Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2003, 18:55
Nijpjes
Nijpjes is offline
Hallow!

Ik heb vorig jaar een redelijk saaie winterjas gekocht. Hij is bruin met een rits op 1 mouw. Katoenen buitenkant (geloof ik, ben niet zo'n ster in stoffen ), komt tot heupen en heeft een klein stom kraagje ...
Nu wil ik iets crea's doen met die jas, waardoor die wat minder saai wordt. Ik hoef niet op te vallen ofzo...
Dit alles is omdat ik een half jaar geleden van kledingstijl ben veranderd...kloop er nu een beetje skaterig bij...dus het zou mooi zijn als die jas ook iets meer skater kan worden.
Suggesties graag!
Oud 29-10-2003, 19:01
Verwijderd
misshcien kan je er een ketting aan doen?? das hee lskate, of een patch van di-rect?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 19:01
Verwijderd
Patches
Stinkdeo
Scheuren/Gaten/Verslijten
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 19:05
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
Wim Wok schreef op 29-10-2003 @ 20:01:
misshcien kan je er een ketting aan doen?? das hee lskate, of een patch van di-rect?

Ja, is idd heel skate...maar nee, maakt zo'n lawaai...ennuh, geen fan van di-rect
Oud 29-10-2003, 19:06
Verwijderd
Een paar strategetisch geplaatste anarchie-tekentjes er op kliederen en je hoort er weer helemaal bij.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 19:06
Noínden
Noínden is offline
Misschien kun je 'm met bleekmiddel wat 'valer' maken, of een paar keer achter elkaar wassen, idd ook patches en kettingen, maar das wel heel cliché-skater ... Of de manchetten openhalen, zodat er rafels komen ofzo...
Oud 29-10-2003, 19:07
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
********** schreef op 29-10-2003 @ 20:01:
Patches
Stinkdeo
Scheuren/Gaten/Verslijten
Stinkdeo???

Patches zat ik ook al aan te denken ja...heb dr al 1!! Scheuren/gaten/verslijten gaat nie gebeuren...die jas is nu nog warm...
Oud 29-10-2003, 19:09
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 29-10-2003 @ 20:06:
Een paar strategetisch geplaatste anarchie-tekentjes er op kliederen en je hoort er weer helemaal bij.
Oeh! begrijp je me niet verkeerd: ik hoef er niet bij te horen...liever niet eigenlijk, skater is alleen een indicatie van de stijl...moet er nog m'n eigen draai aan geven...
Oud 29-10-2003, 19:12
twuunkle
twuunkle is offline
tsja...je kan hem in een zwembad inweken en daarna eeuhm koffie erover heen gooien zodat hij weer mooi bruinig is maar dan eeeuhm anders dan eerst, en dan de knopen eraf halen en verplaatsen met andere knopen. en eeuhm tsja je kan hem in een wasmachine doen met speciale kledingverf en de kraag daar kan je euh bont op plakken...
creatief he!
maar of dat nou mooooi is?
en ook niet heel skaterig denkik..je kan mischien deze jas doorverkopen (2dehands) en een nieuwe jas kopen...
veel succes ermee
Oud 29-10-2003, 19:54
aansteker
aansteker is offline
Als je nou gewoon je jas zo laat

Dan is je stijl gewoon "saai" weet je hoe Skater dat wel niet is, en je bent ook weer anders....
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 20:00
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
aansteker schreef op 29-10-2003 @ 20:54:
Dan is je stijl gewoon "saai" weet je hoe Skater dat wel niet is, en je bent ook weer anders....
Saaie stijl = skater stijl?
Oud 29-10-2003, 20:39
sorry
sorry is offline
ikzelf vind patches lelijk maja ik zou gewoon je jas laten zoals hij is of maak em een andere kleur.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 20:40
pillbox tales
pillbox tales is offline
wat voelt iedereen op lifestyle zich toch weer helemaal geweldig
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 21:09
Verwijderd
mjah, vind het topic ook nergens op slaan..

En het ide "ik ben ongveer skater maar moet m'n eigen draai er nog aan geven" getuigd ook niet echt van een eigen meniong en smaak..

Maak je jas zoals je zelf wilt, niet om bij een groep te passen..
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 21:18
Faery
Faery is offline
Aantrekken en een paar keer goed op je bek gaan.

Scheuren en vale plekken zijn stoer.
Oud 29-10-2003, 21:51
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Bloed is inderdaad wel hip, maar dat is zon gedoe.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 22:04
Verwijderd
maak een taile in je jas... zet er een dikke bontkraag op... zet er een paar studs op... strijk er een plaatje op...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 22:13
Verwijderd
Citaat:
pillbox tales schreef op 29-10-2003 @ 21:40:
wat voelt iedereen op lifestyle zich toch weer helemaal geweldig
en terecht
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 09:31
Gwen.
Gwen. is offline
Maak een capuchon aan je jas, door er een van een capuchontrui (die heb je vast als skater zijnde, anders koop je een goedkoop vest van de bristol) af te knippen en die eraan te naaien. Ontwerp een tribal (hoe afgezaagd, iets anders mag ook) en teken die netjes met zwarte textielverf achterop je jas tussen je schouderbladen. Verf je jas zwart. Of groen. Of rood. Vermijd iig patches van bands, "Kurt is dead" of kettingen, daar word ik een beetje moe van.
Ik zou willen zeggen, hou je jas lekker zoals hij is, met een leuke muts, sjaal en handschoenencombinatie, je skaterbroek en schoenen eronder en dan ben je toch nog jezelf.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 10:04
Sirenie
Sirenie is offline
Ach ach
Leef je uit zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 10:55
Verwijderd
Citaat:
bloempjuh schreef op 30-10-2003 @ 11:13:
Jezus, wat maakt dat nou uit? Hij vind die skater stijl gewoon leuk, moet je dan perse super vooruitstrevend en creatief en geweldig origineel zijn, om een eigen mening en een eigen smaak te hebben?

Ik ben niet creatief en jat alles wat ik zie van anderen, gewoon omdat ik dat leuk vind, niet om ergens bij te horen. Niet iedereen is zo geweldig creatief en handig om zelf die dingen te verzinnen, maar kennelijk mag je dan niet meer om hulp vragen want ben je meteen een mening en smaakloos figuur die perse bij een groep wil horen omdat 'ie anders geen leven heeft.

Hij vraagt om tips om een saaie jas op te vrolijken, en geeft aan wat zijn stijl een beetje is. Ben je dan meteen een wannabee Avril en Direct type, omdat je hulp vraagt? Fijn is dat.
(Tering, ik dacht dat het een zij was )

Het ging erom dat hij zei (in andere woorden) dat hij kleding aan had, maar geen smaak van zichzelf erin had zitten (z'n eigen draai).
En daar doelde ik op..

En verder zegt niemand dat hij een di-rect figuur is,
het is alleen *toevallig* wel zo dat dit soort topics door dat soort figuren word geopend..
Er werd gezegd dat je er ee di-rect patch aan je jas kunt hangen, jij bent degene die nu zegt dat het een di-rect of avril (wat niet in dit topic genoemd is) wannabee is.

Laatst gewijzigd op 30-10-2003 om 10:58.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 11:18
Sirenie
Sirenie is offline
Citaat:
********** schreef op 30-10-2003 @ 11:55:
Ik ook
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 11:39
DutchGirl
DutchGirl is offline
knuffeltjes aan hangen, hello kitty derop tekenen en haar helemaal verrot piercen, rood wit kettingen everywhere

natuurlijk de patches van punks not dead!!
en de buttons fuck you fucking fuck

en een kat die w00f zegt etc

en dan nog eh .. net doen of hij al jaaaaaren oud is, dus helemaal kapot scheuren, vaak op de grond gaan zitten, geen chloor derover heen want dat is KaKk0R StYl0WZ

HF met je SKAT0RZ JaZ
Oud 30-10-2003, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Pannekoeketrut schreef op 30-10-2003 @ 12:39:
knuffeltjes aan hangen, hello kitty derop tekenen en haar helemaal verrot piercen, rood wit kettingen everywhere

natuurlijk de patches van punks not dead!!
en de buttons fuck you fucking fuck

en een kat die w00f zegt etc

en dan nog eh .. net doen of hij al jaaaaaren oud is, dus helemaal kapot scheuren, vaak op de grond gaan zitten, geen chloor derover heen want dat is KaKk0R StYl0WZ

HF met je SKAT0RZ JaZ

Tip: www.large.nl
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 16:05
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 30-10-2003 @ 11:13:
Jezus, wat maakt dat nou uit? Hij vind die skater stijl gewoon leuk, moet je dan perse super vooruitstrevend en creatief en geweldig origineel zijn, om een eigen mening en een eigen smaak te hebben?
Bloempjuh bedankt!
Interesse om mijn vaste vertegenwoordigster te worden?
Oud 30-10-2003, 16:07
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
Waarom dat?
Zijn er dan zo weinig jonges die soortgelijke topics posten? Ben ik toch nog een beetje origineel!
Oud 30-10-2003, 16:09
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 30-10-2003 @ 12:54:
Tip: www.large.nl
Dat vond ik een half jaar geleden ook al een goeie tip!
Oud 31-10-2003, 12:29
Jules
Jules is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 30-10-2003 @ 10:31:
Maak een capuchon aan je jas, door er een van een capuchontrui (die heb je vast als skater zijnde, anders koop je een goedkoop vest van de bristol) af te knippen en die eraan te naaien.
Dat is best een leuke
Oud 31-10-2003, 12:58
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
ik heb een advies: Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen...
Oud 31-10-2003, 15:05
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 31-10-2003 @ 13:58:
ik heb een advies: Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen...
Ik wist dat ik eens met m'n eigen motto om de oren geslagen zou worden...Heb je dat stukje van Bloempjuh al gelezen, die verwoord precies wat ik er van vind .

Even voor de duidelijkheid: mijn kledingstijl wordt door veel mensen gezien alszijnde een skaterstijl, daar mijn stijl op "de" skaterstijl lijkt. Ik ben niet eens een skater (laatste keer dat ik geskateboard heb is 6 jaar geleden), maar ik noem het dus skaterstijl om aan te duiden dat mijn eigen stijl daar op lijkt. Aan anderen om te bepalen in hoeverre mijn stijl op die skaterstijl lijkt. Middels deze topic hoop ik mijn stijl te verbeteren na mijn wens.

Ik hoop dat het nu duidelijk is ...en bedankt voor de reacties trouwens!
Oud 31-10-2003, 15:21
Overjoyed
Overjoyed is offline
De meest mensen maken deze fase door rond hun 12e, jij bent 18, betreurend.
Oud 31-10-2003, 15:32
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
Overjoyed schreef op 31-10-2003 @ 16:21:
De meest mensen maken deze fase door rond hun 12e, jij bent 18, betreurend.
Ben blij dat ik niet tot "de meeste mensen" behoor
Maar wat vind je er betreurend aan? Dat ik achterloop en dat ik mijn leven niet lijdt in dezelfde chronologische volgorde als "de meeste mensen"? Hmmm...ik vind het wel meevallen...
Oud 02-11-2003, 09:58
Miles
Miles is offline
ik zou zeggen: spuit op de achterkant van je jas een mooie tag. doe ik met al mijn t-shirts. enne voor graffatibussen: Montana of sparvar
Oud 02-11-2003, 11:49
Nijpjes
Nijpjes is offline
Hmmmm, dit zie ik wel zitten ...en die verf geeft niet af / gaat er niet snel uit / is niet duur / is makkelijk te gebruiken enzo ???

Heb namelijk niet zo veel (lees: geen, nada, 0,00) ervaring met spuitbussen
Oud 02-11-2003, 11:52
Adrenaline
Adrenaline is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 29-10-2003 @ 20:06:

Mash is dát je buik in je avatar?
Oud 02-11-2003, 13:12
Yfkuhhh
Yfkuhhh is offline
Citaat:

Het ging erom dat hij zei (in andere woorden) dat hij kleding aan had, maar geen smaak van zichzelf erin had zitten (z'n eigen draai).
En daar doelde ik op..

En verder zegt niemand dat hij een di-rect figuur is,
het is alleen *toevallig* wel zo dat dit soort topics door dat soort figuren word geopend..
Er werd gezegd dat je er ee di-rect patch aan je jas kunt hangen, jij bent degene die nu zegt dat het een di-rect of avril (wat niet in dit topic genoemd is) wannabee is.
WAT IS ER MIS MET DI-RECT??? alleen omdat ze nu "populair" zijn is het opeens wannabee? nou ik dacht et niet hoor.. die gasten hebben veel moeten doen om te zijn waar ze nu zijn.. in tegenstelling tot die avril.. die waarschijnlijk eerst een "gewoon" school meisje was, die perongeluk/toevallig bij een auditie voor "popzangeresje" aankwam zetten. En die even een flinke imago verandering kreeg, ze moest een "rockchick" worden.
Ik kan je verzekeren dat het bij di-rect wel anders ging, ze spelen zelf een instrument, schrijven zelf nummers, spelen goed live... dus ga niet di-rect als wannabee bestempelen... ze zijn goed.. PUNT
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 17:51
Miles
Miles is offline
Citaat:
Nijpjes schreef op 02-11-2003 @ 12:49:
Hmmmm, dit zie ik wel zitten ...en die verf geeft niet af / gaat er niet snel uit / is niet duur / is makkelijk te gebruiken enzo ???

Heb namelijk niet zo veel (lees: geen, nada, 0,00) ervaring met spuitbussen
Verf geeft niet af
Gaat na 100 keer wassen bleek worden
spuitbus kost 3 tot 4 euro

k zou als k jou was eerst een paar keer experimenteren op een doek/houten plaat

good luck
Oud 02-11-2003, 21:45
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
Yfkuhhh schreef op 02-11-2003 @ 14:12:
ze zijn goed.. PUNT
Ieder z'n smaak...
Oud 03-11-2003, 21:55
skarhead
skarhead is offline
dude, koop gewoon een nieuwe jas, en geef deze jas gwoon aan je kleine broertje ofzo. whatever dude.
Oud 03-11-2003, 22:15
Verwijderd
Citaat:
skarhead schreef op 03-11-2003 @ 22:55:
dude, koop gewoon een nieuwe jas, en geef deze jas gwoon aan je kleine broertje ofzo. whatever dude.
idd dude, deze kid is obviously not down met de right message
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 23:13
concito
concito is offline
Citaat:
Yfkuhhh schreef op 02-11-2003 @ 14:12:
WAT IS ER MIS MET DI-RECT??? alleen omdat ze nu "populair" zijn is het opeens wannabee? nou ik dacht et niet hoor.. die gasten hebben veel moeten doen om te zijn waar ze nu zijn.. in tegenstelling tot die avril.. die waarschijnlijk eerst een "gewoon" school meisje was, die perongeluk/toevallig bij een auditie voor "popzangeresje" aankwam zetten. En die even een flinke imago verandering kreeg, ze moest een "rockchick" worden.
Ik kan je verzekeren dat het bij di-rect wel anders ging, ze spelen zelf een instrument, schrijven zelf nummers, spelen goed live... dus ga niet di-rect als wannabee bestempelen... ze zijn goed.. PUNT

Ja klopt!
Di-rect was echt punk en nu verdienen ze lekker geld met pepsi en halfzachte nummers waar skate sletjes naar luisteren.
Hun platenmaatschappij heeft ze gewoon gemaakt en ze hebben geen FUCK met punk te maken.
Net zo min als avril.
En ze zijn niet goed. PUNT
En spike is lelijk. Zo.

En als je al hier moet gaan vragen wat je met je jas moet doen snap je het niet helemaal.
Oud 04-11-2003, 09:50
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
concito schreef op 04-11-2003 @ 00:13:
En als je al hier moet gaan vragen wat je met je jas moet doen snap je het niet helemaal.
Wat valt er te snappen?
Oud 04-11-2003, 14:07
concito
concito is offline
Citaat:
Dit alles is omdat ik een half jaar geleden van kledingstijl ben veranderd...kloop er nu een beetje skaterig bij...dus het zou mooi zijn als die jas ook iets meer skater kan worden.
Shit man, en dan moet je aan ons gaan vragen hoe je meer skaterig kan worden. (Wat een kutwoord is skaterig trouwens.)
Als je een skater bent weet je toch wat je met die jas kunt doen.
Of ben je er toevallig zo een die er alleen skaterig wil uitzien, omdat het in is.
Oud 04-11-2003, 14:34
raarbeestje
raarbeestje is offline
Butons
Oud 04-11-2003, 14:35
raarbeestje
raarbeestje is offline
BUTONS (hoe type je dat ??)
Oud 04-11-2003, 14:59
Shibby
Shibby is offline
Waarschijnlijk laten zoals ie nu is. Is het een nette jas? Dat is toch super leuk, kan je toch combineren met iedere stijl
Oud 04-11-2003, 15:02
sonly
sonly is offline
Citaat:
raarbeestje schreef op 04-11-2003 @ 15:35:
BUTONS (hoe type je dat ??)
dubbel T
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 15:52
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
waar kan je coole buttons kopen, ik zoek een er 1 met het logo van think tank (blur) die heb ik een keer gezien .
Oud 04-11-2003, 16:08
concito
concito is offline
Op feesten
Internet
"Alternative" winkels, zoals The Punch
De Large, lost and found (en elk ander iets alternatief bestel blad)

Laatst gewijzigd op 04-11-2003 om 16:49.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 18:43
Miles
Miles is offline
Citaat:
concito schreef op 04-11-2003 @ 17:08:

"Alternative" winkels, zoals The Punch
Waar zit die?
Reageren

Regels voor berichten