Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik kan in de brochure weinig vinden over de stages.. ik weet wel dat ik daar op de open dag achter ga komen.. maar ik vraag me toch af hoe die stages verdeeld zijn. Je hebt het over een snuffelstage.. houdt dat in (zoals bij Fontys) dat je in het eerste jaar één keer een weekje meeloopt op een school en dat je daarna één dag in de week op de school meeloopt en geleidelijk aan les gaat geven, of moet ik het me anders voorstellen? Oftewel (concreet ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn snuffelstages waren:
1: Een soort van project op een school (samen met studenten die de lerarenopleiding Engels en Nederlands deden), daar moesten we gewoon dingen uitzoeken over de schoolorganisatie ed. Ik heb een les Nederlands gegeven, omdat het me leuk leek om een les te geven, maar dat hoefde niet. 2: Bijles geven aan een aantal leerlingen uit (in mijn geval) 3 havo. Misschien dat ze in de loop van het jaar nog andere stages hebben gehad, maar dat weet ik niet. Bij die tweede stage werden we behoorlijk het diepe gegooid, maar goed, dat zijn maar twee (of soms zelfs maar één) leerling, dat overleef je wel. Bij die les in de eerste stage was het ook best wel zo van 'kijk maar wat je wilt doen en doe maar', maar goed, dat heb ik ook overleeft. ![]() Beide scholen had ik niet zelf uitgekozen, volgens mij (suf, maar van die eerste weet ik het niet meer)... 't zou goed kunnen dat er wbt stages aardig wat veranderd is, ik zou het op de open dag dus zeker ook vragen, dan heb je een recenter antwoord. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik zal het vragen op de open dag, toch bedankt voor je aanvullende informatie! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studies en ervaringsdeskundigen Tink* | 19 | 10-04-2016 17:24 |