![]() |
|
![]() |
hey!
ok dit ondewerp is er al vaak geweest maar toch enkele vragen ik moet dringen buikspier ofeningen doen, daarom gebruik ik een ab coach http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=461802 heeft er iemand een idee hoeveel oefeningen men ongeveer per dag moet doen en na hoe lang men dan effect ziet? ik raak elke keer ontmoedigd wanneer ik moeite doe en niet onmiddelijk iets zie veranderen ![]() zijn er bepaalde oefeningen die beter werken? met of zonder dit toestel... thx! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik moest laatst dansen, en toen moesten we ook buikspieroefiningen doen
het was zonder apparaat, maar ik vertel het toch maar even we moesten gaan liggen, gewoon benen gestrekt, armen naast je. dan met je lichaam omhoog komen, niet helemaal rechtop, maar een beetje 'hangend' en je rechterbeen omhoog, armen 2 seconden voor je, 2 seconden helemaal naar links en 2 seconden weer voor. en weer gaan liggen daarna herhaal je dit met je linkerbeen en dan ga je met je armen naar rechts. dit doe je een aantal keer (weet precieze aantal niet meer, sorry) als laatste doe je het nog een keer met 2 benen en ook dat herhaal je. Ik kreeg ongelooflijk last van mij buikspieren, terwijl ik toch wel vrij regelmatig buikspieroefeningen doe. je moet er vooral op letten dat je NIET helemaal rechtop gaat zitten. maar dat je dus echt je buikspieren nodig hebt om niet te gaan liggen (hoop dat het een beetje duidelijk is, nogal warrig verhaal)
|
Bij ons op het sportcentrum hebben ze ook zo'n abtrainer....en ik vind dat fijner werken dan als ik het zonder apparaat moet doen, ondanks dat ik er wel meer pijn van in mn nek krijg trouwens (ik voel het meer in mn buik=goed denk ik dan maar
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar of er nou genoeg spieren in een blubberbuik zitten of niet; tis wel ontzettend lekker zacht.
|
die oefening die zo populair is in het amerikaanse leger (nounou) is ook wel goed:
gewoon languit gestrekt liggen en dan alleen je benen omhoog bewegen, je rug daarbij recht houden en dus met je billen op de grond blijven. of gewoon aan de trap gaan hangen ofzo en dan je benen recht naar voren bewegen, waarbij je weer je hele romp recht houdt.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ok, ok, ik vrees dat het mij ook nooit zal gaan lukken ![]()
||
Citaat:
Zodra het ietsje meer is vinden de meeste jongens het toch niet meer zo geweldig. En veel meisjes overigens ook niet, want je doet het toch voornamelijk voor jezelf.
||
Citaat:
|
![]() |
|
glas cola met blokjes
![]() Maar ach..buikspieren. Tijd geleden deed ik elke dag 50 sit-ups, daarna met gewichten nog paar dingen, en hoe dat ook allemaal heet. Dat ongeveer vijf maanden lang en het resultaat is nog steeds zichtbaar. Alleen conditie is wel sterk achteruit gegaan laatste tijd, kan niet eens meer 50 keer opdrukken op knokkels, the painnnn
||
Citaat:
Ik denk dat de meeste mensen dat niet doen. Volgens mij is hardlopen een veel betere manier om wat kilootjes te verliezen. Dan wordt je buik vanzelf strakker ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik zelf doe elke avond 200 crunches, 6 x 30 en 1x 20, het effect is behoorlijk te zien. Nu nog een jaartje cardioen, en voila mn sic pack is klaar. ![]()
Laatst gewijzigd op 08-11-2003 om 14:58. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Meisjes vinden 6-packs nou eenmaal geweldig, en het is mijn missie om er een te krijgen ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
De beste methode vind ik nog de Crunches.. Je kan er een heleboel vinden op deze site
||
Citaat:
Ja hoor... want dat weet jij zo goed... ![]() Ik vind sixpacs helemaal niet mooi, en mijn vriendje lekker wel. En nee, die heeft dus geen blokjes, maar ik vind m veel mooier dan van die fitness-types. En ja, mijn vriend is wel n vent ![]() jezus, wat laat ik me kennen... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Arm- en buikspieren trainen Verwijderd | 9 | 06-01-2012 07:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
Buikspieren Sportlife1 | 11 | 07-05-2007 10:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Onderste buikspieren trainen. x-spekkie-x | 25 | 06-03-2005 11:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Buikspieren zorgt voor klein geslachtsdeel? DG | 20 | 30-01-2005 23:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
de onderste buikspieren. twirley | 7 | 19-09-2004 00:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Buikspieren zijn groter dan borstspieren, buikspieren steken uit! Peace | 4 | 03-07-2003 20:01 |