Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb een hekel aan zo'n gelegenheden, want naar mijn mening doen we nooit iets leuks.
We zijn een keer met de hele familie een halve dag gaan varen in Friesland, gaan wandelen op de Drentse heide, naar de Bataviawerf in Flevoland geweest en naar het OpenLuchtMuseum in Arnhem geweest... niet echt de dingen die mij aanspreken, en ik kan het ook niet echt heel goed met mijn familie vinden Van mij hoeven zo'n uitjes dus niet, maar ik kan me voorstellen dat mensen met leuke familie het wel gezellig vinden om de familie wat vaker te zien.
|
![]() |
Wij hebben familiedagen. Dat zijn bijeenkomsten, die meestal plaatvinden in één of andere groot uitgevallen geschikte plek, om alle familieleden die je nog nooit hebt gezien en waarvan je ook niet wist dat je ze had, gezellig te ontmoeten. Dat staat in de praktijk altijd garant voor de nodige onderlinge problemen, want er zijn altijd mensen die nog oude geschillen uit te praten hebben. Eén en al haat en nijd dus, en ondertussen maar doen alsof het gezellig is.
|
![]() |
|
Zoiets hebben we nog nooit gedaan. Wel een keer met alle kleinkinderen (zijn er nog al wat) een dagje met oma op stap geweest ten ere van haar negentigste verjaardag.
Die familie (vaders kant) bestaat vrijwel alleen uit gewone, leuke mensen. Dus, ik zit er nooit zo mee, verjaardagen.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaistelleritis #1696 fizzle-fluffy | 500 | 16-08-2012 10:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Immigranten families verdacht van fraude sociale voorzieningen Gatara | 22 | 18-03-2009 11:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
AD-actie maakt één familie rijk Frostbite | 15 | 17-12-2005 17:25 | |
Lifestyle |
Milieu merels | 47 | 29-11-2005 22:58 | |
Psychologie |
Gelukkig worden is accepteren? Verwijderd | 40 | 21-12-2002 20:51 | |
ARTistiek |
Gaarne reactie(s) ! Internationalist | 6 | 19-08-2001 20:54 |