Advertentie | |
|
![]() |
|
Misschien kun je 'm met bleekmiddel wat 'valer' maken, of een paar keer achter elkaar wassen, idd ook patches en kettingen, maar das wel heel cliché-skater
![]()
||
Citaat:
Patches zat ik ook al aan te denken ja...heb dr al 1!! Scheuren/gaten/verslijten gaat nie gebeuren...die jas is nu nog warm...
||
Citaat:
|
tsja...je kan hem in een zwembad inweken en daarna eeuhm koffie erover heen gooien zodat hij weer mooi bruinig is maar dan eeeuhm anders dan eerst, en dan de knopen eraf halen en verplaatsen met andere knopen. en eeuhm tsja je kan hem in een wasmachine doen met speciale kledingverf en de kraag daar kan je euh bont op plakken...
creatief he! maar of dat nou mooooi is? ![]() en ook niet heel skaterig denkik..je kan mischien deze jas doorverkopen (2dehands) en een nieuwe jas kopen... veel succes ermee ![]()
|
Maak een capuchon aan je jas, door er een van een capuchontrui (die heb je vast als skater zijnde, anders koop je een goedkoop vest van de bristol) af te knippen en die eraan te naaien. Ontwerp een tribal (hoe afgezaagd, iets anders mag ook) en teken die netjes met zwarte textielverf achterop je jas tussen je schouderbladen. Verf je jas zwart. Of groen. Of rood. Vermijd iig patches van bands, "Kurt is dead" of kettingen, daar word ik een beetje moe van.
Ik zou willen zeggen, hou je jas lekker zoals hij is, met een leuke muts, sjaal en handschoenencombinatie, je skaterbroek en schoenen eronder en dan ben je toch nog jezelf. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het ging erom dat hij zei (in andere woorden) dat hij kleding aan had, maar geen smaak van zichzelf erin had zitten (z'n eigen draai). En daar doelde ik op.. En verder zegt niemand dat hij een di-rect figuur is, het is alleen *toevallig* wel zo dat dit soort topics door dat soort figuren word geopend.. Er werd gezegd dat je er ee di-rect patch aan je jas kunt hangen, jij bent degene die nu zegt dat het een di-rect of avril (wat niet in dit topic genoemd is) wannabee is. Laatst gewijzigd op 30-10-2003 om 10:58. |
![]() |
|
knuffeltjes aan hangen, hello kitty derop tekenen en haar helemaal verrot piercen, rood wit kettingen everywhere
natuurlijk de patches van punks not dead!! en de buttons fuck you fucking fuck en een kat die w00f zegt etc en dan nog eh .. net doen of hij al jaaaaaren oud is, dus helemaal kapot scheuren, vaak op de grond gaan zitten, geen chloor derover heen want dat is KaKk0R StYl0WZ HF met je SKAT0RZ JaZ ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tip: www.large.nl |
![]() |
||
Citaat:
![]() Interesse om mijn vaste vertegenwoordigster te worden? ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Zijn er dan zo weinig jonges die soortgelijke topics posten? Ben ik toch nog een beetje origineel! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Even voor de duidelijkheid: mijn kledingstijl wordt door veel mensen gezien alszijnde een skaterstijl, daar mijn stijl op "de" skaterstijl lijkt. Ik ben niet eens een skater (laatste keer dat ik geskateboard heb is 6 jaar geleden), maar ik noem het dus skaterstijl om aan te duiden dat mijn eigen stijl daar op lijkt. Aan anderen om te bepalen in hoeverre mijn stijl op die skaterstijl lijkt. Middels deze topic hoop ik mijn stijl te verbeteren na mijn wens. Ik hoop dat het nu duidelijk is ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar wat vind je er betreurend aan? Dat ik achterloop en dat ik mijn leven niet lijdt in dezelfde chronologische volgorde als "de meeste mensen"? Hmmm...ik vind het wel meevallen...
|
Hmmmm, dit zie ik wel zitten
![]() Heb namelijk niet zo veel (lees: geen, nada, 0,00) ervaring met spuitbussen ![]()
||
Citaat:
Ik kan je verzekeren dat het bij di-rect wel anders ging, ze spelen zelf een instrument, schrijven zelf nummers, spelen goed live... dus ga niet di-rect als wannabee bestempelen... ze zijn goed.. PUNT ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gaat na 100 keer wassen bleek worden spuitbus kost 3 tot 4 euro k zou als k jou was eerst een paar keer experimenteren op een doek/houten plaat good luck ![]() ![]()
||
Citaat:
Ja klopt! ![]() Di-rect was echt punk en nu verdienen ze lekker geld met pepsi en halfzachte nummers waar skate sletjes naar luisteren. Hun platenmaatschappij heeft ze gewoon gemaakt en ze hebben geen FUCK met punk te maken. Net zo min als avril. En ze zijn niet goed. PUNT En spike is lelijk. Zo. En als je al hier moet gaan vragen wat je met je jas moet doen snap je het niet helemaal.
||
Citaat:
Als je een skater bent weet je toch wat je met die jas kunt doen. Of ben je er toevallig zo een die er alleen skaterig wil uitzien, omdat het in is.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
De Kantine |
Hitler is dood. Wilders is saaivenenveertig. #1865 Chick Rock | 501 | 28-09-2013 14:54 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? Verwijderd | 494 | 17-03-2004 20:59 | |
Lifestyle |
oude kleding bruns005 | 51 | 03-11-2003 16:26 | |
Lifestyle |
jassen muckymouse | 68 | 09-10-2002 20:07 |