
Verwijderd
|
Feedback heeft een Squier setje voor €229.
|
![]() |
||
Citaat:
Zal best joh, ik ga hier ook niet verder over discussiëren.. Op mijn muziekschool zie ik die troep btw nooit voorbijkomen tussen al die leerlingen ![]()
||
Citaat:
ik heb de tijds als eerst een yamaha pac gekocht omdat die gewoon fijner speelde dan een squier... ben er nog steeds blij mij.. maar ja blijft voorkeur, ga naar de winkel, pak een aantal goedkope gitaren en kijk ff hoe het voelt, welke het mooiste is en zo.... |
![]() |
|
ik ga binnekort ook mijn 1e (electrische) gitaar kopen.
en 't wordt een Esp Viper-50. www.music-store.de daar is die shit redelijk goedkoper. enneh njah gwoon ff langs de feedback ff uitproberen enzo.
|
|