Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2003, 13:43
TranceGirl
TranceGirl is offline
Ik wil graag Toegepaste Psychologie gaan volgen op het HBO. Maar nou weet ik niet of er verschil zit in Fontys Hogeschool Tilburg en Fontys Hogeschool Eindhoven? Ik weet niet of er misschien mensen zitten op één van die twee scholen? Zijn er verschillen?

Want een vriendin van mij zit dus op Fontys Hogeschool Eindhoven en zij vertelt mij dus wel eens wat dingen over de opleiding. Ze moest namelijk een presentatie houden met haar groepje en toen zei die leraar een keer dat het niet doorging omdat hij vond dat de leerlingen het te druk hadden met andere dingen en ze mochten gewoon van hem naar de stad? Nou dat vind ik dus niet echt een goed iets? Maarja, nou goed... Ook iets anders, moesten ze dus wél een andere keer een presentatie houden en toen ging het helemaal mis bij hun groepje en ze hadden toch een 8? Je hoeft bijna niets te doen op die opleiding (in Eindhoven). Ik weet dus ook niet of het zo is in Tilburg?

Maar ik zit dus nu te twijfelen naar welke school ik zal gaan. En welke het beste is. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen... Oja, en zijn er misschien andere HBO's in Nederland die ook Toegepaste Psychologie geven en die ook heel goed les geven?
Dank je wel alvast...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2003, 14:41
marieke_temp
marieke_temp is offline
misschien is het slim om van beide een open dag te bezoeken zodat je zelf een indruk krijgt van hoe het daar is (ja, van allebei waarschijnlijk te rooskleurig maar okay)
Oud 03-11-2003, 16:00
Verwijderd
In Zwolle (aan het windesheim denk ik) wordt ook toegepaste psychologie gegeven, ik denk dat daar beter les wordt gegeven. Die Fontys-school klinkt als een middelbare school ipv een hbo, lijkt me niet zo goed eigenlijk!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten