Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je houdt van hem, jullie vriendschap is heel close.. als je dan veel met elkaar optrekt is het logisch dat je hem mist wanneer hij weg is, dit hoeft niet te betekenen dat je hem perse leuk vind..
Dat je jaloers bent op die ex is omdat zij wel bij hem is.. Heb je dit nooit bij vriendinnen? Stel je hebt een hele close beste vriendin en die gaat op vakantie met een andere vriendin, zou je dan niet jaloers zijn op die andere vriendin en je beste vriendin missen? Je moet bij jezelf nagaan.. Ben je gelukkig met de situatie zoals ie nu is tussen hem en jou, of wil je echt zijn vriendin zijn? Wil je perse die vastigheid? Of vind je zoals het nu is gewoon heel erg fijn en hoeft er van jou niet perse iets te veranderen? Die dingen die hij tegen jou zei, dat meent ie waarschijnlijk ja, maar dat wil niet zeggen dat hij meteen iets met je wil, zoiets kun je namelijk ook heel sterk voor vrienden van je voelen.. Je hebt best kans dat hij meer voor je voelt, maar dat hij niet iets echt vasts wil, en het daarom fijn vind zoals het nu is.. en jij misschien ook wel.. Ik zou afwachten, als er ooit iets uit groeit gebeurt dat, nu hebben jullie het gewoon heel fijn zoals het is toch? En ja, missen is een gevoel dat altijd aanwezig zal blijven in je leven, en waar je mee om moet leren gaan.. Denk maar zo, het weerzien is dan extra leuk!!! |
![]() |
|
hee hee bedankt voor je reactie,
hij vroeg me een tijdje geleden ook wat ik zou zeggen als hij me 'verkering zou vragen' ik weet het echt niet.. Ik ben meer type vrijgezel denk ik... Ik zou op dat moment als ie dat vroeg impulsief reageren, hangt echt helemaal overal vanaf... Ik heb dit gevoel van soort jaloersie niet echt eerder gehad, maar ik heb wel tegen m gezedcht dat ie me gewoon maar nie moet missen en weer naar zn ex moet gaan enzo, daar ben ik wel blij om da ik da gezecht heb. En ik verheug me nu al op het weer-terug-zien en meeltje-ontvangen Nog een klein voordeeltje ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Kan ik hier m'n verhaal kwijt? Marliee. | 4 | 15-03-2010 19:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Ik mis je voor altijd Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #28 coopergirl | 487 | 22-05-2005 10:00 | |
Verhalen & Gedichten |