Advertentie | |
|
![]() |
||
Het klinkt me ook allemaal wat ongeinteresseerd in de oren wat hij allemaal zegt.
Citaat:
|
![]() |
ja ik heb hem gezegd dat we het dan net zo goed nu uit kunnen maken en daar was hij het niet mee eens. Hij zei dat hij nu van me houdt, maar dat hij heel vaak heeft gezien dat twee mensen op afstand van elkaar af groeien, en dat hij daarom denkt dat de kans ook bij ons bestaat.
We zijn nog zo jong (16 & 17) en ik ben zijn eerste langdurige vriendinnetje. Misschien wil hij gewoon niet te ver vooruit kijken?
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
MIS we maken tijd vrij voor elkaar. Soms ik wat meer voor hem dan andersom, maar alla. Zolang je dat wilt doen, al is het in het wekkend, dat zit het goed en wat dat paranoia betreft: je hebt gelijk, maar get over it. Want juist DAT kan je je relatie kosten.
||
Citaat:
|
![]() |
Ik ken dit verhaal heel goed, maar bij mij is het op een andere manier uitgegaan. Doordat mijn vriendin zo paranoia werd voelde ik me opgesloten. Ze werd ook verschrikkelijk jalours en als ik ergens niet tegen kan...
||
Citaat:
En nee ik voelde me helemaal niet aangevallen. Waarom zou ik? Alleen je stuk was veel te veel gefocussed op je eigen situatie tussen jou en je vriend. En daar heeft de topicstarter niks aan. Zij en haar vriend zijn, hoogstwaarschijnlijk, ander soort mensen dan jou en jouw vriend. Het enige wat je liet zien eigenlijk met je reply, was dat jij een afstands relatie kan volhouden en je het verbaastte en zelfs minachtte dat hun dat niet konden. Daar hebben ze niks aan. |
![]() |
|
ik herken mezelf wel een beetje in je verhaal.
mijn vriend is dit jaar gaan studeren terwijl we eerst bij elkaar op school zaten. hij woont nu ook in een andere stad. hierdoor kost het veel meer moeite om samen dingen te doen. maar wij hebben allebei zoiets van ik vind je nu heel leuk lief maar ik weet niet of dit gaat werken. we proberen het natuurlijk wel omdat we verliefd zijn. we willen ook dat het lukt. maar of we er altijd evenveel vertrouwen in hebben is een tweede... maar mijn advies is, als jullie blij met elkaar zijn probeer dan gewoon meer tijd voor elkaar te maken. ik denk niet dat hij je niet meer wil ofzo maar gewoon bang is dat het uitgaat en zichzelf alvast op de klap voorbereid (hij is waarschijnlijk bang door alle horror stories overlange afstands relatiers) maja hoop dat je er iets aan hebt.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hoeft geen garantie voor een eeuwige toekomst, maar vertrouwen in de mogelijkheid is toch wel fijn. Ik zou nog eens met hem praten, maak duidelijk dat jij je gewoon heel naar voelt en dat je best wil proberen om dat op te lossen, maar toch alleen als hij er dan ook helemaal voor gaat en niet zo'n inzicht heeft van 'waarschijnlijk gaat het uit'. Ik ken het gevoel op zich ook wel. Dat indekken ook vooral, daar heb ik ook erg veel last van. En best een kans dat mijn vriend en ik niet voor altijd samen blijven, maar daar ga ik natuurlijk niet vanuit want dan heeft het nooit zin, die garantie heb je immers nooit. Je gaat toch uit van wel een toekomst, anders kun je er beter meteen mee stoppen, dan doet het misschien iets minder pijn. Ja, bedenk goed voor jezelf of jij het ervoor over hebt en praat er nog eens goed over met hem. Maak duidelijk dat hij er misschien niet over nadenkt en het voor hem niet zo uitmaakt, maar dat jij er wel mee zit en dat jij op deze manier niet zeker weet of je wel wil afwachten of jullie uit elkaar groeien of niet. |
![]() |
|
snap precies wat je bedoelt, ik denk ook af en toe als ik me vriend keer niet ziet is ie nog wel gek van me? moet je gewoon ffies met hem over gaan praten, nu zie ik hem minder wel nog door de weeks maar wel minder allebei onze eigen dingen, ik ga ook weer meer met vriendinnen wat doen, en nu gaat het weer veel beter, denk erom dat je ook dingen met je eigen vrienden blijft doen
sterkte
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #166. Sorry.x | 476 | 29-11-2011 16:50 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #64 WolterB | 500 | 23-06-2007 13:20 | |
Liefde & Relatie |
Ja, hij gaat weg Spongsiebob | 2 | 20-04-2004 14:17 | |
Liefde & Relatie |
Ooit zo verliefd geweest? Rosie | 60 | 11-06-2002 18:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Afstand Verwijderd | 4 | 10-03-2002 21:14 | |
Verhalen & Gedichten |
En weer geen :( *schaam* Verwijderd | 1 | 07-03-2002 23:00 |