Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2002, 20:06
lake bodom
lake bodom is offline
hey
hm dit is best vaag.. want t is dus 5 weken uit met mun ex.. maar donderdag (3 dagen terug) ben ik weer bij hem geweest, en hij zei datie me eigelijk nog heel leuk vond, en of we t niet opnieuw konden proberen, naja we hebben dus ook gezoent..
maar ik heb sinds toen ik wegging niks meer van hem gehoord
ik heb zelf ook niks van me laten horen.. want ik denk van, als hij me echt nog leuk vind moet hij dat maar doen.. maarja, vroeger schreef die elke dag wel een meeltje ofzo..
hmm wat denken jullie hier nou van?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2002, 20:34
Verwijderd
Hmz, wel vaag jah..

Het zou kunnen zijn dat hij denkt van nouw, ik geef haar de tijd erover na te denken en dan neemt ze wel contact met me op.. ik weet ut ook niet echt.. Weet je dan al of je het ook wel nog es met hem wil proberen? Zo niet, dan zou ik verder geen contact met hem opnemen. Zo wel, en je wil graag duidelijkheid zou ik hem een simpel meeltje sturen, of ie nu met je verder wil of niet omdat je het een beetje vaag vind dat ie nix van zich laat horen.. Laat ie dan nog nix van zich horen dan heeft ie zich ms bedacht ofzow, maar zouk lullig vinden als ie je dat dan niet laat weten. Je kan ook blijven wachten tot hij contact op neemt maar dan blijf je wel in onzekerheid.. je moet dus even nagaan wat je nu wil denk ik..

Sterkte iig
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 15:41
Verwijderd
Weet je wel zeker dat je weer met hem doorwilt..?
Die vraag moet je jezelf echt stellen, want anders krijg je er spijt van en moet je hetm misschien al heel snel weer kwetsen ofzo..

Maar ik weet niet wat je beter kunt doen..
Ik zou, als ik echt gek op die jongen was, gewoon niet kunnen wachten tot hij contact opneemt.. Kweenie waarom. Angst ofzo dat hij in de tussentijd een ander vind (das nogal een kwaaltje van me )

Maar misschien is dat idd wel beter, zodat je kunt zien dat ie er echt moeite voor over heeft.. als bevestiging..
Maar wie weet is het idd zo dat ie op jou wacht..
En als jullie op elkaar blijven wachten schiet het natuurlijk niet op

Kweet het niet... doe wat jij denkt dat het beste is...

Succes
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 17:44
lake bodom
lake bodom is offline
thanx
nou ik heb dit dus vanmiddag naar hem toegestuurd:

hey hey
alles goed? met mij niet echt, kheb net gisteren te horen gekregen dak pfeiffer heb en mun proefwerken verkloot t zou ook een bacterie kunnen zijn zei de dokter, daarom hebk nu zon antibiotica, maar als dat dus niet helpt hebk t dus wel.. en hij zei dat dat al bijna zeker was dus.. misschien heb jij t nu ook wel
maarja, eve over donderdag, wil je nou wel of niet, je zei van wel, maar je laat nix van je horen hmmz vaag.. naja ksnap t niet echt... kga maares eve leren ofzo...

en dit schreef hij:

hoihoi,
sorry dak nix van me liet horen jah, komt omdak de laatste tijd bijna nie thuis ben geweest, nie echt tijd voor gehad dus..
maare pfeiffer?? Hoe kom je daar dan opeens aan.., khoop dat jet dan niet heb he, ik zal et wel nie hebben hoor, kben nooit ziek ofzo dus...
over donderdag, ik wil et nog steeds wel weer proberen jah..komt nergens door dak je nu pas mail, ik heb gewoon nie eerder tijd gehad, en der aan ged8, , maare kmoet weer weg, nou suc6 met je proefwerken ent zal vast wel niet zo ernstig zijn allemaal he , kusje

hmz hij klinkt niet echt geintereseerd ofzo.. ik bedoel.. volges mij zou t hem ook niet uitmaken als t niks meer zou worden ofzo...

hmm zalk hem wat terugsturen?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 19:57
Verwijderd
Kweenie hoor.
Als ie echt niet geinteresseerd was had je dat smsje (1 smsje? ) niet gekregen, twas nogal een verhaal namelijk!
Maar anders moet hij maar eens iets van zich laten horen. Het moet niet alleen van jouw kant komen..

Maar als ie toch geinteresseerd is, dat kun je namelijk niet uit een smsje halen denk ik, dan kun je best eens met hem afspreken en misschien opnieuw proberen?

Ik weet het niet meissie, doe wat goed voelt! Hou me wel even op de hoogte ok?

Succes!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 20:35
Piccola
Piccola is offline
Ik zou iets met hem afspreken... Ergens wat gaan drinken ofzo?! En dan zie je vanzelf wel hoe het loopt. Tsjah, kweet het ook niet echt. Ben in dit soort dingen nooit zo goed! Ik ben zo'n "onzeker afwachtertje" in dit soort gevallen! Daardoor ben ik een keer 'de jongen van mijn dromen' (dat dacht ik toen..) kwijtgeraakt! Duss..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten