Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2003, 10:38
Blubje
Blubje is offline
geen idee of dit topic hier goed staat, zo niet, verplaats 'm dan maar

mja ik vroeg me dus af of er iemand hier toevallig weet of er een Trading Cards winkel zit ergens in A'dam (of iig waar ze dat soort spul verkopen, een stripwinkel heeft het ook vaak) en zo ja, waar dan ergens?
ik ben namelijk op zoek naar wat dingen (geen magic trouwens) maar ik kan het hier in Breda nergens vinden en op internet bestellen is vrij duur. en aangezien ik zaterdag naar A'dam ga

dus iemand enig idee?? tnx
Oud 29-10-2003, 10:48
Thomas
Thomas is offline
Nee, ik kan je niet helpen. Waar ben je naar op zoek?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 10:55
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Wawl schreef op 29-10-2003 @ 11:48:
Nee, ik kan je niet helpen. Waar ben je naar op zoek?
charmed en buffy trading cards...ik kan ze dus wel op i-net bestellen maar dat is vrij duur en die ik zoek van Charmed zijn niet te bestellen op die site...dus ja ik hoop eigenlijk dat ik ze in a'dam ergens kan vinden
Oud 29-10-2003, 10:56
Thomas
Thomas is offline
Nu is het al wat duidelijker.
Ik kom zelden in Amsterdam dus ik heb geen idee.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 11:59
JUH
JUH is offline
Mja das altijd een probleem in A'dam... die komen en verdwijnen heel veel..
er zit er een vlakbij de amstelveense weg (bij die Albert Heijn)
proffesor Ich ofzo... daar kwam ik vroeger altijd, hadden ze heel veel losse kaartjes... maar dat was toen...
En er zit er een in een zijstraatje van de...keizersgracht...
gamesbox, magicbox... iets
vlakachter het postkantoor op de raadhuisstraat...
Oud 29-10-2003, 13:30
telluriet
telluriet is offline
Op de Zeedijk zit een obscuur winkeltje van Henk ofzo geloof ik.

(ja echt waar)
Oud 29-10-2003, 13:31
Bosserini
Bosserini is offline
Citaat:
telluriet schreef op 29-10-2003 @ 14:30:
Op de Zeedijk zit een obscuur winkeltje van Henk ofzo geloof ik.

(ja echt waar)
Ik kan me wel vorstellen dat je liever niet op de Zeedijk komt... (ik iig niet )
Oud 29-10-2003, 13:34
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
iej...? schreef op 29-10-2003 @ 14:31:
Ik kan me wel vorstellen dat je liever niet op de Zeedijk komt... (ik iig niet )
Hmm wat dan? 't Zit iig bij de Chinese tempel... Chinese buurt iig... geen last van schaarsgeklede dames of dealers.. slechts luidruchtige Chinezen.
Oud 29-10-2003, 14:22
Blubje
Blubje is offline
ok bedankt, ik ga wel op zoek
Oud 29-10-2003, 17:29
Verwijderd
Okee...

In de Hartenstraat zit 'The Gamekeeper'. Dat is de aanrader voor Amsterdam. Speelruimte, losse kaarten-verkoop en ook heel veel andere spellen (leuk voor cadeau's!). Helaas vind ik de losse kaarten er alsnog duur, maar je hebt soms mazzel in de zin van koopjes.
En als je dan toch in de buurt bent zit op de Rozengracht (die heeft stiekum geen water, althans niet zo veel dus laat je niet misleiden) Vandal Com-X, maar dat is meer een stripwinkel en heeft geen of weinig losse kaarten. Weet niet zeker of Vandal Com-X er nog zit, daar ben ik lang niet meer geweest maar The Gamekeeper bestaat zeker nog.
Verder zat er heel lang geleden een winkel in de Kinkerstraat, maar verdoe je energie niet aan het zoeken daarnaar want die is weg.

Vanaf CS kun je bus 142 richting Uithoorn/Wilnis nemen, dan stap je uit op Westermarkt, en dan kijk je praktisch bij Vandal naar binnen. Op een paar honderd meter afstand zit tussen - ik geloof - Herengracht en Keizersgracht (om het hoekje bij de Rozengracht iig) de Hartenstraat. Neem voor de zekerheid een kaart oid mee!

Succes drmee....

JOOST
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 17:42
zwoesj
zwoesj is offline
Het lijkt me zeer logisch dat er een is.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 18:10
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
PCRodent schreef op 29-10-2003 @ 18:29:
Okee...

In de Hartenstraat zit 'The Gamekeeper'. Dat is de aanrader voor Amsterdam. Speelruimte, losse kaarten-verkoop en ook heel veel andere spellen (leuk voor cadeau's!). Helaas vind ik de losse kaarten er alsnog duur, maar je hebt soms mazzel in de zin van koopjes.
En als je dan toch in de buurt bent zit op de Rozengracht (die heeft stiekum geen water, althans niet zo veel dus laat je niet misleiden) Vandal Com-X, maar dat is meer een stripwinkel en heeft geen of weinig losse kaarten. Weet niet zeker of Vandal Com-X er nog zit, daar ben ik lang niet meer geweest maar The Gamekeeper bestaat zeker nog.
Verder zat er heel lang geleden een winkel in de Kinkerstraat, maar verdoe je energie niet aan het zoeken daarnaar want die is weg.

Vanaf CS kun je bus 142 richting Uithoorn/Wilnis nemen, dan stap je uit op Westermarkt, en dan kijk je praktisch bij Vandal naar binnen. Op een paar honderd meter afstand zit tussen - ik geloof - Herengracht en Keizersgracht (om het hoekje bij de Rozengracht iig) de Hartenstraat. Neem voor de zekerheid een kaart oid mee!

Succes drmee....

JOOST
tnx
Oud 30-10-2003, 10:30
JUH
JUH is offline
Citaat:
In de Hartenstraat zit 'The Gamekeeper'. Dat is de aanrader voor Amsterdam.
Die bedoelde ik

Citaat:
Die zat er 3 weken geleden nog wel... is die echt weg?
Oud 30-10-2003, 12:58
Verwijderd
Citaat:
JUH schreef op 30-10-2003 @ 11:30:
Die zat er 3 weken geleden nog wel... is die echt weg?
Tot nu toe heb ik hem nog nooit gevonden, en de kinkerstraat is heeeel lang dus ik raad blubje af ernaar te gaan zoeken.... maar er kan inmiddels alweer vervanging voor zijn (nieuwe winkel), laatste keer dat ik er was is 3 jaar geleden... minstens.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 13:16
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
PCRodent schreef op 30-10-2003 @ 13:58:
Tot nu toe heb ik hem nog nooit gevonden, en de kinkerstraat is heeeel lang dus ik raad blubje af ernaar te gaan zoeken.... maar er kan inmiddels alweer vervanging voor zijn (nieuwe winkel), laatste keer dat ik er was is 3 jaar geleden... minstens.
hehe, nou dan ga ik daar maar niet heen, anders zoek ik nog voor niets straks
maar aan de rest van de omschrijvingen heb ik zeker wel wat!
Oud 30-10-2003, 14:47
Bosserini
Bosserini is offline
Citaat:
telluriet schreef op 29-10-2003 @ 14:34:
Hmm wat dan? 't Zit iig bij de Chinese tempel... Chinese buurt iig... geen last van schaarsgeklede dames of dealers.. slechts luidruchtige Chinezen.
Maja, vroeger werd er op de zeedijk zowat alleen maar gedeald. Kan veranderd zijn hoor
Oud 01-11-2003, 01:14
Joostje
Joostje is offline
Mwoh, prijzen verschillen niet echt tussen internet en irl winkels
Oud 01-11-2003, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 01-11-2003 @ 02:14:
Mwoh, prijzen verschillen niet echt tussen internet en irl winkels
Hangt er maar net vanaf waar je naar op zoek bent. En, irl betaal je geen verzendkosten.

Gefeliciteerd met je voornaam trouwens
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten