![]() |
|
Aan het begin van de avond.
Als ik wakker word ben ik nog moe en duf en heb ik altijd het idee dat mijn adem verschrikkelijk ruikt. Dan heb ik echt geen zin in seks. Laat in de avond word ik moe en wil ik gaan slapen. Behalve als ik alcohol op heb. ![]()
|
Verwijderd
|
Over het algemeen is het laatste waar ik 's ochtends aan denk wel zoenen of seks. Getver. Het is al vreselijk genoeg om er achter te komen dat je college hebt van een veeleisende docent, dat het koffiezetapparaat het niet doet en dat je vergeten bent je te scheren. Laat staan dat daar nog seks bij kan komen kijken.
|
![]() |
|
Avond, maar dat heeft ook te maken met dat ik 's avonds en 's nachts altijd opper-actief ben en 's morgens opper-a-actief
![]()
||
Citaat:
Mijn favo moment: in het middagzonnetje. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb vooral 's ochtends zin als ik wakker word. Heerlijk om dan ff lekker aan seks te doen en daarna weer samen in slaap te vallen.
's Avonds ben ik moe van de dag. Alhoewel ik in het begin van de avond ook wel zin heb af en toe ![]()
|
![]() |
Oh echt.. M'n vriendje wil ALTIJD 's ochtends, maar dan ben ik nog veel te duf, moe en slaperig.. Ik wil 's avonds voor het slapen gaan (hij dus niet!!) en dan na de heerlijke seks tegen hem aankruipen en lekker gaan slapen..
NIET 's OCHTENDS DUS!! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Het maakt mij niet uit wanneer we het doen, ik vind het altijd wel goed. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
He jij daar, zal je antwoorden? perfectme | 500 | 21-02-2005 11:50 |