![]() |
|
Ik ken het....heb 2 jaar geleden overbelaste knieën gehad, dat kan echt verrekt veel pijn doen. Naar dokter gegaan...doorverwezen naar fysio...paar keer geweest en oefeningen meegekregen en toen was ik er voor 2 jaar vanaf, tenminste, gedeeltelijk. Nu begin ik weer last te krijgen. Vooral als ik moe ben 's avonds. Ik ga niet meer naar de dokter, ik had zo'n hekel aan die fysiotherapie!
|
bij mij is het 2 jaar geleden begonnen.. ik sportte te veel
![]() maar sinds een jaar kan ik bijvoorbeeld niet meer hardlopen ![]() dat houd ik niet langer dan een paar 100 meter voor enz.. ik fitnes nu en mountainbike af en toe
|
![]() |
Ruim 3 jaar geleden ben ik door een ongelukje op vakantie door mijn rechterknie gezakt. Had er soms veel last van, maar dacht gewoon: ach het gaat wel over. Na een half jaar ben ik toch maar eens naar de dokter gegaan en die verwees me door naar de fysio. Deze vertelde dat ik vaak voorkomt bij meisjes rond 15/16/17 omdat het kraakbeen niet sterk genoeg is in de knie. Ik moest vele oefeningen doen en heb dat ook steeds gedaan. Na een tijdje geen last meer, maar toen zakte ik er na een paar maanden weer doorheen, toen begon de ellende opnieuw. Op dat moment had ik volgens de fysio steeds weer wat anders. Slijmvlies ontstoken of bekneld, buitenminiscus geirriteerd ect. Binnenkort laat ik foto's maken, want 3 jaar met pijn trappen lopen, dansen en nauwelijk of niet rennen is ook niks. Als je er nog steeds last van hebt, laat foto's maken. Misschien blijkt ineens dat je geopereerd moet worden en dat kan je beter nu te weten komen dan dat je als je 30 bent te horen krijgen dat je al lang geleden geopereerd had moeten worden en dat het nu te laat is. Succes ermee!!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Knie problemen JonathanMJ | 2 | 23-09-2009 15:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Meniscus van knie sukkelaartje | 3 | 30-12-2008 23:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
Overbelasting knie? Anika | 6 | 24-10-2007 19:22 | |
Lichaam & Gezondheid |