Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hoi lieve mensen,
thanks voor reageren. ok het klinkt heel erg stom en nu ik het nog eens over las gaat 't echt nergens over, maar ik was echt heeeeeel wanhopig toen ik dit schreef, er zijn ook wel redenen waarom ik me zo voel, dingen die gebeurd zijn maar die wil ik liever niet hier neer zetten want ik ben bang dat ik dan herkend word. maar dankjewel voor reageren, en de gene die blijven zitten, mooi kut is dat, en ermee stoppen, ja, ik zou wel willen, maar ik weet dat ik uiteindelijk toch wel weer door wil gaan, echt een studie doen, maar deze saaie kut school, waar je nog verplicht vakken moet kiezen, ik ben er zo moe van! |
![]() |
|
Heej.. da kon wel een stukkie tekst van mij zijn seg... K denk dr precies t zelfde over.... *zucht*
Jah ok, bij mij komen er ook nog andere dingen bij kijken, maar in grote lijnen ist t zelfde.. Dat van school enzow.. En ook dat van die ene persoon die ik maar niet in de steek kan laten..... Soms denk ik wel eens: Had ik maar nooit vrienden gehad, dan kan er teminste ook niemand zijn die je tegenhoudt als je zm wil plegen... Maar aan de andere kant maakt die persoon mij ook sterk, want omdat ik hem niet in zijn eentje achter wil laten probeer ik toch te blijven vechten, hoe verdomd moeilijk dat ook is...... Bij mij helpt het wel eens, dat als ik er weer echt helemaal doorheen zit, en het niet meer aankan, om te denken aan die ene persoon, en me af te vragen hoe hij zich zou voelen als ik er niet meer zou zijn, en hoe hij dan verder zou moeten. En om eerlijk te zijn kan ik niet leven met de gedachte dat als ik wegga, hij er ook niet meer tegenkan en me achterna zou komen.... Dus probeer ik te vechten...... Ik snap dat dit erg makkelijk klinkt, en dat je zelf nu vast zoiets hebt van "Ach mens waar heb je het over".. Daar heb je ook wel gelijk in.. Maar ik ben er nog steeds, dus schijnbaar helpt t toch op de een of andere manier................................ Ik ben het overigens ook zeer eens met het stukkie van Alicia Silverstone.... Nooit geschoten is altijd mis hè......... Maaruh, ik ga eens ff kappen met dit stukkie voor het dalijk wat te lang gaat worden.. maar ik laat nog wel eens wat van me horen... ennuh, als je wil praten: vleerwolfje@hotmail.com Groetjes x-x-x Laura Remember: Life's worth living, or you wouldn't be here at all
|
Hey, ik heb NET hetzelfde...why the fuck ik zo denk, weet ik veel...Ondanks dat ik met alles probeer te lachen vind ik alles gewoon kut...Neem soort antidepressiva, hielp in et begin, nu totaal nie meer...Heb tenminste geen zin meer om te janken zonder reden, nu ben ik gewoon strontboos bij momenten zonder reden, vind ik nog steeds beter...Had mijn examens nog nooit zo goed gekunnen, maar mijn punten waren nog nooj zo slecht geweest...8 tekorten, stomme euforie van die strontpillen alsjet me vraagt...ik heb wel vriendschap van mensen enzo, maar ik heb er gotver geen voldoening aan...aan nix, tis stom en klote...heb vandaag gechat met een vriendin van me over de zin van het leven, en naar mijn mening kwam er nix dan bullshit uit...alhoewel ik dat meisje op prijs stel daar niet van...maar het leven slaat op nix, zo denk ik er al heel lang over, en het irriteert me verschrikkelijk...ik voel me gewoon gevangen omdat ik leef, tis gewoon stom en zielig, ik zou me leven gratis aan iemand geven die er iets mee zou kunnen doen en er gelukkig mee kan zijn, misschien heb ik dan tenminste voldoening...en nee, ik hoef geen negatieve reacties of troost ofzo...want daar heb ik nix aan...ik moest het gewoon even kwijt thx, ben alvast blij dat er nog mensen zo zijn als ik, das dan de enige opluchting
|
![]() |
|
![]() |
Ik wil je niet opbeuren maar als je jezelf zo nutteloos vind moet je echt eens om je heen kijken. Er bestaan geen nuttige mensen op deze wereld want we helpen hem allemaal te verkloten dus er is helemaal niemand beter dan jouw. Ik heb ook zo mijn momenten. Psychologen helpen indeed geen ene flikker. Nou ja die mischien wel. En aan antideprishit moet (nogmaals indeed) helemaal niet aan beginnen. Ik had dit soort gevoelens vooral toen ik 16 was. Echt een kutjaar. Ik ben er nu wel een beetje overheen gegroeid of met andere woorden, ik heb er mee leren leven. Niet alles is zo fucking hopeloos als je denkt.
En als je er ooit een einde aan wil maken zal ik dat in ieder geval vet klote vinden. Er zijn namelijk niet veel mensen die de wereld en z'n verkrachters begrijpen. 'k zie je in het vagevuur ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Lucht je hart topic #8 Verwijderd | 500 | 16-07-2004 18:56 | |
Psychologie |
Help ik ben een borderliner Little miss NAUGHTY | 27 | 03-06-2003 16:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Resultaten van de Dansen op Papier wedstrijd !!! murwari | 14 | 25-03-2003 08:20 | |
Psychologie |
:'( Verwijderd | 44 | 26-02-2003 23:16 | |
Psychologie |
Jezelf niet kunnen aanvaarden my iron lung | 39 | 25-02-2003 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
ik weet het gewoon niet meer.. Darkie | 1 | 01-11-2001 13:50 |