Advertentie | |
|
![]() |
|
dat kan toch af en toe in een sentimentele bui? Waarom ben je dan opeens veel te afhankelijk en al dat gebla?!
Zelfs FOOIJDONK zal ooit nog eens een meisje krijgen waar hij zoveel van houdt dat ze samen mjoeten huilen als ze elkaar ookmaar een weekje niet zien (als hij tenminste ooit een meisje vind dat over zijn humor heenkijkt...) Prijs jezelf gelukkig ![]() (enne onthoudt wel dat er nog zat andere leuke dingen zijn!)
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik herken t wel. ik baal zelf ook altijd enorm als ik weer wegmoet als ik een weekend bij hem ben geweest en ik moet zeggen dat er dan heel af en toe wel snel een traantje gaat in de badkamer ofzo.
en verder kan ik vaak ook niet genieten van de laatste 2 uur omdat ik alleen maar denk 'straks moet ik weer weg, zit ik weer anderhalf uur in de trein en duurt t weer een week voordat t weer weekend is' en daardoor ga ik sagarijnig doen en zijn de laatste 2 uur niet zo leuk als ze kunnen zijn. tegenwoordig heb ik er minder moeite mee gelukkig. maar nog steeds wel erg soms.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, dit heb ik ook. In vlagen wat sterker of minder sterk. Dit heb ik vooral op de zondagen. De dagen dat hij weer weg moet. (of ik)
Het is niet abnormaal dus. Geniet gewoon van de tijd die je met elkaar doorbrengt. Ik heb bv het weekend heerlijk met mijn vriend liggen stoeien op bed. Kietelen, rollen en gewoon lekker maf doen enzo. Als ik daaraan terugdenk dan ga ik vanzelf weer stralen. Maar er zijn ook dagen dat ik heel erg moet huilen. Zoals toen ik te horen kreeg dat hij niet mee kon op vakantie. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij ben je dat na een aantal keer wel zat...
||
Citaat:
geniet van de momenten dat je bij elkaar bent en kijk uit naar de volgende x! sterkte he! verlies haar niet.............dat gevoel is niet te beschrijven..
||
![]() |
Citaat:
Dus euhm, ja... denk wel de situatie te kennen.
|
![]() |
Overigens denk ik dat veel van de mensen die hier reageren, nog nooit echte liefde hebben gevoeld, want dan zou je weten, dat op zijn tijd janken vanwege het weer moeten missen van die ander in je leven, wel degelijk mogelijk moet zijn. Ja, er zijn genoeg dingen om te doen, er is genoeg leuks in de wereld, je kunt aan je toekomst werken... maar liever met die ander erbij, voor steun, voor gezelschap, voor het bij elkaar kunnen zijn. Afhankelijk van elkaar? Nee, dat ben je op zo'n moment nog niet, het maakt het daar en tegen wel leuker, gezellig, als je iets samen doet. Vind ik dus maar een domme beredenering.
Een leven krijgen? Ze hebben beiden al een leven, maar zien in elkaar een mogelijkheid tot een nog beter leven, hierdoor komt dat grote gemis en daarbij de traantjes. Saampjes huilen is goed. Mijn vriendin durft bijvoorbeeld amper haar gevoelens te tonen, omdat ze dat nooit heeft gedaan, maar ze huilt toch in mijn nabijheid... vind ik dan toch mooi, dat ik bij haar zo vertrouwt ben geraakt dat ze dat durft. En dan wil ik wel eens met haar mee janken, werkt wel vrij verfrissend naderhand, hoewel ze meestal wel spijt heeft van haar traantjes. Maar ik vind dat juist mooi, dat ze haar emoties durft te tonen, terwijl ze dat eigenlijk meestal niet durft. We genieten wel degelijk van het leven en ik geniet van de gedachte, dat zij mijn vriendin is, zelfs al zijn we niet samen, maar de waarheid is... we zjin zo weinig samen en we zouden graag meer samen willen zijn, dat is wel wat traantjes waard. (tranen is beter dan niet tranen, krop die emoties niet op, dat brengt geestelijke, maar ook lichamelijke schade met zich mee)
|
![]() |
||
Citaat:
gadver het idee aleen al ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder ben ik het 200% met pletterprater eens! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik hoef het alleen niet!!! lijkt me niet maar dan ook totaal niets om geen leven meer te hebben!!
||
Citaat:
|
nou, ik herken het ook
duurt me ook (iets meer dan) 2 uur om bij mijn vriend te komen, en als ik daar ben heb ik het echt geweldig naar mn zin maar als ik dan weer in de trein terug naar huis zit loopt er af en toe wel een traan langs mn wang. gewoon omdat ik zoveel van hem hou en hij zo ver weg woont, het is af en toe heel erg oneerlijk. alleen huilen als ik daar ben doe ik nooit, ik ben juist ultiem gelukkig bij hem en dat moet ook...de tijd die je samen heb, daar moet je het beste uit proberen te halen. en dan zoals GOTHIC zei denken van "ik zie hem over een week weer, wat is dat nou, 7 dagjes. en ik heb een heerlijke tijd samen met hem gehad, dat heb ik volgend weekend weer". meer de optmistische kant van het verhaal zien, al is dat af en toe erg moeilijk (vind ik zelf ook)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je moet het compleet anders aanpakken. Niet denken aan de periode dat je elkaar niet ziet. In die periode moet je je eigen leven leiden. Dit is dus precies die afhankelijkheid waar je zo voor moet oppassen. Je ziet haar éens per drie weken, aan het eind van die periode voel je je kut omdat ze weggaat en vervolgens voel je je nog een keer drie weken kut omdat je haar niet kunt zien. Dat is gewoon niet goed. Als je bij haar langsgaat moet je lol hebben, lekker uit eten gaan, leuke dingen doen, seks hebben, niet denken aan het feit dat je haar straks weer een tijdje niet ziet. Neem gewoon afscheid en ga dan door met je leven. Ik neem aan dat je zelf ook nog wel een leven hebt met vrienden en school? Leef dát dan als zij niet bij je is, in plaats van te kniezen dat ze zo ver weg woont. Dat wéet je als je iets begint met zo'n meisje, dat is gewoon veel moeilijker dan wanneer je iets hebt met iemand die om de hoek woont. Dus, aanpassen en een wat positievere instelling aannemen! |
![]() |
||
Citaat:
Ook heeft nare man net een belangrijk punt gemaakt. Neem afscheid en leef je eigen leven.
||
![]() |
Citaat:
Hierdoor kan je juist de rest van je tijd, als je niet samen bent, gewoon je leven leiden... waarom? Omdat je de droefheid al hebt kunnen uiten, omdat je weet at er altijd iemand is,. waar je je gevoelens aan kwijt kan... dit alleen al helpt zeer. Ik weet niet hoe jij opeens op de conclusie bent gekomen dat we door huilen, geen leven meer hebben, terwijl ik nu vrolijk en wel mijn leven wel degelijk leid. En om eens een vergelijkingetje te maken... ik heb mijn vriendin deze zomer 4 weken gezien... deze zomervakantie dus... sindsdien nog niet!!! 3 weken, ha, was het maar waar ![]() Sorry, maar ik vind je redenatie flauwekul.
||
![]() |
Citaat:
Hoe dan ook, dit topic is niet gestart met de vraag of er iemand een leven heeft. Dit topic is gestart met de vraag of iemand dezelfde situatie wel eens heeft meegemaakt... daarop kan ik zeggen, ja. Daarop kan jij zeggen, nee.(gezien vanuit de eigen persoon) Maar wat is deze **** nou weer over een leven hebben of niet, alleen omdat je huilt voor het dadelijk niet samen kunnen zijn? Sorry nare man, maar dat slaat nergens op. Leg uit op een zo danige manier, dat het mij duidelijk wordt... en dit maal met feiten, zekerheden en niet gokken. Mijn stelling, hij/ ik/ mijn vriendin hebben wel degelijk een leven. Anders zouden we nog niet eens KUNNEN huilen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder kun je absoluut niet zeggen dat ik het niet heb meegemaakt. Ik heb deze zelfde situatie wél meegemaakt. Dat meisje woonde op ruim tweeënhalf uur treinen weg. Ik ging 'sochtends naar haar toe en als ik soms 's avonds weer weg moest was ik al verdrietig zodra de avond viel, terwijl we dan nog uren te gaan hadden. Achteraf zie ik dat dat heel fout is. Wat ik met mijn verhaal wil benadrukken, en misschien kwam dat uit mijn vorige post niet helemaal goed naar voren, is dat ik vind dat je niet te zwaar moet tillen aan het feit dat je afscheid moet nemen en het feit dat je elkaar drie weken niet ziet. Doe je dat wel en laat je dat een zodanig grote invloed hebben op je gevoelsleven dat je er regelmatig op moet huilen, dan ben je - mijns inziens - verkeerd bezig. Maar goed, dat ziet iedereen weer anders natuurlijk. Ík pas in ieder geval wel op, mezelf klote te laten voelen door iets dat ik toch niet kan veranderen (i.e. afstand en lang niet zien). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik weet niet zo goed hoe het te verwoorden (kan iemand anders beter) maarja, die jongen heeft hier over 1 keer en iedereen neemt aan dat het altijd zo is.. jeetje.. |
![]() |
||
Citaat:
Prima als je samen kunt huilen, maar als je een andere instelling neemt, is dat niet nodig, je voelt je niet kut meer, maar gelukkig, omdat je samen bent. En als ze weg is, ga je weer verder met je eigen leven en kijk je uit naar het moment dat je haar weer ziet...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik mag mijn vriendin niet meer zien... heelo | 35 | 21-10-2015 14:06 | |
Liefde & Relatie |
Teveel moeten werken aan relatie Fish! | 15 | 05-11-2008 09:08 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #63 rare kwast | 484 | 09-07-2006 18:48 | |
Liefde & Relatie |
tijdje uit elkaar D-sire | 7 | 28-01-2004 13:22 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |