Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2003, 18:29
sweet-girl
sweet-girl is offline
T is nu ongeveer 2 maanden uit met m'n vriend (we hebben 8,5 maand iets gehad) en ik mis hem nog steeds enorm.. Iedereen zegt dat k me eroverheen moet zetten, maar ik KAN t gewoon niet.. Ik mis hem ontzettend, t is net alsof er een deel van me weg is. Krijg em gewoon niet uit m'n gedachten, hoe erg ik t ook probeer.. Ik wil em echt terug....
Help!! wie heeft hier ervaring mee? wat moet ik doen??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2003, 18:30
Verwijderd
tja, er valt weinig te doen om heel eerlijk te zijn
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 18:33
sweet-girl
sweet-girl is offline
sniksnik.. maar k voel me zo.. kut.. al 2 maanden lang..
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 18:36
FemmeLaRose
FemmeLaRose is offline
Ik snap dat iedereen zegt dat je hem uit je hoofd moet zetten, maar dat gaat gewoon niet makkelijk. Mijn vriend zit nu 2 maanden in Bosnie, voor uitzending. Duzz ik begrijp wel hoe je je voelt. Het is wel belangrijk dat je doorgaat met je leven, maar het is aan jou hoe snel je dat wilt doen. Ik begrijp uit je verhaal dat je dat niet kan en waarschijnlijk ook niet wilt. En dat is zeer begrijpelijk. Probeer anders een brief naar hem te schrijven waarin je alles zegt hoe je erover denkt. Deze brief hoef je niet op te sturen als je dat niet wilt, maar op deze manier schrijf je het een beetje van je af. Ook kan je de brief schrijven en dan verscheuren of (hoe slecht het ook klinkt) verbranden, misschien dat je op deze manier je gevoelens en gedachtes uit je hoofd krijgt. Maar wat erg belangrijk is, neem er de tijd voor. Laat niemand je dwingen dat je hem uit je hoofd moet zetten of dat je moet daten met andere jongens. Doe het op je eigen manier en tempo. Laat me eens weten hoe het met je gaat en als je wil praten hoor ik het wel van je! Succes meissie!
Oud 31-10-2003, 18:58
sweet-girl
sweet-girl is offline
Thanx Heartbeat13..! Ik zal zeker laten weten hoe dit verdergaat.. misschien dat ik em een brief ga schrijven en em dan ook opstuur, maar dat weet ik nog niet.. ik doe t voorlopig rustig aan.. Jij ook veel succes de komende tijd met t moeten missen van je vriend.. Ik hoop dat hij weer snel terug komt uit Bosnie..
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 19:28
Verwijderd
Had ik ook hoor met m'n ex, toen ben ik op een gegeven moment veel rond gaan hangen met mn beste vriend vele uit enzo en ben ik een jongen tegen gekomen die eigenlijk heel botweg zei dat ik niet zielig moest doen en dat de juiste persoon zomaar langs kan komen of zelfs maar onder mn neus kon staan op dat moment en nahja dat was hem dus. Lol...
Maar ik heb dus een aantal brieven geschreven, een van die dingen heb ik nog (las ik laatst terug en ik schrok best wel ove rhoe een puinhoop ik toen was) maar ik heb gewoon heel veel steun aan mn vrienden gehad. En constant op je ex blijven zitten, jeweetweel, over hem na willen denken en hem terug willen heeft geen zin je haalt jezelf van de greppel in de sloot. Dus da's ook niet slim.
Sterkte anyway (En ik had mn ex een brief geschreven, aantal vrienden hadden die ook gelezen en alles wat er instond was waar over hoe hij mij behandeld had etc. Helaas hing hij de klootzak uit, heb ik een gigantische deuk aan overgehouden, maar da's allemaal over) Mijn punt is dus.... wat voorbij is is voorbij en mocht hij niet positief reageren, je er ajb niet nog rottiger oner gaan voelen want dat is het geowon niet waard.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 13:56
suikerprinses
suikerprinses is offline
Oooow, ik heb precies hetzelfde probleem...

Ik had 6 maanden een vriendje, en dat is nu 3 maanden uit. Het liefst wil ik hem ook nog steeds terug. We gaan nu echt onwijs veel met elkaar om, waardoor hij me soms ook wel de indruk geeft dat hij me terug wil. Maarja, ik probeer me daar geen ruk van aan te trekken.. Er is gewoonweg niks aan te doen om hem uit je kop te krijgen. Heel veel Stuck van Stacie Orrico luisteren, en misschien vertellen dat je hem terug wilt. Heb ik ook gedaan een paar weken geleden. Toen zei hij dat hij me geen valse hoop wilde geven, omdat hij geen relatie wilde. En vanaf dat moment zie ik hem altijd als hij hier is *hij woont op kamers*, belt hij bijna elke dag enzz..
Mannen

Maar die brief schrijven helpt denk ik wel. Heb ik ook wel gedaan. En er gewoon onwijs veel over praten met ouders, vriendinnen, vrienden, en misschien de man in kwestie.

Suc6 meis!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 18:41
sweet-girl
sweet-girl is offline
Ooh, k zou willen dat m'n ex en ik ook nog goed met elkaar konden omgaan.. Toen t net uitwas, ging dat ook wel.. Maar nu, hij zit echt stom te doen tegen me, en k ben ook niet meer echt bepaald aardig tegen hem.. Maarja, toch lijkt t me ook wel moeilijk als je nog veel met elkaar omgaat.. Vooral voor jezelf, omdat je em toch nog terug wil.. Maar heb zeker bewondering voor je dat je probeert je 'r geen ruk van aan te trekken'.. you go girl!! Maare, dat ie je bijna iedere dag belt, moet toch iets betekenen.. Misschien dat t allemaal weer goedkomt! you never know, time will give the anwer.. Tot die tijd, jij ook heel veel succes!!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 18:55
stinkdiertje
stinkdiertje is offline
Ik herken wel heel veel in je verhaal eigenlijk. Met mijn eerste echte vriendje ging het na een tijdje ook uit, we hebben het eigenlijk samen uitgemaakt maar het leek of hij gewoon doorging met zijn leven, en mijne bleef (naar mijn gevoel) gewoon stilstaan. Zonder hem was gewoon niets meer leuk. Maar geloof mij; dat gevoel slijt echt!!!! Jawel het is nu een half jaar uit, en nu (ja helaas voor jou ik kan het pas nu zeggen) kan ik gewoon zeggen dat ik echt over hem heen ben. Nog steeds mis ik 'm af en toe (vooral als ik m net weer gezien heb, ja wij zijn nog vrienden....tip; doe dat even niet, maakt t nog moeilijker) maar over het algemeen gaat t nu super, dus echt geef het de tijd (en dit klinkt heel oma-achtig i know...)

sterkte iig!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 19:40
sweet-girl
sweet-girl is offline
Mmh, k hoor net van een vriend van me dat m'n ex iemand anders op t oog heeft.. Nou, lekker om te weten dan.. Net nu k me had voorgenomen alles aan hem te gaan vertellen (hoe k me voel enz).. Dat gaat mooi niet door duzz..
Mannen.. t zijn echt eikels.. (sorry voor de lieve-mannen onder ons)
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 19:45
sweet-girl
sweet-girl is offline
OOHHH!! k ben beetje blij nu.. m'n ex vond (zoals k een paar minuten geleden zij) iemand leuk.. maar hij heeft nu tegen haar gezegt dat ie weet dat t niks wordt!! whahahaha... sorry, moest ff
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 19:52
Verwijderd
Citaat:
elise15 schreef op 01-11-2003 @ 20:40:
Mmh, k hoor net van een vriend van me dat m'n ex iemand anders op t oog heeft.. Nou, lekker om te weten dan.. Net nu k me had voorgenomen alles aan hem te gaan vertellen (hoe k me voel enz).. Dat gaat mooi niet door duzz..
Mannen.. t zijn echt eikels.. (sorry voor de lieve-mannen onder ons)
Waarom is hij nou weer een eikel dan, het is je ex, dan mag ie best iemand anders leuk vinden
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 21:47
Cinamon
Cinamon is offline
Normaal zou ik zeggen:
Doe godverdomme normaal! Get yourself together! Je bent heus niet afhankelijk van dat joch. Hoe lief, leuk, aardig, knap, stoer, attent en geweldig hij ook wel niet is!

Maar omdat ik het best wel kan snappen doe ik dat niet.
Ik blijf het wel vinden.
Tenminste, ik neem aan (uit je naam) dat je 15 bent. Nou goed 8,5 maanden is natuurlijk niet niks, dat geef ik je mee. Maar kom op! Je bent 15/16 om nou even voor langer dan een jaar aan iemand vast te zitten?
Nee!
Fout.. Maar goed, ik zal het zelfde zeggen als je vrienden, get over it! Nog even en je begint werkelijk op een jaloerse ex te lijken. Dat is naar mijn mening nog erger dan een stalker ofzo, waar je ook wel wat van weg hebt.
Vergeten!
Aan hem blijven denken en hopen dat er iets terugkomt (zeker nudat hij iemand anders leuk vind) heeft No use.
Oud 01-11-2003, 23:04
robbie-fan
robbie-fan is offline
ik had 9 maanden verkering toen hij het uitmaakte, we zijn nog aantal maandjes stiekem verder gegaan maar werkte niet echt!! dat is nu ongeveer iets meer dan 1 jaar geleden.... en believe me!! ik hou nog steeds van em en mis hem nog steeds!!! we hebben beetje ups and downs, af en toe hebbe we weer eens wat, dan zegt ie weer dat et zo nie gaat en hebbe we ruzie, dan smst ie weer dat ie me mist en van me houdt en me nie kan late gaan enzovoort enzovoort...
kdenk dak uiteindelijk toch nog wel met em trouw hahaha als et zo door blijft gaan als nu dan toch

sterkte en onthou, er zijn meer jongens dan kerken in nederland hoor!!!!
Oud 01-11-2003, 23:34
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik snap jouw houding nou ff niet (yahoo, het wordt niets met het meisje dat hij op het oog heeft). het is úit. hoogst waarschijnlijk ziet hij het niet zitten om nog wat met jou te nemen en daarom moet je jezelf nou ook niet gaan zitten opfokken. je blijft hopen dat het goed komt, maar je kan hem beter gewoon vergeten hoeveel moeite je er ook mee hebt.

je doet nu een beetje naief. dat gaat je alleen maar meer pijn doen.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 08:56
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
elise15 schreef op 01-11-2003 @ 19:41:
Ooh, k zou willen dat m'n ex en ik ook nog goed met elkaar konden omgaan.. Toen t net uitwas, ging dat ook wel.. Maar nu, hij zit echt stom te doen tegen me, en k ben ook niet meer echt bepaald aardig tegen hem.. Maarja, toch lijkt t me ook wel moeilijk als je nog veel met elkaar omgaat.. Vooral voor jezelf, omdat je em toch nog terug wil.. Maar heb zeker bewondering voor je dat je probeert je 'r geen ruk van aan te trekken'.. you go girl!! Maare, dat ie je bijna iedere dag belt, moet toch iets betekenen.. Misschien dat t allemaal weer goedkomt! you never know, time will give the anwer.. Tot die tijd, jij ook heel veel succes!!

Ja het is een beetje een vage gozer
Moet wel eerlijk toegeven dat het soms moeilijk is om gewoon vrienden te zijn. Maar begin er nu aan te wennen.. En ik denk dat dat wel scheelt. Het drong namelijk helemaal niet tot me door.

En toen hij een nieuw vriendinnetje *zn ex die altijd zat te stoken in onze relatie* was ik onwijs boos. Maar het doet je wel beseffen dat zijn leven doorgaat. En jij moet ook verder.. Hoe moeilijk dat ook is. En af een toe een kutdag hebben mag best
Het gaat goedkomen, let op mijn woorden!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 09:47
sweet-girl
sweet-girl is offline
Voor iedereen die zegt dat ik naief en alles ben:
normaal doe ik ook niet zo, over is over.. Maar deze x was t toch anders.. Hij leek niet echt zeker van z'n besluit enzo.. ook uit de dingen die hij zei concludeerde ik dat ie t allemaal ook niet zo zeker wist.. Als hij nou duidelijk was geweest, maar dat was ie eigenlijk helemaal niet.. En oke, k weet dat k zo iemand niet moet willen, die niet weet wat ie wil.. Maar toch.. T is en blijft allemaal een beetje vaag.. K sluit ook inderdaad niet uit dat we uiteindelijk weer bij elkaar komen.. Maargoed, speciaal voor iedereen die zegt dat k over hem heen moet komen en niet zielig moet doen, zal k dat nog eens proberen.. Jullie hebben gelijk als jullie zeggen: je bent pas 16! Kweet ook wel dat er meer in t leven is dan hij, maarja nu even niet..
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 10:41
BeAuTiFuLL
BeAuTiFuLL is offline
Citaat:
elise15 schreef op 31-10-2003 @ 19:29:
T is nu ongeveer 2 maanden uit met m'n vriend (we hebben 8,5 maand iets gehad) en ik mis hem nog steeds enorm.. Iedereen zegt dat k me eroverheen moet zetten, maar ik KAN t gewoon niet.. Ik mis hem ontzettend, t is net alsof er een deel van me weg is. Krijg em gewoon niet uit m'n gedachten, hoe erg ik t ook probeer.. Ik wil em echt terug....
hmmm,

Dat is is minder ja, Tuurlijk mis je hem en ja tuurlijk hou je van hem en een deel is weg uit je. Iedereen moet zijn mond gewoon houden over overheen zetten, je moet je tijd nemen en als je aan hem wilt denken denk maar aan hem je moet het namelijk zelf verwerken en geloof me ik praat uit ervaring het gaat lang duren ik wil je niet na beneden halen ofzo maar het heeft tijd nodig. En ja je wilt hem terug oke,heb je ook nagedacht waarom het uit is ligt het aan jouw aan hem???
Ik denk altijd het gebeurd niet zomaar alles gebeurd om een rede. Maar het is moeilijk,maar naar regen komt zonneschijn. en hou je sterk en weetje je moet heel veel leuke dingen doen met je vriendinnen dat helpt echt! Maar wat je niet moet doen.. omdat je zo alleen voelt en je hebt iemand nodig die je kust aan je zit enzo Hallo iedereen heeft ze behoeftes. . Niet met een andere jongen gaan als je uitgaan ofzooo hoe lief en mooi hij is!! ook al voel je van ja hij vrolijkt me wel op enzo hij geeft me wel liefde...ect,nee die gozers maken alleen misbruik van je en dadelijk zit je nog in een diepere put oke.. komt goed meid!!!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 10:47
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Citaat:
elise15 schreef op 31-10-2003 @ 19:29:

Ik zou gewoon goed met hem praten..
En tegen hem zeggen hoe JIJ erover denkt...
Ik kan goed begrijpen dat je hem (nog) niet kunt vergeten...
Maar...
Misschien kun je eerst gewoon goede vrienden met hem blijven, en dat je het daarna weer langzaam met hem op probeert te bouwen...
Succes
Rebecca
Oud 02-11-2003, 14:14
sweet-girl
sweet-girl is offline
[QUOTE] En ja je wilt hem terug oke, heb je ook nagedacht waarom het uit is ligt het aan jouw aan hem???[QUOTE]

Tis niet echt duidelijk.. Eerst zei hij dat ie onze relatie zo serieus vond en dat ie vrijer wilde zijn enzo.. Nou, als ie dat gewoon had gezegt dan had k daar wel rekening mee gehouden.. We waren heeeel vaak bij elkaar, en k dacht dat hij dat ook wel leuk vond, maar kennelijk duz niet.. Beetje afstand/je eigen dingen doen daar heb k ook geen moeite mee.. Maarja, daarna begon hij mij allerlei domme dingen te verwijten enzo, die echt helemaal nergens op slaan! Volgens mij weet de man in kwestie t eigenlijk ook niet echt waarom ie t heeft uitgemaakt.. Gewoon, omdat ie niet meer van me houdt, k denk dat dat wel een goede rede is..(Maar hoe die liefde voor mij nou opeens binnen 1 week weg kan zijn...? Kep echt geen idee)
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 19:02
droomkoningin
droomkoningin is offline
Ik denk dat je jezelf moet afvragen waarom je hem mist.
Stomme stelling/vraag misschien, maar mis je hem omdat hij zo lief, leuk, aardig was of mis je iemand? Iemand waar je tegen aan kan praten als er iets is enzo?
In ieder geval, succes/sterkte.
Oud 03-11-2003, 13:52
sweet-girl
sweet-girl is offline
Mmh, waarom zit k nou ook nog eens bij hem op school en moet k hem iedere pauze zien? En waarom krijg k van iedereen te horen wat m'n ex nu weer allemaal heeft gezegt/gedaan.. zelfs mn eigen vriendinnnen vertellen verhalen over hem.. hoe kunnen ze nu van me verwachten dat k em vergeet...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten