Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb min of meer hetzelfde probleem, onze buren kunnen blijjkbaar alleen van muziek genieten als de volumeknop helemaal open staat. Ik kan ook echt alleen maar leren als het heel erg stil is. Zelf ga ik dan maar even wat anders doen tot de herrie over is. Als het echt constant is dan is het misschien een mogelijkheid om oordopjes te proberen.
|
![]() |
hey,
leuk dat jullie allemaal gereageerd hebben ![]() ![]() ik heb dat ene geprobeerd waarbij ik mijn radio aanzet als ik geluid hoor .......en........ het helpt!!! kan me in ieder geval beter concentreren dan zonder muziek aan ![]() ![]() ![]() en ook t idee om in de bieb te studeren is handig, alleen ligt de bieb beetje ver bij me vandaan(1 uur) dus daarom blijf ik liever thuis, anders is de dag ook al zowat voorbij ohja...en meestal neem ik savonds dan nog een pauze rond half 7(rara......ER, hehe) die dan uurtje duurt, waarna ik nog ff doorleer meestal dan nog tot half 9 doorleren, wat al niet meer echt goed lukt en dan een leuk filmpje kijken of internetten ![]() ![]() dat zorgt dan ook weer voor wat afleiding en tenslotte dan slapen(heerlijk * * zucht) en de volgende dag maar aan een nieuwe ronde beginnen groetjes, sweety |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Hoe concentreer ik beter? mixedgirl | 10 | 20-06-2016 09:30 | |
VWO |
Woei, NL en WisB niet meer achter elkaar! Verwijderd | 7 | 12-05-2008 15:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ik voel me zo belabberd.. Nebel | 11 | 15-09-2004 15:53 | |
Liefde & Relatie |
verliefd en ik verveel me (de meest vreemde combi in eeuwen) Charlottetje | 8 | 16-01-2004 17:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Kan me niet concentreren The 1 and only | 10 | 27-11-2003 09:30 | |
Psychologie |
ik kan beter dood zijn dolores_temp | 9 | 16-04-2002 20:17 |